Nainen , onko sinulla ollut yhden minuutin mies?
Kommentit (60)
Kesti 16v suhde. Tämmösen kanssa. Sit rupesi kestämään kun pani muuallakin kun kotona. Ja kännissä saatto kestää semmosella puoli turpeisella pidempään. Yhden kerran sain näinä vuosina perus yhdynnässä. Ehkä 5kertaa muulla tavalla. Että eipä hääviä ollut. Mies kyllä nautti. Itse en ehtinyt mukaan juuri koskaan.
Ihan sama olin valmis tai en, niin siaään vaan.
Ei kiitos enää koskaan. Soolona saa parempaa. Onnea vaan nykyiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapana kellottaa kun saa hyvää seksiä.
Kyllä sen minuuttimiehen valitettavasti huomaa kellottamattakin.
Kysymys on muuten naisille.
Ei ole ollut, mutta tuohan olisi hyvä.
Trolli. Ei kai kukaan minuuttia voi kestää jos seura mieluista . 2 sekuntia ihan maksimi . Ihan höpö juttuja taasen .
Miehet ei voi sitten millään olla kommentoimatta...
On ollut. 13 vuotta kesti. Yritettiin kyllä kaikenlaisia keinoja tilanteen "korjaamiseksi". Erittäin turhauttavaa pidemmän päälle, vaikka hän kyllä piti huolen, että tulin muilla tavoin. Silti se jäi kaihertamaan kun ei koskaan, ei siis ikinä, saanut kunnon yhdyntää. Aina joku viis varovaista työntöä ja that's it. Eroon oli muitakin syitä kyllä.
Ei ole ollut, mutta oikeastaanhan olisi ihan jees. Eipä mene tuntia hinkuttaessa.
On ollut tapailusuhde. Ei kestänyt kauaa (tarkoitan nyt sitä suhdetta, heh) koska mies lopetti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen minuuttimiehen valitettavasti huomaa kellottamattakin.
Kysymys on muuten naisille.
Sellainen minäkin olen, olin ainakin vielä aamulla peiliin katsoessani. Ei ole osunut minuuttimiehiä eikä kellokalleja kohdalle koskaan.
Minulla on ollut useammassakin suhteessa tämä sama ongelma. Huoh...
N
Oli. 2 kk kesti, kunnes annoin periksi. Ei halunnut toisia varveja tai jatkanut seksiä saamisensa jälkeen. En jaksa olla ilmainen huo*a kenellekään.
Yks mies laukesi aina 10s, oli säälittävä tapaus.
Mitäs väliä sillä jos nainen samaa sorttia, niitä minuuttinaisiakin kun on.
Ei, mutta olen itse yhden minuutin nainen.
Vierailija kirjoitti:
On ollut. 13 vuotta kesti. Yritettiin kyllä kaikenlaisia keinoja tilanteen "korjaamiseksi". Erittäin turhauttavaa pidemmän päälle, vaikka hän kyllä piti huolen, että tulin muilla tavoin. Silti se jäi kaihertamaan kun ei koskaan, ei siis ikinä, saanut kunnon yhdyntää. Aina joku viis varovaista työntöä ja that's it. Eroon oli muitakin syitä kyllä.
Saako kysyä mitä keinoja asian korjaamiseksi yrititte?
Koittakaa naiset ymmärtää et jos mies tulee nopeata silloin hän pitää teitä haluttavana. Ei mul ainakaan kuti lähde jonku sotanorsun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Mitäs väliä sillä jos nainen samaa sorttia, niitä minuuttinaisiakin kun on.
Voithan sinä tuolla ajatuksella itseäsi lohduttaa, mutta parempi olisi kohdata totuus ettei niitä naisia kyllä löydy.