Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä halvinta WC-paperia?

Tarkan markan
21.06.2023 |

Osaisiko joku vertailua tehnyttä kertoa, mistä saisi halvinta vessapaperia (Sittari, Prisma, Lidl, Tokmanni, joku muu?)
Hinnat nousseet melkoisesti.

Kiitos avustanne!

Kommentit (54)

Vierailija
22/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö jumalauta osaa itse vertailla, miksi haluat kuluttaa muiden aikaa etkä siitä ajasta maksa mitään, jo on röyheys huipussaan, olet tainnut äänestää äärioikeistolaista politiikkaa. Ilmaistöitä, jaa...

Vaikuttaa ennemminkin äärivasemmistolta, "emmää ite mitään viitti, tehkööt muut työt, palvelkaa mua, se kuuluu ihmisoikeuksiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kotimaista. Paperiteollisuus on isoimpia lobbareita näissä uuden hallituksen tukien ja työehtojen takana. Eivätkä maksa edes veroja Suomeen.

Vierailija
24/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkapaperi...

Vierailija
25/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiantuntevista ja asiallisista vastauksistanne.

Kiitos samoin !

Vierailija
26/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä.

Vierailija
27/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta ja yleisistä vessoista saa ilmaiseksi wc-paperia.

Vierailija
28/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää paperia. Melkein kaikilla lienee käsisuihku vessassa.

Vierailija
29/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas taas älytön aloitus.

WC-paperi on niin halpaa, ettei kenenkään talous siihen kaadu.

Paperia menee max. 2 rll viikossa ja yksikköhinta pikkasen paremmallakin paperilla on 50 senttiä, joten viikossa menee euro siihen.

Kallistunut se on kyllä, mutta se on aivan toinen asia.

Vierailija
30/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka käyttää paperia. Melkein kaikilla lienee käsisuihku vessassa.

Kaikilla on kyllä käsisuihku, mutta ei se isommalla hädällä oikein toimi.

Vierailija
31/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vertailuni on hieman rajallista mutta niistä kaupoista joista voin valita, on K-Supermarketissa K-menu vessapaperi halvinta, 2,85 kahdeksan rullan paketti, eli 36 senttiä per rulla. On kohtuulaatuista.

Lidlissä 8 rullan paketti maksoi hurjat 4,05, eli 51 senttiä per rulla.

Alepassa on vielä kalliimpaa. Halvin Rainbow kuusi rullaa maksaa 4,49 eli 75 senttiä per rulla.

Joissain tarjouksissa megasäkki voisi ehkä tulla halvemmaksi mutta niitä en saa kuljetettua eikä mulla ole tilaa varastoida sellaista määrää.

Vierailija
32/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö jumalauta osaa itse vertailla, miksi haluat kuluttaa muiden aikaa etkä siitä ajasta maksa mitään, jo on röyheys huipussaan, olet tainnut äänestää äärioikeistolaista politiikkaa. Ilmaistöitä, jaa...

Miten äänestetään äärioikeistolaista politiikkaa?

Suomessa ei ollut yhtäkään äärioikeistolaista puoluetta ehdolla, joita olisi voinut äänestää.

Vierailija
33/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksia seuraamalla voi kyllä päästä tuohon noin 50 snt per rulla mutta enimmäkseen ovat selvästi kalliimpia (60 snt ja ylöspäin). 

Vierailija
34/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun yksin.Ei yhtään ylimäärästä kaapitilaa varastointiin.Eteisen 1 ylä kaappi mahtuu 4 rullaa talouspaeria ja 8 rulla wc paperiaa. 3 kpl pikku housu suoja paketia ja 6 paketini taskunenälina pakauksia 1. Ostan Valkoisena kaikki. Eli käytän Kkk -kaupaa.Hyllyssä hinnat ja halvimmat  ostos koriin.Mutta asun yksin.Perhelisellä kuluu enemmän,syytä katsoakin tarjoukset ja isot kodit, löytyy kaappi tilaa,eikö?

Vierailija
35/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas taas älytön aloitus.

WC-paperi on niin halpaa, ettei kenenkään talous siihen kaadu.

Paperia menee max. 2 rll viikossa ja yksikköhinta pikkasen paremmallakin paperilla on 50 senttiä, joten viikossa menee euro siihen.

Kallistunut se on kyllä, mutta se on aivan toinen asia.

Hei, oletko koskaan laskenut tai edes ajatellut montako artikkelia päivittäistavaroita ja ruokaa ostat vuodessa?

Voin kertoa, että yhden ihmisen taloudessa se on yli 500 artikkelia.

Jos voit nitistää jokaisesta artikkelista keskimäärin yhden euron, osaat varmaan laskea paljonko se tekee per vuosi.

Mä käyn viidellä sadalla viikon etelänlomalla. Aloitus ei missään tapauksessa ole älytön.

Mä olen se kirjoittaja joka osasi kertoa esim. Alepan ja K-menun vessapaperin hinnat. 75-36 sentin per rulla hintaerolla kaksi rullaa viikossa tahdilla tekee vuodessa yli 40 euroa. Pelkästä paskapaperista.

Vierailija
36/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä halvin on yllättäen Citymarketin K-Menu wc-paperi. S:n Rainbow kallistui liikaa.

Nim. Tarkan markan nainen

Vierailija
37/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko eri merkkien rullat samankokoisia? Onko niissä siis yhtä pitkästi paperia=)

Vierailija
38/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin aina sormella.

Vierailija
39/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suomalaiset pese vedellä? Aasiassa työmaiden vessoissa on ämpäri, josta jokainen kädellään roiskuttaa vettä vakoonsa. Pieni hieronta ja käsien pesu samassa sangossa ja eikun eteenpäin. Ei koskaan lopu paperi. Vettä saa taivaalta.

Vierailija
40/54 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl Floralys 10 rll: hinta/laatusuhde kohdillaan. Samoin Rainbow 8 rll. Eivät ole höttöä eli ei tarvitse repiä turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi