Tinderimiehet ottaa uudestaan yhteyttä pitkän hiljaisuuden jälkeen. ""Mitä jos tulisin tänään ja nussittaisiin oikein kunnolla?"
Mulla oli tossa viime talvena treffit, jotka meni mun
mielestä tosi hyvin ja mieskin sanoi lähtiessään,
että otetaan kyllä uusiksi ja viestitellään. Eli ei
otettu, ja minä lähetin muutaman viestin, enkä ikinä
saanut MITÄÄN vastausta.
"Mitä jos tulisin tänään ja nussittaisiin oikein kunnolla?"
MUTTA BEHOLD, MIES JA KULLINSA OLISI
TARJOLLA TAAS, kun henkilö tosiaan suvaitsee
ilmoittaa itsestään tällä tavalla n. 5kk täyden
hiljaiselon jälkeen
Et tule emmekä nussi. Nää on taas näitä, joille
naiselle tai seksikumppanille noin muutenkaan
ei oo mitään arvoa, ennenku itellä se kiima iskee
päälle ja todennäköisesti muualta ei oo tällä kertaa
tärpännyt. Ja joka myös näemmä taas kuvittelee,
että toimin kuin joku seksiwolt. Joo ei lol. Hän
voi vetää ihan rauhassa käteen
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah täällä myös yksi ghostaaja,joka pitkän hiljaiselon jälkeen kyseli hehkeästi: "Mitäs pikkupeppu tietää?" Joo ei tarvinnut todellakaan enää nähdä tai viestitellä. Jotenkin tässã huomaa, etteivät tällaiset näe naista tasaveroisena seksikumppanina jolla on yhtä lailla tarpeet, vaan voidaan kuvitella että ghostaus on ok ja sitten ilmaantua vonkaamaan, jos ei muualta heru. Argh.
Kerropa näin tavalliselle miehelle, että miten edes päädyit samaan sänkyyn tuollaisen kanssa? Taisi ulkonäkö viedä mennessään suomi-naisen. Jälleen kerran.
Olen eri, mutta ihan tavallisen näköinen suominainen, joka päädyin tuollaisen tavallisen näköisen suomimiehen kanssa suhteeseen, koska oli kusettava munapää.
Mutta kelpoaako sinulle se tavallinen suominainen, jonka ulkonäkö ei vie mukanaan?
Mun ghostaaja oli askelen ovelampi. Paluureplat on sitä, että on tajunnut tehneensä elämänsä virheen, on kaivannut kovasti ja olet ihana. Sitten sillä ajattelee pääsevänsä panemaan ja usein kai pääseekin. Ja sitten se kova ikävä ja virhe "unohtuu" ja hän ghostaa uudelleen. Ilmainen ja helppo perse kiinnostaa häntä kovasti ja se vallantunne, kun saa pelata pelejään. No, sitä peliä osaa kaksikin. En ilmaissut, että tajuan oikein hyvin missä mennään ja katsoin, miten tarina etenee. Enkä todellakaan suostunut tapaamaan saati tarjoamaan seksipalveluita, ne on ihan eri naiset, jotka niitä tarjoaa - rahaa vastaan.
Olisi jo aika tyhjentää pallit eikä nyt just ketään muutakaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah täällä myös yksi ghostaaja,joka pitkän hiljaiselon jälkeen kyseli hehkeästi: "Mitäs pikkupeppu tietää?" Joo ei tarvinnut todellakaan enää nähdä tai viestitellä. Jotenkin tässã huomaa, etteivät tällaiset näe naista tasaveroisena seksikumppanina jolla on yhtä lailla tarpeet, vaan voidaan kuvitella että ghostaus on ok ja sitten ilmaantua vonkaamaan, jos ei muualta heru. Argh.
Kerropa näin tavalliselle miehelle, että miten edes päädyit samaan sänkyyn tuollaisen kanssa? Taisi ulkonäkö viedä mennessään suomi-naisen. Jälleen kerran.
No kun se oli nii lutunen ja sillä oli leveät hartiat. Ja se oli niiin jännän tuhma. <3
Omat ja ystävien kokemukset ko miehistä: ihan tavallisen näköisiä suomimiehiä, jopa rumia. Tavallisen- rumien näköisissä miehissä enemmän mulkkuja, koska ovat katkeria ja naisvihaajia.
Nämä kommentit täällä vahvistavat asian. Nämä tavalliset- rumat suomimiehet vihaavat myös komeita miehiä, koska haluaisivat näyttää heiltä ja olla heitä.
Vierailija kirjoitti:
Tehän miehet voitte tyhjennellä niitä toisiinne. Kivan pikku junan muodostatte, tuut tuut!
onnekas nainen jos löytyy panijoita.
Jos teillä kerran oli mukavaa alunperin, niin miksei sitä voisi vetää uusiksi?
Taas tämän katkeran Tinder- palstahullun väninäketju. Sinä ja muut vastaavat ette Tinderissä pärjää, mutta se on täysin oma vikanne.
Vierailija kirjoitti:
Joo, naisen seksuaalisuus on pikkasen kehittyneemmällä tasolla kuin simpanssilla. Tyhjennelkää luuserimiehet toisianne.
Vierailija kirjoitti:
onnekas nainen jos löytyy panijoita.
Kelle vaan naiselle löytyy panijoita, kun orankikin kelpaa miehille. Mutta hyvää seksiä sitten onkin todella vaikea saada.
Olet miehen panorenkaassa mutta et sisäpiirissä. Nyt tarjoaa ulkorenkaalle uusintamahdollisuutta koska vaihtelu. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on täynnä ketjuja, joissa haukutaan rumia suomilehmiä ja ihastellaan ulkomaalaisten naisten ihanuutta, mutta nyt naiset onkin sikoja, jos mennään ulkonäkö edellä... :D
No jos kerran antaa niin miksei toistakin samaan syssyyn... mitä se tauko siinä välissä meinaa.
Uudelleenlämmitysyrityksiä on tullut tosi monelta, myös sellaisilta, joiden kanssa on käynyt ihan vaan yksillä kahvitreffeillä. Olin jo lähes vuoden seurustellut mieheni kanssa (ja ollut Tinderistä pois), kun vielä tuli muutamilta sitä kautta tavatulta mieheltä viestiä, että voitaisko nähdä...
Vierailija kirjoitti:
Olet miehen panorenkaassa mutta et sisäpiirissä. Nyt tarjoaa ulkorenkaalle uusintamahdollisuutta koska vaihtelu. Mikä ongelma?
Mies: pitää naista panorenkaansa jäsenenä
Nainen: elää omaa elämäänsä eikä edes muista koko miestä
Vierailija kirjoitti:
Uudelleenlämmitysyrityksiä on tullut tosi monelta, myös sellaisilta, joiden kanssa on käynyt ihan vaan yksillä kahvitreffeillä. Olin jo lähes vuoden seurustellut mieheni kanssa (ja ollut Tinderistä pois), kun vielä tuli muutamilta sitä kautta tavatulta mieheltä viestiä, että voitaisko nähdä...
Jospa he halusivat vielä kerran nauraa kunnolla... Kyllä sieltä,tinderistä, tulee niin säälittävää kurppaa vastaan että minäkään, avaramielinen herrasmies en panisi missään olosuhteissa...Hyh hyh...
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen on suostunut tämmöisten patjaksi. Ei oo tosiaan kuuminta hottia parisuhde markkinoilla nämä. Ja apkin kertoi antautuneensa tämmöselle tyypille. Voivoi....
Missä kohtaa AP sanoi antautuneensa? Vai onko treffit yhtä kuin seksi?
Vierailija kirjoitti:
Ois jännä tietää, mitä näiden sankareiden itsevarmuus kumpuaa. "Nyt tekis mieli, tuo tyty tai joku muu noista 10 ghostatusta on taatusti koko tämän 5kk odotellut minua ja minun kulliani, meikä on alfa" 🙋🔥 Respect is the new sexy. Nää "haluun nähä uudestaan"-lirkuttelijat saa mun aivot huuruun.
Yhden yön juttu on ihan fine mut sanokaa suoraan perkele. Ei tarvii valehdella.
"Respect is the new sexy"
No ei kyllä todellakaan ole. Homma toimii nykyään samalla tavalla kuin se on aina toiminut: jos olet hyvännäköinen, sinun ei tarvitse erityisemmin kunnioittaa ketään Tinderissä, koska sinulla on joka tapauksessa jatkuvasti jonossa uusia kiinnostuneita kandidaatteja.
"Sexy is the new sexy", voisi sanoa, paitsi ettei siinä ole mitään uutta.
Sanotte ettei noi miehet mitään komeita oo joten ei heillä olisi varaa olla kusipäitä. Sanon kuitenkin että olette ihan kauhean näköisiä naisia, ettekä ollenkaan samaa tasoa. Tunnen siis monta tällaista keissiä livenä. Aina on niin.
Jos nainen on edes semikaunis, niin kyllä miehet haluaa parisuhteeseen. Noita rumia akkoja kohdellaan sitten kuin apeetä.
No kun se oli nii lutunen ja sillä oli leveät hartiat. Ja se oli niiin jännän tuhma.