Onko normaalia tehdä tinder prepaid-puhelinnumerolla?
Useamman tinder-deittini puhelinnumero on paljastunut prepaidiksi. Onko se automaattisesti hälytysmerkki?
Itselleni tulee epäilyttävät fiilikset, mitä mieltä olette? Luulisi, että miehet eivät saa samalla tavalla vainoajia kuin naiset, joten miksi niin monella miehellä on prepaid-numero tinderin yhteydessä?
Onko prepaid automaattisesti merkki rikollisuudesta?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku käyttää prepaidia rikoksiin, niin hän ei koskaan paljasta sitä numeroa rikollisten tarkoitusten ulkopuolella jotta viranomaiset eivät pystyisi yhdistämään numeroa häneen. Sellaisilla rikollisilla on rehellisiä tarkoituksia varten eri liittymä.
Tinderissä on varmasti aika paljon henkilöitä jotka käyttävät prepaidia jotta eivät jäisi kiinni pettämisestä, ja jonkun verran romanssihuijareita. Mutta eiköhän suurin osa prepaidin käyttäjistä siltikin ole ihan rehellisiä ihmisiä jotka ovat ottaneet prepaidin jotta voivat tarvittaessa sulkea koko numeron jos suhteen lopettamisessa tulee joku ongelma.
Tuo juuri onkin todella epäilyttävää. Miksi numero pitää jopa sulkea, jos tulee ongelma suhteessa? Tuohan on äärimmäistä pakoilua. Mitä tuollaiset ihmiset edes hakee tinderistä? Seksiä, ja mahdollisuuden karata jäljettömiin?
Itseäni ahdistaa kun sain jälkikäteen tietää, että deiteilläni on prepaid ja ehkä jopa keksitty nimi, ei voi tietää. Onneksi seksiä ei ollut, mutta tämä silti häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Juuri ap:n kaltaisten sekopäiden takia en ikinä anna normaalisti käytössä olevaa numeroani Tinder-deiteille.
Tuo on kaasuvalottamista. Käyttäydyt itse epäilyttävästi piiloutumalla, ja seuraavaksi haukut muita sekopäiksi.
Jokainen nainen epäilee miestä, jolla on prepaid. Erityisesti, jos mies on uusi tuttavuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri ap:n kaltaisten sekopäiden takia en ikinä anna normaalisti käytössä olevaa numeroani Tinder-deiteille.
Tuo on kaasuvalottamista. Käyttäydyt itse epäilyttävästi piiloutumalla, ja seuraavaksi haukut muita sekopäiksi.
Jokainen nainen epäilee miestä, jolla on prepaid. Erityisesti, jos mies on uusi tuttavuus.
Ei tässä kukaan piiloudu. Ihan julkinen se Tinder-profiili on. Vähän nyt valoja päälle siellä kaasukammiossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan piiloudu. Ihan julkinen se Tinder-profiili on. Vähän nyt valoja päälle siellä kaasukammiossa!
Nimi voi olla keksitty, koska puhelinnumero on salainen. Samuli Lammi esiintyy myös väärällä nimellä tinderissä.
On ihan tyypillistä. Itsekin käytin Tinderissä prepaid numeroa.
Laitoin oman numeroni ja oien saanut siitä alkaen 3-5 puh. myyntisoittoa / päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi voi olla keksitty, koska puhelinnumero on salainen. Samuli Lammi esiintyy myös väärällä nimellä tinderissä.
Voi kultapieni, kun ei siellä Tinderissä kenenkään puhelinnumeroa näe. Puhelinnumeron saat vasta, jos joku sen sinulle antaa. Ja sekin voi olla ihan keksitty numero, jota ei ole olemassa. Eli jos lähdetään sinun linjallesi, mitään ei voi uskoa, mitä ihminen sanoo. Kaikesta kun voi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni, kun ei siellä Tinderissä kenenkään puhelinnumeroa näe. Puhelinnumeron saat vasta, jos joku sen sinulle antaa. Ja sekin voi olla ihan keksitty numero, jota ei ole olemassa. Eli jos lähdetään sinun linjallesi, mitään ei voi uskoa, mitä ihminen sanoo. Kaikesta kun voi valehdella.
Kuules nyt. Kyse on deiteistä, jotka olen jo tavannut ja joiden kanssa on vaihdettu numerot. Ja ne ovat paljastuneet prepaidiksi. Se on epäilyttävää. Mulle on sanottu, että se on hälytysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Miten näet tinderissä puhelinnumeron?
Öööööö... luuletko tosissasi ettei tinderissä vaihdeta puh numeroita?? Eihän tinderin kautta pysty edes lähettämään dick picksejä ja pillunkuvia.
Kerta huomataan ettei Tinderi toimi silloin vaihdetaan toiseen palveluun.
Farmer's Only, single farmers dating,FarmersD,westernmatch.com. Appikaupasta cowboy dating. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan. Perehdy oman profiilin lisäksi muiden luomiin profiileihin ja saatuihin viesteihin. Luonnollisesti, jos koet omaavasi tietyillä osa-alueilla puutteita kehität niitä. Muista googlata käyttäjän antama nimi sekä kuvat. Nähkää Skypessä. Vie ensitreffeille itsetehty lahja. Puolofee kakun avulla voi flirttailla ojentamalla paperia. Peräänny tarvittaessa.
Moni ottaa prepaidin käyttöön ihan siksikin kun tinderissä tulee todella helposti ns. shadow banning jos esim. lopettaa tilinsä (mistä tahansa syystä) ja perustaa sen uudestaan samasta numerosta. Sovellus ei siis enää näytä uudelle tilille kuin murto-osan mätsivaihtoehdoista.
Onkohan mahdollista, että prepaidia käytetään monista eri syistä? Joku käyttää sitä oman turvallisuuden takia (ei halua tulla vainotuksi yms, ei toki yleensä miesten yleisin huoli) tai esimerkiksi siksi, että on varattu, eikä halua toiminnan näkyvän puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt. Kyse on deiteistä, jotka olen jo tavannut ja joiden kanssa on vaihdettu numerot. Ja ne ovat paljastuneet prepaidiksi. Se on epäilyttävää. Mulle on sanottu, että se on hälytysmerkki.
Siis miten ne on paljastuneet prepaidiksi? Ovatko he itse kertoneet?
Se ettei jonkun tietoja löydy numerotiedustelusta ei sitten tarkoita, että henkilöllä olisi prepaid. Ja mikään numeron alkuosa ei myöskään asiaa paljasta.
Varattu