Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläköhän toivoa?

09.12.2006 |

Tein eilen clinic merkkisen raskaustestin, ja sain aika selvän positiivisen tuloksen. Tänään sitten ostin Prismasta pregent merkkisen liuskatestin, ja nega tuli, ei haamun haamua. Mistäköhän voi johtua, onkohan ollut jotain kiinnittymisyritystä tms. vai voinkohan kuitenkin olla raskaana? Kierto tosi heittelevä, joten en tiedä koska menkkojen pitäisi alkaa. Testin tein kun rinnat todella kipeät, ja mahassakin tuntemuksia. On tää tälläst..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne noiden toisten testien herkkyyksiä. Tai pregentillä olen testannut joskus, ja nega oli niin kuin pitikin, mutta en tiedä siis onko toinen niistä herkempi vai ei. Clinicistä ei ole mitään kokemusta minulla. Mutta herkkyyserothan voivat selittää miksi toisella tulee nega ja toisella plussa.

Jos enempiä plussia ei enää tule niin sitten kyseessä on kai kemiallinen raskaus, eli kiinnittymisyritys on ollut mutta ei onnistunut. :/ Toivotaan ettei siitä kuitenkaan sinun kohdalla olisi kyse.

Tulethan kertomaan miten kävi?

Plussasäteitä sinulle kovasti!

Vierailija
2/8 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein tänään aamulla uuden sellaisen pregent testin, kun sellainen vielä oli jäljellä, ja taas nega. Just voi erottaa viivan paikan, ku oikein tarkkaan kattoo..eli eiköhän se ollut siinä. Vuoto ei ole kyllä kuitenkaan alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä odottelisin sinuna muutaman päivän ja jos tätiä ei kuulu niin hakisin apteekista esim clear bluen, tai sure stepin tms.

Ja testaisin sellaisella.

Vierailija
4/8 |
11.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pregentissä ei mun tietääkseni ole viivanpaikkaa, ainakaan en ole itse sitä koskaan onnistunut siinä näkemään... edes " roskishaamuna" . Niin että ehkäpä vielä on toivoa :-)

Vierailija
5/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti viime menkkojen jälkeen mulla turpos maha, tuli pahoinvointia, jne. joten tein raskaustestin tuolla pregent-testillä ja selkeä punainen viiva tuli. En silti ole raskaana, koska olen sen jälkeen saanut (monta!) negatiivista tulosta eri testeillä.

Outoa tuossa tuloksessa on, että menkkojen alkamispäivän aamuna samanmerkkisellä testillä tulos oli negatiivinen.

En siis suosittele käyttämään!

kangaruu kp 29/30

Vierailija
6/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kyseessä ollut ns. kemiallinen raskaus, jolloin hedelmöittynyt munasolu vain hipaisee kohdunseinämää, muttei kiinnity. Tämä hipaisu kuitenkin hetkellisesti nostaa raskaushormonitasoa, eli saattaa näkyä testissä ja sitten kohta taas ei enää näykään ja kuukautiset alkavat.

Vierailija
7/8 |
12.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että negatiivinen tulos on väärä kuin että positiivinen tulos olisi väärä. Hyvin harvoin raskaushormonia erittyy " muuten vaan" , joten jos jollain testillä positiivisen tuloksen saa, niin se on yleensä myös paikkaansa pitävä. Negatiiviset tulokset plussan jälkeen voivat johtua siitä, että muut testit eivät ole olleet yhtä herkkiä tai sitten kyseessä on tosiaan ollut kemiallinen raskaus, jolloin munasolu on ehtinyt sen verran lähennellä kohdunseinämää, että raskaushormonia on alkanut erittyä ja se näkyy testissä positiivisena tuloksena (munasolu ei kuitenkaan ole kiinnittynyt tai on irronnut välittömästi). Mutta mikäli menkat eivät ole vielä alkaneet, suosittelen odottelemaan muutaman päivän ja tekemään testin jollain herkällä testillä.

Vierailija
8/8 |
13.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi tänään ihan normaaliin aikaan.

En usko että oli kemiallinen raskaus, sillä viime kierrossa siis tein ensiksi yhden nega-testin ja jo samana päivänä alkoivat menkat. Sitten muutama päivä menkkojen loppumisen jälkeen tein sen positiivisen testin... oli tosi selkeä, kun näkyi tikussa vaaleanpunaisena matkankin päästä. Ei siis tihrustella tarvinut.

Seuraavana päivänä halusin varmistaa tuloksen ja se olikin nega.

Ja monta muutakin nega-testiä sitten tein ihmeissäni.

Ja nyt alkoivat menkat ihan normaalisti taas, eli ei tässä raskaana olla.

Huoh... henkisesti aika raskasta, kun on joutunut olla epätietoisuudessa, eikä ole oikein voinut luottaa mihinkään tulokseen.

kangaruu kp 1/29