Apua! Mulla ei ole ruokaa ja tajusin, että kaupat on kiinni!
Mitäs nyt? Ei ole edes autoa millä liikkua ja olen yksin kotona, kun muu perhe on mökillä.0
Kommentit (43)
Noh, ei mulla ole varmaan kohta varaa käydä kaupassa ollenkaan, kun persut ja kokoomus pistävät haisemaan. Mutta ei se mitään. Kauppaan mennään, oli se auki tai ei. Avaimena toimii vaikka rappuralli.
Vierailija kirjoitti:
Prismat auki 247
Ei ole lähellekään kaikilla paikkakunnilla. Meillä menee kiinni klo 19.
Ei pk-seudulla ole kaupat kiinni. Juuri kävin 24 h-kaupassa Alepassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaupat kiinni. MiniMani ja HalpaHalli kuudelta ja Cittari menee seiskalta kiinni, Prisma on normaalisti yhteentoista. Ja huomenna taas normaalisti auki kaikki.
Cittari seiskalta kiinni? Hah, ei, vaan klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaupat kiinni. MiniMani ja HalpaHalli kuudelta ja Cittari menee seiskalta kiinni, Prisma on normaalisti yhteentoista. Ja huomenna taas normaalisti auki kaikki.
Cittari seiskalta kiinni? Hah, ei, vaan klo 23.
Ei vaan on auki vuorokauden ympäri.
Oikeasti kannattaa tarkistaa vaikka netistä sen kaupan aukioloajat, mihin suunnittelee menevänsä, ettei tule yllätyksiä. Kauppojen sovelluksissa on myös ne aukiolotiedot.
Vierailija kirjoitti:
Prismat auki 247
Meidän paikkakinnalla on 3 Prismaa ja naapurikunnassa vielä yksi, ja näistä mikään ei ole 24h auki.
Viinastahan ap puhuu, ei mistään ruuasta. Alkot aukeaa maanantaina, enää kolme yötä.
Huono yritys. Eii kaupat oo kiinni
Juhannus yllätti aapeen. Miten me ennen vanhaan selvittiin, kun juhlapyhinä kaupat aina kiinni. Lauantaisin kaupat meni kiinni klo 14 ja sunnuntaisin ollut yksikään kauppa auki. Toisaalta silloin oli almanakat käytössä, niin juhlapyhät eivät tulleet yllätyksenä. Monella myös jonkinlainen kotivara niin ei päivässä kuole nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaupat olivat pääsääntöisesti kiinni aina tällaisina erityispäivinä. Nykyään ne ovat auki.
Nykyinen 247-yhteiskunta aiheuttaa elämänhallinnan ongelmia. Tässäkin se nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
missä skutsissa asut kun kaupat on kiinni?
Mene kalaan!
avuton! miten olisi ennakointi? vaan ei, yhtäkkiä herätään tähän päivään ja mietitään mistä pullamössö saa ruokansa ja tehdään aaveelle siitä aloitus!
Jokaisellahan pitää olla muutaman päivän ajaksi varmuusvarastossa ruokaa ja vettä.
Jos sulla ei ole, ole nälässä sitten.
Oletko mt-potilas vai päihteiden ongelmakäyttäjä? Vai molempia?
Päivän tai parin paasto tekee hyvää. Perusterve ihminen voi olla helposti kolme vuorokautta syömättä ilman mitään kehollisia ongelmia. Vettä kannattaa juoda.
Jaa... No eipä ole murheidemme syyt yhteneväiset. Mulla ei oo ruokaa vaikka kauppa olisi auki. Silloin on kun saan polkupyörää lainaksi helluntaiseurakunnan ruuanjakopäivänä. Fillari on hyvä apuväline kun sinne ruuan luokse on 23 km ja huonot kengätkin. Vaan kuinka käynee kun ruuanjaosta saatu eväs menee verolle...
Ihan vaan ohis, ettei oo. Joku Prisma on, useimmat eivät.
-Prismalainen