Oli ihanaa käydä eilen Lidlissä juhannusostoksilla, kun pystyi ottamaan mitä vain
Kommentit (7)
Etkö siis yleensä "pysty ottamaan mitä vain"? Miksi juuri tällä kertaa pystyit?
Minulla on aivan päinvastainen käsitys Lidlistä: sieltä ei pysty ottamaan juuri mitään. Valikoima on niin kapea.
Kun Lidl aikoinaan tuli Suomeen, päätin antaa sille mahdollisuuden, ja tässä vuosien varrella olen käynyt Lidlin eri myymälöissä yhteensä ehkä 8 - 10 kertaa.
Mutta kun en koskaan, siis kertaakaan, löytänyt tuotteita, joita halusin, lopetin käymästä koko putiikissa.
Luotaantyöntävä kauppa muutenkin, ruma ja epäsiisti, hyllyillä tavarat miten sattuu ja pahvilaatikoita retkottaa siellä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aivan päinvastainen käsitys Lidlistä: sieltä ei pysty ottamaan juuri mitään. Valikoima on niin kapea.
Kun Lidl aikoinaan tuli Suomeen, päätin antaa sille mahdollisuuden, ja tässä vuosien varrella olen käynyt Lidlin eri myymälöissä yhteensä ehkä 8 - 10 kertaa.
Mutta kun en koskaan, siis kertaakaan, löytänyt tuotteita, joita halusin, lopetin käymästä koko putiikissa.
Luotaantyöntävä kauppa muutenkin, ruma ja epäsiisti, hyllyillä tavarat miten sattuu ja pahvilaatikoita retkottaa siellä täällä.
Joo tämä vaikutti sarkastiselta aloitukselta.
Eihän sieltä mitään löydä, siis ainakaan jos kotimaista tai ilman ruokamyrkytys-riakiä haluaa esim.lihansa/kalansa.
Ainoat asiat mitä me sieltä haetaan on tietyt "herkut", esim.omenataskut, jotka tosin nekin jatkossa muualta, kun pilanneet ne kuorruttamalla jollain sokerilastuilla, ja macaronsit.
Ei puhettakaan, että sieltä saisi kärryynsä kaiken sen mitä mekin aina lauantaisin kassikaupalla käydään ostamassa viikon tarpeiksi.
Mä en kaupassa ollenkaan. Syön mitä kotona on.