Yllätyitkö juhannuksena pe-la vettä tulee kuin aisaa ja +16 astetta
Kommentit (40)
Mä yllätyn jos en juhannuksena saa aisaa.
Viime juhannus olis vähän hiljaisempi, vaan 8 eri miestä (40-57v), tänä vuonna tsemppaan enempi!
Normaalisti pidän lämpimästä säästä, mutta näin flunssassa helle on kyllä yhtä helvettiä eli onneksi saa välillä sisälämpötilaakin alas.
Ihan sama, itseni kohdalla ole Helsinki oma vuokra kämppäni. .Mutta toki toivon säitä hyviä jotka mökkeilee, menevät juhannusjuhla ymm,
Turussa on aina kesäisin lämmintä. Se on paratiisi.
Yllätyin positiivisesti. Toivottavasti helteet olivat tässä.
Vierailija kirjoitti:
Suurimpaan osaan maata luvataan ihan kaunista ja aurinkoista juhannussäätä.
Meillä voi olla mitä tahansa, vietetään juhannusta juuri tuon myrskyvyöhykkeen helmassa roikkuen.
Mä voin kuvitella suomalaisen juhannuksen viettäjän oikein kovassa myrskyssä. Yhdellä kädellä pidetään jostakin kiinni ettei tuuli vie/kaada ja toisella otetaan huikkaa. Saattaa yrittää grillata samalla.
EVVK, ei vaikuta mitenkään mihinkään.
En yllättyisi, tänne hellettä ja ehkä ukkosta. Se ei koskaan tule kun murahtaa vain.
Mökille on luvassa koko viikonlopuksi sadetta. Kotona Helsingissä olisi saanut sataa ihan kunnolla. Piha kaipaisi kovasti sadetta.
Perjantaille näyttää runsasta sadetta. Se on onneksi ulkona niin ei merkitse mulle yhtään mitään. Ei jaksa viettää juhannusta. Sekin tullut nähtyä eri tavoin moneen kertaan.
Perjantai alkuillasta alkaa arska paistaa ja +22. Lauantaille koko päivä aurinkoa ja lämmintä. Hyvä keli!
Helsingissä luurin mukaan voi pari tippaa tulla vettä torstaina ja perjantaina aurinkoista. Sunnuntaina voi tulla vesisade.
Metsäpalovaara, kaikki aivan rutikuivaa, ulkoremppaa ei pysty paahteessa tekemään ja kaivosta vesi vähissä. Ihan mahtavaa kun sataisi oikein kunnolla!
Kaivelin aamulla perunamaata, ja aivan kuivaa poroa on multa. Onneksi on luvannut sadetta tänne. Toisaalta kun asunto ja mökki on isojen järvien kainalossa, niin ukkosmyrskytkään ei yleensä nouse päälle, vaan kiertävät. Jos joskus ukko nousee järven yli, niin silloin kyllä on aikamoinen rumina ja kaatosade.
Tässä maassa on 2 selvää luonnonlakia, jotka aina toteutuvat, vaikkei niiden ilmaantuvuuden syytä ole pystytykään selvittämään. Ne ovat:
1. Juhannuksena sataa vettä
2. Vappuna sataa rakeita
Vierailija kirjoitti:
Ihan saatanan sama. Kiskon skumppaa terassilla.
Tälle isot peukut!
En yllättynyt. Olen seurannut ennusteita . Ihanaa kun sataa koko päivän. Illaksi poutaantuu ja voi polttaa sitten myös kokkoa. Hähää etelän pellet kun te ette voi niin tehdä. Pohjois-savosta poistuu metsäpalovaroitus to-pe sateiden myötä
Ai, meillepäin luvattu pe +27 astetta ja aurinkoista. Eipä juuri harmita.
No eipä tule sentään lunta.