Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisarusten kilpailu

Vierailija
24.06.2023 |

Useissa saduissa sisarusten kilpailu yleensä huipentuu siihen, että yksi sisaruksista osoittautuu paremmaksi kuin muut ja saa kuninkaantyttären tai prinssin sekä puolet valtakuntaa kuten Tuhkimo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana minä kun olin aina toisarvoinen niin kyllästyin ihan totaalisesti asemaani. Minua kohdeltiin tärkeästi ja jätettiin juhla pyhiksi yksin kun kun olin sinkku. Kaikki tapaamiset aina peruttiin ja sitten en enää sellaisia sopinutkaan. Ennen kävimme äitini kanssa shoppailemassa  mutta kun aina kaikki peruttiin niin lopetin meidän yhteisen harrastuksen. 

Aivan uskomatonta käytöstä sisareltani. Haukkuu minua mahoksi ja kehuu itseään kun hän on tehnyt kakaroita ja monelle eri äijälle. Nyt on yksin kun ei enää saa miehiä. Mieheni inhosi häntä enkä ihmettele. Hän oli koko suvun lellikki ja saanut kaikki tyhjästä laittaen ihan kaikki menemään. Mieheni päätti ettei sen kanssa olla enää missään tekemisissä ja alkoi suojelemaan minua. Minä olisin varmaankin muuten kärsinyt mahoksi haukkumista loputtomiin ja muustakin.

Niin pirullista ja pahaa ja vittumaista ihmistä ei ole kuin tämä lellitty sisareni. Mikään suhde sillä ei ole pysynyt. Sehän jo kertoo ihan kaiken. Lapsilla hän vain ratsastaa kehuen kuinka lapset ovat hänen onnensa. Siinähän olkoon ja minua ei kiinnosta. Kaikki lapset ovat otettu huostaan ja elareita ei maksa.

Veljelläni on asiat kunnossa ja olemme väleissä.

Nykyään aivan kamalan näköinen juoppo vanhin sisareni ja koittaa jostain naamakirjasta vielä miestä löytää mutta ketään ei kiinnosta +60v juopon näköinen nainen luottotiedoton. Valittaa koko ajan kun ei ole miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi