Pystytkö olemaan mökillä täysin meikittömänä ja peiliin katsomatta?
Itse pystyn. Paitsi silloin jos paikalla on miehen puolen sukulaisia, siistiydyn kyllä vähän laittamalla esim ripsaria etten näytä ihan metsäläiseltä.
Kommentit (22)
Ihan olen kotonakin ilman meikkiä ja peiliä, jos ihmisten ilmoille lähden, niin täytyy vähän peiliin kurkata.
Miksi ihmeessä en pystyisi, kun pystyn olemaan kotona ja töissäkin? Peili on sen verran kulkureitillä, että siihen tulee ohimennen vilkaistua.
En ota meikkejä mukaan mökille ollenkaan. Vaikka muuten meikkaan aina, jos menen kodin ulkopuolelle. Mutta mökki on oma asiansa.
Onpa vähän vammainen kysymys. Pystyn olemaan niin myös työpaikalla, tai missä muualla tahansa, riittää, että katson peiliin aamulla.
En ole meikannut sitten teinivuosien.
Kyllä pystyn ja olenkin mökillä aina alasti. T: M65+
Pystyn. En meikkaa koskaan muutenkaan eikä mökillä ole peiliä.
En minä muutenkaan mitään meikkiä käytä, niin miksi mökillä käyttäisin?
Pystyn. Pystyn olemaan myös ihan kotona meikittä ilman peiliin toljottamista sekä kaupassa ja muutenkin ihmisten ilmoilla.
Pystyn tietysti, enkä häpeä ulkonäköäni ja mies pitää minua kauniina juuri sellaisena kun olen. Kun joskus harvoin meikkaan niin mies huokailee että "onko pakko maalata?". Huomiota saan ihan naturellinakin.
Olen aina arjessa ilman meikkiä. Juhliin meikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
M56
Sama täällä. Lettienkin annan hapsottaa.
- M55
Mökkini sijaitsee pienessä saaressa, eikä siellä ole juoksevaa vettä tai sähköä. Olisi outoa alkaa meikkaamaan siellä. Peiliin katson sen verran, että saan piilolinssit paikoilleen.
Hetkinen? Jos nainen laittautuu aina vain itseään varten, niin eikös siellä mökilläkin pidä kulkea vähintään tekoripsissä, täydessä meikissä ja pyllybikineissä?
Joo. En meikkaa mökillä, ei tulis mieleenkään.
Pystyn olemaan myös töissä ja kotona.
No tottakai:D aina olen.Ja kotona myös.
Olen usein töissäkin ilman meikkiä. Olen ammattilainen työssäni ja kotona minua rakastetaan, arvoani ihmisenä ei määritä ulkonäköni.