Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen , onko sinulla ollut yhden minuutin mies?

Vierailija
24.06.2023 |

Kauanko suhde kesti?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa naiset ymmärtää et jos mies tulee nopeata silloin hän pitää teitä haluttavana.  Ei mul ainakaan kuti lähde jonku sotanorsun kanssa 

Mitä se ajatus auttaa tuossa tilanteessa? Koitahan sinä ymmärtää.

Vierailija
22/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut, mutta oikeastaanhan olisi ihan jees. Eipä mene tuntia hinkuttaessa.

Juurikin näin, 30 sek riittää minulle sitä tylsyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pari kolme asentoa ehditty käydä läpi. Eli lukitsen vastauksen Ei.

Vierailija
24/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ollut. 13 vuotta kesti. Yritettiin kyllä kaikenlaisia keinoja tilanteen "korjaamiseksi". Erittäin turhauttavaa pidemmän päälle, vaikka hän kyllä piti huolen, että tulin muilla tavoin. Silti se jäi kaihertamaan kun ei koskaan, ei siis ikinä, saanut kunnon yhdyntää. Aina joku viis varovaista työntöä ja that's it. Eroon oli muitakin syitä kyllä.

Saako kysyä mitä keinoja asian korjaamiseksi yrititte?

Hakkasin hepinpäätä kärpäslätkällä.

Vierailija
25/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta epäilen että se on nuorten miesten vaiva. Minä en ole koskaan ollut nuoren miehen kanssa, kun nuorenakin oli itseä 20 vuotta vanhempi, ja aviomieskin on 10 vuotta vanhempi kuin minä. Ongelma on ollut ennemminkin se että jyystää liian kauan, että on jo paikat hellinä. Minä saan kuitenkin itse aika nopeasti jo ensimmäisen kerran.

Vierailija
26/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti olisi ollut jo hyvä kesto. Tapailumies muutaman viikon ajan, mutta ei siitä tullut mitään. Toki muitakin syitä oli tapailun lopettamiselle kuin nämä kahden työnnön sessiot.

Vierailija
27/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään toimivaa vinkkiä siitä, että asialle on voinut tehdä jotain.

Vierailija
28/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut, mutta oikeastaanhan olisi ihan jees. Eipä mene tuntia hinkuttaessa.

Juurikin näin, 30 sek riittää minulle sitä tylsyyttä.

Tylsyyttä? Millaisia kumppaneita teillä on oikein ollut.

Vierailija
29/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on semmoinen mies. Suhdetta takana jo yli 20 vuotta. Minuutti olisi pitkä, puhutaan sekunneista. Myönnän, että harmittaa pirusti. On kuitenkin muuten hyvä mies eli eroa en harkitse tämän asian takia, enkä ole ikinä pettänyt.

Vierailija
30/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää loukata miesten itsetuntoa tällä, naisesta se on kiinni yhtä paljon, joku tarvitsee puoli tuntia ja joillekin riittää se 30 sekuntia päästä. Pitää vain ymmärtää etsiä oikeanlainen kumppani, tosin ei sitä kukaan kailota, ehkä katseen kestosta voi jotain päätellä.

Vierailija
31/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää loukata miesten itsetuntoa tällä, naisesta se on kiinni yhtä paljon, joku tarvitsee puoli tuntia ja joillekin riittää se 30 sekuntia päästä. Pitää vain ymmärtää etsiä oikeanlainen kumppani, tosin ei sitä kukaan kailota, ehkä katseen kestosta voi jotain päätellä.

Miesten itsetunto on mielestäsi niin heiveröinen, että asiasta puhuminen pitäisi kokonaan kieltää?

Vierailija
32/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä rakasteluista. Kyllä miehen pitää pystyä laukeamaan 2-3 kertaa tunnin sisällä.

Vierailija
33/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muuten hyvä tyyppi, mutta aivan onneton petipuuhissa. Harmi, koska muuten kaikki on täydellistä. Olin vaan tottunut parempaan, sitä sain ennen ja jälkeen.

Vierailija
34/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku minuuttimies poistaa tämän ketjun.

Vierailija
35/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorempana, se oli yhden illlan juttu, vaikka ilta vähän lyhyeksi jäikin. Omalla miehellä onneksi parempi kestävyyskunto.

Vierailija
36/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut niitä reisille ja lakanoille ruikkijoita, sekä minuuttimunia. En tiedä miten olenkin onnistunit niitä puoleeni vetämään 🤷 Pisin suhde minuuttimiehen kanssa kesti 3v ja saimme yhteisen lapsenkin.

Vierailija
37/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs väliä sillä jos nainen samaa sorttia, niitä minuuttinaisiakin kun on.

Joo. Musta tuli sekuntinainen sen minuuttimunan kanssa. Aloin feikata jo yhdynnän alusta, että se olisi mahd pian ohi, jos en kuitenkaan tule saamaan.

Vierailija
38/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattilainen kertoi lehdessä, että 2 minuuttia takaapäin on tavallisin aika.

Vierailija
39/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja hyvä niin, koska olen itse noin 15 sekunnin nainen, enkä jaksaisi tuntikausien jyystämistä.

Vierailija
40/60 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta epäilen että se on nuorten miesten vaiva. Minä en ole koskaan ollut nuoren miehen kanssa, kun nuorenakin oli itseä 20 vuotta vanhempi, ja aviomieskin on 10 vuotta vanhempi kuin minä. Ongelma on ollut ennemminkin se että jyystää liian kauan, että on jo paikat hellinä. Minä saan kuitenkin itse aika nopeasti jo ensimmäisen kerran.

Se oli semmonen 60 v. Joka panisi kaikkea, mikä liikkuu, mutta niin hitaasti, että saa sen näppeihinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi