Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin lopetus - kirjoittaja kaipaa tukea ja tsemppistä lopetuksen kanssa

Vierailija
21.06.2023 |

Ei oo helppoa
19/20 |
klo 21:47 | 20.6.2023

45 v polttanut, 7 viik ollut nyt polttamatta ja sain koronan. En ole 45 v aikana ollut ikinä kipeä ja nyt olen. Minua koetellaan, itki kurkussa ja yksinäinen olo...yksinäisyyden tunne on hirveintä. Olen päättänyt että voin käydä säästyneellä rahalla ( poltin ison askin päivässä) kasvojen kohotuksessa yli 300 euroa / kk. vuodessa säästyy 4000e euroa. Luen eri kokemuksia, ketkä ovat lopettaneet ja nyt tajusin...että käsittele tunteita, rööki on suru, pettymys, häpeä ym. tunteita mitä en ole käsitellyt vaan röökillä peittänyt " suojakeino" Ei oo helppoa mut tänään kun katoin peilistä itseäni ni silmiä ja ihoa , näytän paremmalta kun en polta ja hampaat on valkosemmat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee; ensin tunti kerrallaan, sitten päivä ja kuukausi - pian lasketaan jo vuosissa. Pienin askelin hyvä tulee.

Muista pitää huolta terveydestäsi nyt ja miettiä onko tarvetta lähteä lääkärin pakeille koronan kanssa.

Minä olen nyt ollut 19 vuotta ja kolme kuukautta polttamatta. Ensin nikotiinipurkan kanssa ja jonkun ajan päästä jätin senkin, mutta kokemukseni perusteella jättäisin purkan väliin - siihenkin jää koukkuun.

Tsemppistä ja sinä onnistut vielä. Onnistut ihan hyvin kaikessa, et sinä ole yksin. Me olemme täällä kaikki yhdessä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme