Kansalaisilta aika jäätävää kuittailua Petterin twitter-tilillä :D
Suurin osa seurannut tilannetta jo keskiyöllä, pääministeri aktivoitui 12 h myöhemmin
Kommentit (24)
Siis pääministerin aktivoitui twitterissä vai muutoin? Muistelen, että edelliseen pääministeriin ei edes saatu yhteyttä, koska puhelin unohtui kotiin...
Petterillä tietysti kaamea kanuuna päällä. Koita siinä nyt miettiä jotakin ulkopolitiikkaa.
Ehkä Petu oli nukkumassa keskiyöllä
Onko Petteri käynyt jo huumetestissä?
Suomen valtiollisen työnjaon mukaan venäläiset ongelmat ovat Saulin heiniä eivät Petterin.
Petteri tais ottaa juhannuksen kunniaksi ministeriviinaa ja oli "väsynyt"
Orpolla mielessä vaan milloin saa tukileikkaukset köyhiltä voimaan. Se on tärkein asia.
Hauska, kun osa vakavissaan luulee, että näitä ministerien tilejä käyttää vain ministeri itse :D
Ei se ruikutus auta mitään. Meillä on oikeistohallitus, joka ottaa rahat pois vasemmiston kannattajilta. Demokratia toimii.
Twitter ja Instagram ovat juuri ne oikeat paikat missä valtion asioita hoidetaan ja tiedotetaan?
Mites se edellinen pääministeri kommentoikaan, että ei hän voi olla koko ajan töissä, hänelläkin on oikeus yksityiselämään, vaikka ei ole virallisesti lomalla ja sijaista määrätty. Miten Orpon kanssa olisi toisin?
Jos nyt tästä kehkeytyy isompikin kriisi maailmalla, niin Petterin terveys ja hermot ei kestä hetkeäkään, ei myöskään jo nyt kiiltelevän Purran naama. Ei noista oo mihinkään. Ikävä entistä hallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Mites se edellinen pääministeri kommentoikaan, että ei hän voi olla koko ajan töissä, hänelläkin on oikeus yksityiselämään, vaikka ei ole virallisesti lomalla ja sijaista määrätty. Miten Orpon kanssa olisi toisin?
Koita säkin jo mennä eteenpäin elämässäs.
Petterillä vaikeuksia pitää auktoriteettia kun tyhminkin kansalainen on sata kertaa fiksumpi kuin hän. Sitten vielä nämä oikeasti fiksut ihmiset vie Petteriä retoriikallaan kun pässiä narussa.
Olisi parempi kun olisi joku kokenut pääministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita säkin jo mennä eteenpäin elämässäs.
Aamu koittaa, minä en.
Etkö koskaan saanut peruskoulun päättötodistusta?
Vierailija kirjoitti:
Hauska, kun osa vakavissaan luulee, että näitä ministerien tilejä käyttää vain ministeri itse :D
Elii tarkoitat, että Petteri ei ole vieläkäån herännyt, vaan avustajat heräsi vihdoinkin kirjoittamaan jotain?
Vierailija kirjoitti:
Sanna ainakin sanoi, että hän ihan itse!
Petteri on varmaan pyöräilemässä kännissä lähimmälle kioskille ostamaan makkaraa ja lisää kaljaa. Ehkä joku tavoittaa sen kommentoimaan kun palaa takaisin mökilleen, jos ei ole sammunut pyörineen puskaan.
Ei tällä hallituksella ole mitään ulkopolitiikan osaamista