Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin risteilyllä ja huomasin, kuinka kulahtanut oli laiva

Vierailija
21.06.2023 |

Olin viikko sitten Siljalla, missä olen viimeksi käynyt lapsena 15 vuotta sitten. Paatti itse oli aika todella kulunut, kulahtanut, joka puolella haisi viemäri.

Hytissä kasvoi home WC:ssä ja allasalue alkoi olla aika rapistunut, kaalit tippui kaaresta alas. Promenadin parketti kulunut. Kassoilla pölyisiä tasoja, likaa. Kokolattiamatot likaisia. Ravintoloiden lattiat hyvin likaisia. Yleiset vessat likaisia. Ylipäätänsä koko laiva olisi tarvinnut peruskorjausta? Yli 30 vuotta kun liikennöi miinus korona.

Voi olla, kun olen työssä, missä puhdistan erittäin puhtaita tiloja, niin laivalla mulle iski ammattitauti. Tai sitten 15 vuodessa kaikki on jo kulunut tuhansista askeleista yms. Tai lapsena kaiken näki vaan niin kirkkaana ja elämyksellisenä. Tai sitten olen vaan hankala ja vaativa asiakas.

Vai onko siivouksen taso heikentynyt vuosien saatossa. Jos se tehdään sinne päin laivan ollessa maissa. Ajatuksia?? Jäin tätä pohtimaan, näkeekö kukaan sitä, miten paikat vaan kuuluu???

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä inhoan väkimassojen kuluttamia paikkoja ylipäätään. Isoissa kaupungeissakin on kaikkki väenpaljouden kuluttamaa ja lääppimää. Vaatekauppojen ah niin tunnelmalliset puulattiat ovat puhkikuluneita, rakennusten kivi portaat kuluneet kuopalle. Inhottavimmilta näyttää kohdat joista näkee että kaikki on niihin koskeneet, esim. patsaiden kirkkaiksi hioutuneet ulokkeet jossain kosketuskorkeudella."

Voi taivaan vallat! Eiköhän sinun kannattaisi tyystin lopettaa matkustaminen ja pysyä siellä metsämökissäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän