Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä käyn tällä palstalla, vaikka se aiheuttaa vaan pahaa mieltä?

Vierailija
21.06.2023 |

Ihmiset haukkuvat kilpaa toisiaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masokisti kuten minäkin.

Vierailija
2/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että sokea kana löytäisi kultajyvän. Pääasiassa palsta on soopaa, toisinaan helmiä sioille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jää koukkuun. Minä olen käynyt täällä jo kymmenen vuotta. Välillä enemmän välillä vähemmän aktiivisesti. Kai tämä korvaa sosiaalisten suhteiden puutetta, joita en oikeasti edes enää kaipaa tai yritä luoda.

Vierailija
4/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen miettinyt. Onneksi saikku päättyy ensi kuussa ja pääsen miettimään jotain fiksumpaa.

Vierailija
5/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän jää koukkuun. Minä olen käynyt täällä jo kymmenen vuotta. Välillä enemmän välillä vähemmän aktiivisesti. Kai tämä korvaa sosiaalisten suhteiden puutetta, joita en oikeasti edes enää kaipaa tai yritä luoda.

Joo, kusipäitä ne on joka tapauksessa...

Vierailija
6/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ongelma on ego, niinkuin kaikilla tällä palstalla. Se väärä harhainen ego. 

Vierailija
7/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimetön nettimaailma on oma maailmansa. Arvot on kovat ja saatetaan haukkua jopa omaa elämäntyyliä.

Vierailija
8/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Joskus joku laukoo niin oksettavia kommentteja, että suljen selaimen saman tien enkä palaa pitkään aikaan. Sitten tulee se päivä kun olen pitkästynyt ja laiskottaa sen verran, etten jaksa tehdä mitään järkevää ja olen taas täällä.

Vierailija
9/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen välillä ja naurattaa. Siksi luen. Päivän naurut on kiva saada. Mulle ei ole aiheuttanut pahaa mieltä. Ei tuntemattomat toopet voi semmoista saada aikaiseksi. Useimmat palstalla ovat teini-ikäisiä luultavasti, järkevää keskustelua syntyy harvoin ja sitten joku inttäjä trolli sen pilaa aika nopeasti. Ei kai kukaan normaali koukkuun jää. Tai ehkä looserit soffaperunat kun eivät muutakaan osaa tehdä vaikka aikaa olisi hyödyllisempäänkin. 

Vierailija
10/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se varmasti on. Kai täältä haetaan yhteenkuuluvuuden tunnetta ja juttuseuraa, jos sitä ei ole muuten tarjolla.

Ikinä milloinkaan en ole törmännyt ihmiseen, joka olisi kertonut avoimesti käyvänsä säännöllisesti vauvapalstalla, kyllä tätä pidetään kai vähän hävettävänä toimintana 😂

Vierailija
11/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkosuomalainen saa täällä hyvän läpileikkauksen Suomen kansasta. Kyllä se hämmästyttää. 

Vierailija
12/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne oikean elämän ihmiset on ihan samanlaisia p askoja kuin täälläkin. Ihan oikeita oikean elämän ihmisiä me kaikki täälläkin ollaan. Jotain tyydytystä tästä kai saa. Itse aloin käymään täällä kun sain lapsia. Luulin alkuun tätä tuoreiden vanhempien keskustelupalstalla, mutta pian huomasin miten väärässä olinkaan. Sitten tästä tuli harmitonta viihdettä, enkä ole osannut lopettaa täällä käyntiä. Vaikka on minulla oikeakin elämä. En kehtaisi kellekään kertoa, että käyn täällä kirjoittelemassa. Minulla ei ole ketään niin läheistä ihmistä, jolle voisin kaikki tuntiin purkaa, joten kirjoittelen sitten tänne. Tänne voi kirjoittaa mitä tahansa, kunhan ei niin yksityiskohtaisesti että joku tunnistaa.

Vierailija
13/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen välillä ja naurattaa. Siksi luen. Päivän naurut on kiva saada. Mulle ei ole aiheuttanut pahaa mieltä. Ei tuntemattomat toopet voi semmoista saada aikaiseksi. Useimmat palstalla ovat teini-ikäisiä luultavasti, järkevää keskustelua syntyy harvoin ja sitten joku inttäjä trolli sen pilaa aika nopeasti. Ei kai kukaan normaali koukkuun jää. Tai ehkä looserit soffaperunat kun eivät muutakaan osaa tehdä vaikka aikaa olisi hyödyllisempäänkin. 

Tässä oli muuten aika tyypillinen esimerkki viestistä täällä. Kirjoittaja kehuu itseään ja lopuksi haukkuu muut loosereiksi. Tätähän tämä on täynnä. Aloittajalle: kannattaa lopettaa täällä käynti. Olin voden täältä pois ja olin onnellisempi. Valitettavasti erehdyin tulemaan tänne takaisin.

Vierailija
14/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn täällä päivittäin ihmettelemässä ja kommentoimassakin, mutta en koskaan lue kommenteihini kirjoitettuja vastauksia.

Vierailija
15/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalainen saa täällä hyvän läpileikkauksen Suomen kansasta. Kyllä se hämmästyttää. 

Hämmästyttää ihan täällä Suomessa asuvaakin. Tuleepa kurkattua oman kuplan ulkopuolelle.

Vierailija
16/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi haukkua takaisin ja saada mielen paremmaksi

Vierailija
17/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi haukkua takaisin ja saada mielen paremmaksi

Ihanaa!

Vierailija
18/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne oikean elämän ihmiset on ihan samanlaisia p askoja kuin täälläkin. Ihan oikeita oikean elämän ihmisiä me kaikki täälläkin ollaan. Jotain tyydytystä tästä kai saa. Itse aloin käymään täällä kun sain lapsia. Luulin alkuun tätä tuoreiden vanhempien keskustelupalstalla, mutta pian huomasin miten väärässä olinkaan. Sitten tästä tuli harmitonta viihdettä, enkä ole osannut lopettaa täällä käyntiä. Vaikka on minulla oikeakin elämä. En kehtaisi kellekään kertoa, että käyn täällä kirjoittelemassa. Minulla ei ole ketään niin läheistä ihmistä, jolle voisin kaikki tuntiin purkaa, joten kirjoittelen sitten tänne. Tänne voi kirjoittaa mitä tahansa, kunhan ei niin yksityiskohtaisesti että joku tunnistaa.

Palstan hyvä puoli on se, että nämä ihmiset ei ota sinua silmätikukseen ja yritä tuhota elämääsi ja mielenterveyttäsi tai lähettele tappouhkauksia niin kuin ihmiset reaalielämässä. 

Vierailija
19/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan hyvä puoli on se, että nämä ihmiset ei ota sinua silmätikukseen ja yritä tuhota elämääsi ja mielenterveyttäsi tai lähettele tappouhkauksia niin kuin ihmiset reaalielämässä. 

Mua on palstalla kerran kehotettu t*ppamaan itseni ja lopulta sitä yritinkin. Se oli siis vain yksi, varmaan "läpällä" heitetty kommentti, jolle sateli yläpeukkuja. Kun olin tarpeeksi siipi maassa jo ennestään, niin ajattelin että olen oikeastikin noin ala-arvoinen ihminen joka joutaa pois.

Mun mielestä tätä palstaa pitäisi valvoa viranomaistaholta jatkuvasti. Täällä on kaikenlaista hämärää mielipidevaikuttamista ja kaikenlaiset f*sistiset ketjut ja kommentit saavat jäädä.

Vierailija
20/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä miltä musta tuntuu.

T. Työtön