Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yksinhuoltajat edes etsitte vakavaa suhdetta?

Vierailija
23.06.2023 |

Kun te ette kuitenkaan ole valmiita panostamaan siihen uuteen suhteeseen, vaan uuden kumppanin pitää mukautua sinun ja lastesi elämään ota tai jätä-periaatteella hänen tullessa prioriteeteissa taka-alalla. Eikö tuo ole sama etsiä vain sitä satunnaista hupiseuraa tai sitten ei seuraa ollenkaan, jos suhteen lähtökohtana on se, että sinä sanelet sen ehdot ja piste.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu. Onko mennyt poikki oman yh-justiinan kanssa ja nyt et löydäkään uutta naista joka sinut huolisi?

Vierailija
2/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu. Onko mennyt poikki oman yh-justiinan kanssa ja nyt et löydäkään uutta naista joka sinut huolisi?

Ihan hyvää kuuluu, kiitos vaan kysymästä. Minä olen vakaassa parisuhteessa ollut jo 11 vuotta. Lähinnä tein tämä aloituksen seurattuani joidenkin tuttujeni parinetsintää ja minä en ikinä sellaiseen alentuisi mitä nuo yh:t uusilta kumppaneilta odottaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneen ei pitäisi etsiä uutta suhdetta, se on myrkkyä lapsille. Etsikää uusi vasta kun lapset lentää pesästä. 

Vierailija
4/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronneen ei pitäisi etsiä uutta suhdetta, se on myrkkyä lapsille. Etsikää uusi vasta kun lapset lentää pesästä. 

Joo, ihmisen on hyvä pitää parisuhteista semmoinen 18-26 vuotta. Ihan kohtuullista 👍

Vierailija
5/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Jo vuoroviikkovanhempienkin kanssa normaali seurustelusuhde on mahdottomuus, koska uusi kumppani joutuu nielemään kaikki kumppanin ja tämän exän asettamat aikataulu- ja muut ehdot sellaisinaan. Seurustelin vähän aikaa vuoroviikkoisän kanssa enkä toiste tee samaa virhettä.

Vela-nainen 41

Vierailija
6/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en panosta uuteen suhteeseen? Onko tälle väitteelle jotain pohjaa?

Vierailija
7/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää kuuluu, kiitos vaan kysymästä. Minä olen vakaassa parisuhteessa ollut jo 11 vuotta. Lähinnä tein tämä aloituksen seurattuani joidenkin tuttujeni parinetsintää ja minä en ikinä sellaiseen alentuisi mitä nuo yh:t uusilta kumppaneilta odottaa.

Ap

Niin se vaan on, että lapset ovat etusijalla.

Vierailija
8/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ainut nainen jonka tunnet on äitisi.

Miten muuten ne vastuutaan pakoilevat isät joidenka homman hoitaa se yh-äiti?

Vierailija
9/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Jo vuoroviikkovanhempienkin kanssa normaali seurustelusuhde on mahdottomuus, koska uusi kumppani joutuu nielemään kaikki kumppanin ja tämän exän asettamat aikataulu- ja muut ehdot sellaisinaan. Seurustelin vähän aikaa vuoroviikkoisän kanssa enkä toiste tee samaa virhettä.

Vela-nainen 41

Miten niin nielemään kaikki ehdot ja aikataulut? Viikko-viikossa on tosi helppoa seurustella, kun joka toinen viikko on täysin vapaata, kahdenkeskistä aikaa jolloin voidaan tehdä ihan mitä vaan yhdessä päätetään.

Lapsiviikoilla lapset toki on kotona, mutta ei siihen mitään muita eksän aikatauluja ja ehtoja liity.

Vierailija
10/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela-nainen 41

Miten niin nielemään kaikki ehdot ja aikataulut? Viikko-viikossa on tosi helppoa seurustella, kun joka toinen viikko on täysin vapaata, kahdenkeskistä aikaa jolloin voidaan tehdä ihan mitä vaan yhdessä päätetään.

Lapsiviikoilla lapset toki on kotona, mutta ei siihen mitään muita eksän aikatauluja ja ehtoja liity.

Ja tässä meillä on juuri sellainen itsekäs erovanhempi, joka on täysin sokea sille miten tilanne näyttäytyy uudelle kumppanille.

Vierailija
11/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat vaan haluavat kaiken huomion itselleen. Vapaaehtoinen lapsettomuus kertoo itsekkyydestä, ja ei sellaisenkaan tarvitse etsiä kumppania, joka joutuu ehkä miettimään myös muitakin kun sinua. Sinunkin täytyisi osata antaa kumppanille jotain, mutta suhteet on sinun tyydytystä varten. Vanhemmat saavat ajatella myös lapsia, siihen on totuttava, ei ole pakko tottua. Se vaatiikin jotain, että osaa elää sovussa muiden kanssa

Vierailija
12/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela-nainen 41

Ja tässä meillä on juuri sellainen itsekäs erovanhempi, joka on täysin sokea sille miten tilanne näyttäytyy uudelle kumppanille.

Näyttäytyy miten? Haluat viikot toisinpäin?

Vierailija
13/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi minkäänlasta suhdetta nyt enkä tulevaisuudessakaan.

Vierailija
14/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas tulee esille tuo lapsettomien ihmisten itsekkyys...

Vierailija
15/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yh, meillä on yhteishuoltajuus ja lapset vuoroviikoin. Enkä kyllä seurustele, lähinnä fwb suhde erään miehen kanssa. Ja kyllä se on se mies joka aina ehdottaa tapaamista. Ja lähes aina minä suostun, jos vain pystyn. Eli en nyt ymmärrä. Lapsiviikolla ne lapset saattaa tulla mukaan sinne kahville, jätskille tms, tai ne jää kotiin, on jo koululaisia. Pannaan sitten illalla kun lapset nukkuu, ihan niinkuin niissä ydinperheissäkin. Tai itseasiassa pääosin vain kun lapset ei ole täällä. Ei tämä järjestely tunnu miestä haittaavan. Ja tänne ei ole muuttamassa, niinkuin ei kukaan mies, jos minusta on kiinni.

Vierailija
16/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas tulee esille tuo lapsettomien ihmisten itsekkyys...

Joo. Vissiin pitäis laittaa ne lapset pois päiviltä, että kelpaa vela-naiselle. Kauheeta jos joka toinen viikko lapsellisella ihmisellä on lapsia 🤔 Pöyristyttävää.

Vierailija
17/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät voisi etsiä? Ehkä joku kerta vielä onnistaa

Vierailija
18/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Seksisuhteet ovat olleet itselleni ihan riittäviä eron jälkeen. Tinder tosi kätevä tähän. M42

Vierailija
19/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa elättäjän ja lapsenvahdin uudesta miehestä. M28

Vierailija
20/31 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi sitä sinulle perustella? Pidä huoli omista asioistasi, ei nekään näytä loistavasti olevan jos on aikaa kirjoitella tämmöstä p*skaa palstalle.