Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä käyn tällä palstalla, vaikka se aiheuttaa vaan pahaa mieltä?

Vierailija
21.06.2023 |

Ihmiset haukkuvat kilpaa toisiaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa tämä on. Jaskan pauhaamista.

Vierailija
42/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös ahdisti joskus käydä tällä palstalla. Nykyisin ei enää niinkään, koska v****len takaisin. Iltaa ja etenkin viikonloppua kohden täällä menee jutut johonkin älyn tuolle puolelle, ettei mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoaja kirjoitti:

Tänä vuonna päätin Tuhkakeskiviikon messun innoittamana kokeilla ensimmäistä kertaa 40 päivän paastoa, kun messussa niin innostavasti kerrottiin miten tekee hyvää luopua jostain mitä pitää tärkeänä, ja ehkä huomata että ei se sitten olekaan. Koska kyse oli ensimmäisestä kerrasta, en halunnut ottaa jotain vaikeaa, kuten vaikka sokeria, mutta en sitten mitään helppoakaan, kuten alkoholia, kun en muutenkaan juo juuri koskaan.

Päätin sitten luopua Vauvapalstasta 40 päiväksi. Ja herranjestas se oli vaikeaa! Ensimmäiset päivät olin koko ajan hakeutumassa tänne. Piti aktiivisesti muistuttaa itselleen että ei, ei, ei. En langennut koko aikana kertaakaan, mistä olen tyytyväinen. Erityisen vaikeaa oli kun tapahtui jotain raflaavaa ja houkutus käydä katsomassa mitä täällä puhutaan asiasta, oli suuri. Mutta en käynyt. Sen sijaan noide 40 päivän aikana luin todella monta kirjaa enemmän kuin olisin muuten lukenut.

Kun 40 päivää oli ohi, katkaisin paaston. Kun tulin palstalle, valehtelematta ENSIMMÄINEN viesti jonka näin, oli se tyyppi jolta aina löyhähtelee alapäästä. Silloin kyllä nauratti ja hirvitti. Että tätäkö minulla oli ollut ikävä? Olisi itse asiassa pitänyt luovuttaa silloin, mutta jäin sitten selailemaan, ja nyt olen yhtä koukussa kuin ennenkin.

Mutta päivä päivältä mietin enemmän että taidan tosiaan lopettaa, ja tällä kertaa lopullisesti. Täältä saa enemmän negatiivista kuin positiivista oloa.

Kiitos päivän nauruista. :D

Vierailija
44/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauvapalstailu on vaan jotenkin niin koukuttavaa.

Vierailija
45/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen somekoukku tämä on kuin mikä tahansa muukin, vaikka onkin alustana hieman erilainen kuin kuvasome.

Vierailija
46/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Tämä on kuin huono parisuhde: enimmäkseen p askaa, välillä silti myös hyviä hetkiä ja keskusteluja.

Vierailija
47/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn siksi että täällä voi kirjoittaa anonyymisti miltei mitä tahhaa ilman sen suurempaa sensuurta. Ja välikasvo on paljon helppotajuisempi kuin esim. ylihaudalla...

Vierailija
48/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yksinkertaisesti tajua, miten ihmeessä täällä voi kenellekään tulla paha mieli. Tuntemattomat ihmiset heittelevät sattumanvaraista jargonia.

Samaa mieltä. Miten tuntemattomien ihmisten jutut voivat mennä tunteisiin? Ottaa vaan huumorin kannalta koko palstan ja popparit esiin. 

Vierailija
49/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäkaltaisia ihmisiä on kiva haukkua, varsinkin kun itse on ruma ja voi sanoa muista mitä vaan.

Vierailija
50/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on ansa joka tuhoaa suomalaisten keskittymiskyvyn ja tuottavuuden.

Vierailija
51/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy hiljaa itseltäsi, miksi.

Vierailija
52/52 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa ollaan ja lähes päivittäin täällä käyn. Eniten ihmetyttää, miten paljon on henkisesti pahoinvoivia ihmisiä, jotka osallistuvat keskusteluun vain lytätäkseen jonkun toisen mielipiteen. Samalla poljetaan toista ja nostetaan itseä.

Olisi hienoa, jos osattaisiin keskustella sivistyneesti ja osoittaa myötätuntoa sitä tarvitseville. Sen sijaan lyödään lyötyä ja satuillaan jopa tiedettävän, mitä ventovieras ihminen ajattelee tai millainen hän on. Asiasta keskustelu unohtuu.