Uusi suhde ja mietintää seksistä
Mies on 50v ja sanojensa mukaan seksiä on riittävästi kun sitä on 2-3 kertaa viikossa ja minä olen 47v ja haluaisin päivittäin.
Kuinka menetellä: tyytyä vähempään ja todeta, että kaikki muu toimii vai kuopata koko juttu? Edellinen miesystävä oli 56v ja seksiä oli päivittäin ja välillä 4 kertaa päivässä
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on provo
Miksi?
Ei kannata jatkaa, paitsi jos mies on rikas. Seksiä neljä kertaa päivässä tekee sinusta lesken hetkessä. Sitten jatkat jonkun parikymppisen kanssa. Kyllä rikkaille leskille ottajia löytyy.
Korkealibidoisena naisena sanoisin, että ei hyvältä kuulosta. Jos itse haluaisit paljon seksiä, ja tilanne on jo suhteen alkuvaiheessa tuo, niin voi morjens. Eivät miehet mukaudu naisen haluihin 'ylöspäin'.
Vierailija kirjoitti:
Korkealibidoisena naisena sanoisin, että ei hyvältä kuulosta. Jos itse haluaisit paljon seksiä, ja tilanne on jo suhteen alkuvaiheessa tuo, niin voi morjens. Eivät miehet mukaudu naisen haluihin 'ylöspäin'.
Eikö? Ex kanssa seksiä 1-3x viikossa koska ex oli siinä umpisurkea. Nykyisen kanssa 1-5* päivässä koska nykyinen osaa homman. Ja ikää on 45
Lähestytte toisianne kahdella kerralla viikossa ja panette 5/7 päivänä. Ei kuulosta mahdottomalta.
Toivottavasti tämä on provo