Erektiolääke..saitteko helposti
Kommentit (22)
Ei se nyt mitään heroiinia ole, reseptin saat kun pyydät/kerrot ongelman.
Helposti sitä saa. Aika halpoja myös nykyään. Erektioon auttaa hyvin. Vie vähän tuntoherkkyyttä peniksestä. Lievähköä päänsärkyä sivuoireena. Kyseessä Taladafil.
Vierailija kirjoitti:
Helposti sitä saa. Aika halpoja myös nykyään. Erektioon auttaa hyvin. Vie vähän tuntoherkkyyttä peniksestä. Lievähköä päänsärkyä sivuoireena. Kyseessä Taladafil.
Käytätkö joka kerta vai satunnaisesti?T:H.K
Helposti...ja ihan viihdekäyttöön itsellä.
H.K kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö joka kerta vai satunnaisesti?T:H.K
Satunnaisesti. Hain kun uudessa suhteessa oli suorituspaineita ja erektio lopahti kesken yhdynnän. Nyt toimii ilmankin.
Ei mitään kuulustelua. Ihan tavallinen lääkärikäynti ihan toisen vaivan tiimoilta. Samalla tuli otettua asia puheeksi ja sain suoraan reseptin. Olisin kyllä odottanut puhetta ylipainostani ja ehkä jotain lähetettä verikokeisiin.
Riippuu miehen iästä. Minulla nuori naislääkäri suoritti perusteelliset tutkimukset. Pyysi ensin makaamaan hoitopydälle selälleen, avasi sitten valkoisen työtakkinsa edestä ja tuijotti oliko vaikutusta. Koska ei ollut, otti t-paidan päältään ja rintsikat veks. Tunnusteli sitten unesta herännyttä etumustani, veti housut jalastani ja riisuutui itse, hyppäsi ratsastamaan ja totesi etten tarvii lääkitystä, vaan toimintaa. Hoidettiin homma loppuun ja futaa teki. Tämän jälkeen ollaan tapailtu kerran viikossa.
-m31
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehen iästä. Minulla nuori naislääkäri suoritti perusteelliset tutkimukset. Pyysi ensin makaamaan hoitopydälle selälleen, avasi sitten valkoisen työtakkinsa edestä ja tuijotti oliko vaikutusta. Koska ei ollut, otti t-paidan päältään ja rintsikat veks. Tunnusteli sitten unesta herännyttä etumustani, veti housut jalastani ja riisuutui itse, hyppäsi ratsastamaan ja totesi etten tarvii lääkitystä, vaan toimintaa. Hoidettiin homma loppuun ja futaa teki. Tämän jälkeen ollaan tapailtu kerran viikossa.
-m31
Jep jep... ihan hauska juttu, mutta löytyy myös oma ketju noille fantasioille.
Ilmainen etäresepti työterveyden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen etäresepti työterveyden kautta.
Ai ihan puhelun avulla vai?T:H.K
Paikalla ei muuten tarvitse käydä, onnistuu myös chattilääkärin välityksellä reseptin saaminen.
Vierailija kirjoitti:
Paikalla ei muuten tarvitse käydä, onnistuu myös chattilääkärin välityksellä reseptin saaminen.
Olitko ihan työterveyden kautta.vai yleisee chat linjaa?T:H.K
H.K kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko ihan työterveyden kautta.vai yleisee chat linjaa?T:H.K
Mä oon eri, mut mä sain ihan julkisella puolella ottamalla digilääkäriin yhteyttä chatissä. 10min ja resepti oli noudettavissa.
M45
Omahoitajan kautta sain terveysasemalta. Jätin vain soittopyynnön ja hän soitti takaisin. Sanoi vievänsä asian lääkärille ja kohta näkyikin resepti omakannassa. Tai itseasiassa lääkäri oli kirjoittanut kaksi reseptiä. Sildanafillin ja Tadalafillin.
Lääkkeen saa pyytämällä, ei vaadi sen kummempaa. Sildenafiili lyhytkestoisempaa ja itselläni aiheuttaa niskakipua ja nenän tukkoisuutta. Tadalafiilissa ei sivuoireita, ja vaikuttaa jopa 36 tuntia. Ei tietenkään mitään tuon mittaista kestostondista
Halpaa kuin saippua nykyään.
Itse sain reseptin puhelinsoitolla terveyskeskuksen ehkäisyneuvontaan. Minulla tadalafiili toimii OK eikä siitä tule välittömiä sivuvaikutuksia edes koko tabletin annoksella. Jos annos on yli puoli tablettia niin siitä seuraa parin päivän pituinen voimakas selkäkipu joka siis alkaa vasta kun lääke lakkaa vaikuttamasta. Puolella tabletilla siis mennään silloin kun ainetta käytän.
Taas joku v...n idiootti joka pelkää pienimunaisena käydä lääkärissä hakemassa resepti kun kuvittelee kullin kasvavan jättimittoihin stondispillereillä!
Riittääkö lääkärillä perusteeksi että vaimo vaatii kovempaa ja kestävämpää? Jos itsekin olen samaa mieltä.
saitteko resep..ekalla käynil vai jatko tutkimuksii jouduitteko ym..