Maailman outo ilmiö: Totaalinen, ideologinen vastakkainasettelu.
En varmaan ole ainoa jolla on huolia nykypäivän läntisestä maailmasta ja enemmänkin sen sosiaalirakenteista ja -politiikasta. Kyseessä EI ole suoranainen haukunta ketju, ei tule räväköitä mielipiteitä tai täysin keksittyä tavaraa, mutta aivan asiallista kommentointia huomautettavista asioista joihin olen itse kiinnittänyt huomiota.. Kommentoida saa vapaasti, omia mielipiteitä saa jakaa, MUTTA pyydän. Pidetään tämä sivistyneenä ja trolli vapaana ketjuna. Uskon kylläkin, että muutamat trollit ja ajantuhlaajat löytävät tiensä tänne, mutta kertoisivat hekin mielummin todellisen ja asiallisen mielipiteensä aiheesta.
Viimeisen n. 10 vuoden aikana liberaali ideologia kaikkine ajatuksineen ja oikeuksineen on saanut tuulta alleen. On nähty oikeuksien antamisia sekä sukupuoli- että seksuaalivähemmistöille, esim naimaoikeus samaa sukupuolta oleville avioituville pareille. Omasta mielestäni, hienoa. On kuultu historiasta, rotusorrosta, seksuaalisuuteen perustuvasta väheksymisestä jne.. Ja myöskin on annettu ihmisille oikeus rakastaa. Fantastista.
Kommentit (45)
Tulin toisesta keskustelusta lueskelemaan ja kyllä asiatekstiltä vaikuttaa. Jatka samaan malliin.
Keski-ikäisten harmitus keskustelusta? Samasta itsekin kun satuin vähän selaamaan. Asiaahan täällä on, harvinaista herkkua tällä palstalla. Aikaisemman kommentoijan sanoin, kerro puolueesi ja jos uskallat nimesi. Käydään laittamassa vähän ääntä!
Minun mielestä nykyään asiallinen keskustelu on mahdotonta silloin jos joku on erimieltä asioista koska silloin leimaaminen alkaa heti.
Tuntuu siltä että kaikkien on oltava samaa mieltä asioista eikä eriäviä mielipiteitä hyväksytä.
En itse jaksa edes jutella politiikasta,sodasta,sateenkaari asioista yms koska niistä asioista ei voi keskustella asiallisesti.
kypsynyt mies kirjoitti:
Keski-ikäisten harmitus keskustelusta? Samasta itsekin kun satuin vähän selaamaan. Asiaahan täällä on, harvinaista herkkua tällä palstalla. Aikaisemman kommentoijan sanoin, kerro puolueesi ja jos uskallat nimesi. Käydään laittamassa vähän ääntä!
Juuri sieltä! Ja samaa mieltä tästä.
Pitäisköhän käydä linkkaamassa vanhemmille selailijoille vähän laatu keskustelua???
Plaa plaa.