Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö mummot nykyajan deittailu kulttuuria

Tapailumies
21.06.2023 |

Olin tapailunaisen kanssa sen mummon mökillä käymässä vierailulla ja se mummo kysyi naiselta että olenko minä poikaystävä ja tapailunainen sanoi että me tapaillaan toistaiseksi. Sitten ne meni toiseen huoneeseen ja mummo sanoi tapailunaiselle että miksi olet tuon miehen kanssa jos ette seurustele. Aika tiukaan sävyyn kuulusteli naiselta että mikä meidän suhde on. Ei ole tainnut mummulle kertoa mitään eikä mummo tiedä miten nykyään suhteet muodostuu.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fossiilit nyt vaan on vähän tuommoisia

Vierailija
2/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Olen mummoikäinen ja voin sanoa suoraan, että en tajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustellut nuoruudessa vaan sekstailin ja ghostasin, eikä se silloin ollut edes paheksuttavaa.

Vierailija
4/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 40 enkä tajua minäkään. Joko ollaan tai ei olla.

Vierailija
5/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 40v mies enkä ymmärrä minäkään. Niin epämääräistä säätöä treffailut nykyään. Joko ollaan yhdessä tai sitten ei.

Vierailija
6/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä ymmärtääkö nykyajan deittailukulttuuria kukaan, vaikka kaikki tuntuvat olevan alan asiantuntijoita. 😁

Vierailija
7/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 40v mies enkä ymmärrä minäkään. Niin epämääräistä säätöä treffailut nykyään. Joko ollaan yhdessä tai sitten ei.

Pitää tutustua kaikessa rauhassa ensin. 

Vierailija
8/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinunkin mielestäsi, ja nähtävästi mummonkin, tapailu on sitä että tapaillaan samalla muitakin, niin ymmärrän.

Kuka mummo nyt ei halua suojella lapsenlastaan joltain hyväksikäyttäjältä?

Vierailija
9/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ulkopuolisen silmään vaikuttaa siltä, että ei ole mitään kulttuuria, vaan naidaan ketä milloinkin, vailla sitoutumista tai tunnesiteitä. Se on kulttuurin vastakohta: eläimellisyyttä. 

Vierailija
10/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ymmärrän tapailun, mutta tapailuun ei kyllä kuulu tapailtavan esittely sukulaisille.

Omien lasten tapailukumppanit olivat "kavereita", ei tä mummoille esitelty tai kutsuttu sukumökille tai perhejuhliin. Ei heitä mitenkään piiloteltukaan, mutta tuollaista esittelyä ei kyllä ollut.

Vierailija
11/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo elää henkisesti 60-lukua, jolloin oli pakko olla naimisissa tai oli huono ihminen.

Vierailija
12/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta 40 enkä tajua minäkään. Joko ollaan tai ei olla.

No minä en kyllä osaa ensi- enkä vielä toisenkaan tapaamisen jälkeen päättää että nyt sitten seurustellaan vakituisesti. Olisipa ahdistavaa jos se pitäisi heti tietää ja olla tosissaan. 

Vierailija
13/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin yhden mimmin chatissa.

Menin hänen luokseen Sipooseen, pantiin kuin kanit, juotiin kahvit eikä tämän jälkeen enää tavattu. Mimmi sanoi olevansa seksihullu, joka tykkää nuoremmista miehistä.

Olin tuolloin 36, hän 70.

Tämä mummo ainakin ymmärsi munan päälle.

Vierailija
14/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot on jumiutuneet jonnekin 50 vuoden takaiseen aikaan ja kulttuuriin, eivät tajua nykypäivän asioista enää mitään.

Vierailija
15/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän tapailun, mutta tapailuun ei kyllä kuulu tapailtavan esittely sukulaisille.

Omien lasten tapailukumppanit olivat "kavereita", ei tä mummoille esitelty tai kutsuttu sukumökille tai perhejuhliin. Ei heitä mitenkään piiloteltukaan, mutta tuollaista esittelyä ei kyllä ollut.

Mä en taas ymmärrä tätä ihmisille valehtelua ja piilottelua.

Just sillä hetkellä toinen on toiselle tärkeä, miksi vetää keinotekoista rajaa, että vasta kymmenen deittikerran jälkeen olet riittävän hyvä että esittelen sinut serkunkaimankälylleni?

Vierailija
16/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin yhden mimmin chatissa.

Menin hänen luokseen Sipooseen, pantiin kuin kanit, juotiin kahvit eikä tämän jälkeen enää tavattu. Mimmi sanoi olevansa seksihullu, joka tykkää nuoremmista miehistä.

Olin tuolloin 36, hän 70.

Tämä mummo ainakin ymmärsi munan päälle.

Jätkä on kunnon haudanryöstäjä.

Vierailija
17/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sillä hetkellä toinen on toiselle tärkeä, miksi vetää keinotekoista rajaa, että vasta kymmenen deittikerran jälkeen olet riittävän hyvä että esittelen sinut serkunkaimankälylleni?

Olin avoimessa suhteessa, niin miesystävä oli deittipalvelussa sinkkuna ja kusetti naisia. Muut ei tienneet, että meillä oli avoin suhde ja meitä luultiin ihan peruspariskunnaksi, mutta naisille miesystävä esitti sinkkua. 

Vierailija
18/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei! Olen mummoikäinen ja voin sanoa suoraan, että en tajua.

Joo. Mä olen 50-vuotias enkä edes mummo vielä, enkä tajua. Näyttää sekavalta ja ikävältä hommalta, joka harvoin tuottaa suurtakaan onnea.

Vierailija
19/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "tapailututtu" ole tärkeä.

Vierailija
20/37 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silloin kun tapaillaan, ollaan yhdessä tapailun merkeissä. Tuo tapailu on jotenkin hölmö sana, mutta se on muodissa nykyään. Ennenkin on tapailtu, ilman että olisi aikeita mihinkään avo- tai avioliittoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä