Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä halvinta WC-paperia?

Tarkan markan
21.06.2023 |

Osaisiko joku vertailua tehnyttä kertoa, mistä saisi halvinta vessapaperia (Sittari, Prisma, Lidl, Tokmanni, joku muu?)
Hinnat nousseet melkoisesti.

Kiitos avustanne!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa meilläpäin k-menu wc paperi halvin ja ihan  käypää . 

Vierailija
42/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko eri merkkien rullat samankokoisia? Onko niissä siis yhtä pitkästi paperia=)

Eivät ole samanpituisia eivätkä samanpainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko eri merkkien rullat samankokoisia? Onko niissä siis yhtä pitkästi paperia=)

Eivät ole samanpituisia eivätkä samanpainoisia.

Elämä | HS testasi suomalaisten suosikkivessapaperit Yhdessä paketissa oli 54 metriä enemmän paperia kuin toisessa: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009165617.html?share=adefc243b181…

Vierailija
44/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin nuolla naisten perseet ilmaisex

Vierailija
45/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Menu. Xtra olisi halvempaa, mutta se on juuri sitä, mistä menee sormi läpi. K-Menu menettelee.

Vierailija
46/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä maksaa jostain paskapaperista. Töistä irtoaa ja esim terveyskeskuksesta, abc ltä, hammaslääkäristä, neuvolasta, kuppilasta, lounasravintolasta, labrasta, sairaalasta, you name it. En ole ostanut vuosiin.

Vierailija
47/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-Menu. Xtra olisi halvempaa, mutta se on juuri sitä, mistä menee sormi läpi. K-Menu menettelee.

Samaa olin tulossa sanomaan. Xtra on huonoa, kun on niin ohutta. Ja ei, kaikissa taloissa ei ole käsisuihkua. Niille jotka sen käytöstä paasaa. Minulla ei edes saa sellaista, jos ei sitten vaihda koko hanaa.

Vierailija
48/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet hinnasta säästää, kun käyttää molemmat puolet.

Vierailija
49/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata nuukailla tän kanssa, halvimmat on yleensä pas koja.

Rahat ihan finaalissa

Eipä se rahasta ole kiinni.

Vierailija
50/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään Xtra-tuotteita. Surkeaa ei kannata ostaa vaikka hinta olisi kuinka halpa.

Vierailija
51/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjouksia seuraamalla voi kyllä päästä tuohon noin 50 snt per rulla mutta enimmäkseen ovat selvästi kalliimpia (60 snt ja ylöspäin). 

Ja tämä 20 snt enemmän viikossa vaikuttaa sinun elämääsi miten?

Vierailija
52/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun yksin.Ei yhtään ylimäärästä kaapitilaa varastointiin.Eteisen 1 ylä kaappi mahtuu 4 rullaa talouspaeria ja 8 rulla wc paperiaa. 3 kpl pikku housu suoja paketia ja 6 paketini taskunenälina pakauksia 1. Ostan Valkoisena kaikki. Eli käytän Kkk -kaupaa.Hyllyssä hinnat ja halvimmat  ostos koriin.Mutta asun yksin.Perhelisellä kuluu enemmän,syytä katsoakin tarjoukset ja isot kodit, löytyy kaappi tilaa,eikö?

Oletko nyt jo juhannuskännissä?

Vierailija
53/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas taas älytön aloitus.

WC-paperi on niin halpaa, ettei kenenkään talous siihen kaadu.

Paperia menee max. 2 rll viikossa ja yksikköhinta pikkasen paremmallakin paperilla on 50 senttiä, joten viikossa menee euro siihen.

Kallistunut se on kyllä, mutta se on aivan toinen asia.

Hei, oletko koskaan laskenut tai edes ajatellut montako artikkelia päivittäistavaroita ja ruokaa ostat vuodessa?

Voin kertoa, että yhden ihmisen taloudessa se on yli 500 artikkelia.

Jos voit nitistää jokaisesta artikkelista keskimäärin yhden euron, osaat varmaan laskea paljonko se tekee per vuosi.

Mä käyn viidellä sadalla viikon etelänlomalla. Aloitus ei missään tapauksessa ole älytön.

Mä olen se kirjoittaja joka osasi kertoa esim. Alepan ja K-menun vessapaperin hinnat. 75-36 sentin per rulla hintaerolla kaksi rullaa viikossa tahdilla tekee vuodessa yli 40 euroa. Pelkästä paskapaperista.

Tee ihmeessä sitten sellainen aloitus, missä puhutaan kaikkien artikkeleiden hinnannoususta.

Kyllä sen kaikki jo tietää, että joka ikinen tuote on kallistunut.

Muttei esim. juuri tämä PUHEENA OLLUT wc-paperi, ei se missään tapauksessa kallista ole vieläkään.

Vierailija
54/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompas taas älytön aloitus.

WC-paperi on niin halpaa, ettei kenenkään talous siihen kaadu.

Paperia menee max. 2 rll viikossa ja yksikköhinta pikkasen paremmallakin paperilla on 50 senttiä, joten viikossa menee euro siihen.

Kallistunut se on kyllä, mutta se on aivan toinen asia.

Hei, oletko koskaan laskenut tai edes ajatellut montako artikkelia päivittäistavaroita ja ruokaa ostat vuodessa?

Voin kertoa, että yhden ihmisen taloudessa se on yli 500 artikkelia.

Jos voit nitistää jokaisesta artikkelista keskimäärin yhden euron, osaat varmaan laskea paljonko se tekee per vuosi.

Mä käyn viidellä sadalla viikon etelänlomalla. Aloitus ei missään tapauksessa ole älytön.

Mä olen se kirjoittaja joka osasi kertoa esim. Alepan ja K-menun vessapaperin hinnat. 75-36 sentin per rulla hintaerolla kaksi rullaa viikossa tahdilla tekee vuodessa yli 40 euroa. Pelkästä paskapaperista.

Tee ihmeessä sitten sellainen aloitus, missä puhutaan kaikkien artikkeleiden hinnannoususta.

Kyllä sen kaikki jo tietää, että joka ikinen tuote on kallistunut.

Muttei esim. juuri tämä PUHEENA OLLUT wc-paperi, ei se missään tapauksessa kallista ole vieläkään.

Luitko edes kirjoitustani:

Siitä itsestään tässä on kyse.