Ihanaa, työjuhannus tulossa!
Ei tarvitse miettiä mihin menisi, mitä joisi, mitä laittaa päälle, mitä tekisi tai muuta sellaista. Vieraita toki varmasti tulee, tulkoot vaan, meidän huushollissa on normi kesämeininki, lapset tulee ja menee, mies hoitelee autoaan, nurmikkoa ja vastaa jääkaapin sisällöstä sekä lasten ruokinnasta.
Minä saan olla töissä, ihanaa. Tiedän että levotonta tulee olemaan, mutta se on vain työtä. Onhan tätä nähty jo viikonloppuvuoroissa. Nyt aion oikein levätä työvuorojen aikana, täyttää ristikoita, soitella pitkiä puheluja ja pistää sosiaalisen median laulamaan. Kaikki kusipää-työkaverit ovat lomalla, paras jengi on töissä. Oikein odotan huomista, että talo rauhoittuu.
Kommentit (3)
Miksi juhannus/joulu ym on pakko aina mainita ja hehkuttaa, jos ei edes vietä sitä. Kuten en itsekään. Vaikka mukavaa on jos ei tarvitse miettiä. Ei kai muutenkaan ole pakko miettiä liikaa mitä tekee silloin tai laittaa päälle.
Mädäntykää työpaikoillanne, minä olen nyt vapaa 4 päivän ajan ja siihen perään 6 viikon kesäloma. Nähdään elokuussa, työnarkomaanit.
Mulla on ensimmäinen vapaa juhannusviikonloppu kymmeneen vuoteen kun nyt kerrankin olen kesälomalla tähän aikaan.
Mutta mä en silti mieti mihin menisin/mitä joisin/miten pukeutuisin jne. Juhannusta kun ei ole mikään pakko viettää. Olen kotona ihan samalla tavalla mitä olin viime viikonloppuna.