Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan tavallinen penis, hesari tänään

Vierailija
23.06.2023 |

Hesarissa tänään sisällöltään hyvä juttu miehen kehokuvan ongelmista ja peniksen koosta kuvien kera. Siitä voi olla montaa mieltä oliko nämä 14 penistä hyvä otos normaalista kaikkine pakollisine erikoisuuksineen, mutta aihe on tärkeä. Miehillä on täysi oikeus myös ns kehonrauhaan vyötärön alapuolisilta osiltaan.

Ja kuten varmaan arvasitkin jo, tämä osuu aika lähelle. Olin se poika, jolla oli vuoden muita myöhemmin murrosikä ja jota pilkattiin uimahallissa ja liikuntatunneilla. Olen myös sanonut ensimmäisille seksikumppaneille varoituksena, että mulla ei sitten ole kauheen iso. Ja aivan kuten jutussa kerrotaan, välttelen myös edelleen uimahalleja ja miesten saunailtoja.

Aihe painaa takaraivossa edelleen päivittäin, nyt yli nelikymppisenä. Terapiaa tähän on hyvin vaikea löytää, vaikka sitä hesarin juttukin suosittelee. En tarvitse terapeuttia kertomaan tilastoja ja senttejä, ne osaan lukea netistä itsekin.

(Ja tosiaan surkuhupaisaksi koko homman tekee se, että itsekin olen melkein 4 senttiä yleisesti kerrottua tilastokeskiarvoa isompi, mutta tämä tieto ei auta mitenkään. Sen verran syvään on kelvottomuus aikanaan iskostettu. Ehkä yksi syy on se, että lepokoko on pieni).

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa ei ollut yhtään peniksen kuvaa, vain velttoja pippeleitä. Penis on kuin pippeli, mutta kova ja paaaaljon suurempi. Eikä sojota alaspäin. Naisen vulvassa on vain jonkin verran eroja kiihottuneena ja ei-kiihottuneena. Toisin on peniksessä. Ihan turhia kuvia olivat nuo muka penikset.

Vierailija
22/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde, seksi,rakkaus ei ole peniksen koosta kiinni. Seksiä on muutakin kuin yhdyntä, joka vain yksi osa seksuaalisuutta. Tärkeintä on kyky hyvään vuorovaikutukseen, toisen huomioon otto, aito omana itsenä oleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen avoimessa suhteessa, jossa kumppani haluaa panna isompia munia kuin minulla on. En ihmettele yhtään, mutta satuttavaa se on. Ei kuitenkaan ole muutakaan mahdollisuutta, kun en yksin halua olla. Kävin aikanaan terapiassa tästä syytä ja siellä neuvottiin suhde avaamaan. Itsetunto meni, mutta nyt saan edes joskus seksiä.

Tietääkö, että puoliso satuttaa sinua? Tämä on hyväksikäyttöauhde eikä millään tavalla tasapuolinen. Jos puolisontietää, että satuttaa sinua omilla teoilaan ja tekee silti. Ei teidän parisuhteessa ole yhtään rakkautta.