Se liian vanha miekkonen...
Vaikka aina välillä olen mukamas päässyt yli kaikenlaisista ajatuksista, niin aina ne tulevat takaisin XDDDDDD. Nykyään miekkonen uskaltaa jopa laittaa oma-alotteisesti privaviestiä, vaikka aiemmin on jutellut kanssani vain julkisesti! Tosin kommentit ovat aina pidempiä julkisesti kuin privana...! Kerron toisessa kommentissa lisää...
Kommentit (5)
Se on aina virkistävää vaihtelua, jos joku miekkonen sanoo vastaan olematta ilkeä XDDD en minä olisi hänen kanssaan missään tekemisissä, jos hän haukkuisi ja olisi sellainen tympeä ja epäkohtelias.
JOKIN MIEKKOSESSA VETOAA NIIN PALJON, VAIKKEN EDES TUNNE HÄNTÄ OIKEASSA ELÄMÄSSÄ XDDDDDD. Eli siis korjaan, että jokin vetoaa MIELIKUVASSANI miekkosesta XD.
Miekkonen ei siis ole mikään vanhus XDDDD Vaan minuun verrattuna "liian vanha." Niin sanotusti tapasin hänet somessa x ja jokin hänessä vetosi ja aloin kommentoimaan enemmän ja enemmän juttujaan XD. Luulen, että huomasin ensin hänen olevan fiksu ja seuraavaksi huomasin, että hänellä on pokkaa sanoa asioita jotenkin eri tavalla kuin miekkoset yleensä sanovat XDDD. Hän ei mielistele koskaan! Ehkä se vetosi...