Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä käyn tällä palstalla, vaikka se aiheuttaa vaan pahaa mieltä?

Vierailija
21.06.2023 |

Ihmiset haukkuvat kilpaa toisiaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä tässä on niin koukuttavaa, että palaan tänne takaisin! Kauhea palsta, mutta kuitenkin niin viihdyttävä..

Pitäisi oikeasti taas lähteä tältä niin pysyisi oma päänuppi paremmassa kunnossa! 😀

Vierailija
22/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kateus, vähä-älyisyys ja idiotismi, niinpä, miksi luet niitä kun sitä kohtaa työpaikalla, kadulla, kaupassa jokapaikassa niin sitten vielä pitäisi lukea näitä väliinputoajien helvetin tyhmiä ulostuloja ja paikalla ja asialla ei todellakaan ole lapset tai teinit, aikuisilla on gusta pää täynnä. Suomalainen on vastenmielinen olio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tässä on niin koukuttavaa, että palaan tänne takaisin! Kauhea palsta, mutta kuitenkin niin viihdyttävä..

Pitäisi oikeasti taas lähteä tältä niin pysyisi oma päänuppi paremmassa kunnossa! 😀

Tämän palstan kun on kerran löytänyt, niin eroon ei pääse. On kuin huumetta.

Vierailija
24/52 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten kateus, vähä-älyisyys ja idiotismi, niinpä, miksi luet niitä kun sitä kohtaa työpaikalla, kadulla, kaupassa jokapaikassa niin sitten vielä pitäisi lukea näitä väliinputoajien helvetin tyhmiä ulostuloja ja paikalla ja asialla ei todellakaan ole lapset tai teinit, aikuisilla on gusta pää täynnä. Suomalainen on vastenmielinen olio.

Jos olet itse niin älykäs, niin mitä teet täällä?

Vierailija
25/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä on joskus harvoin jotain kiinnostavaa.

Vierailija
26/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntuu tosi pahalta välillä lukea tätä. Olen itse työtön niin nimitellään aivan hirveillä solvauksilla. Kehtaisivatko sanoa kasvotusten loiseksi? Olisi mielenkiintoista kutsua tällainen jantteri ja idiootti samaan kahvipöytään. Olen jo 58 vuotias kroonisesti sairas, enkä pääse eläkkeelle. Olen tehnyt mittavan työuran ja maksanut veroja, ja sitten joku autisti nimittelee loiseksi. Teen jokaisesta näistä ilmiannon. Pidän joskus pitkän tauon koko palstalta.

Vierailija
27/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaihtanut Tiktokiin. Käyn täällä nykyisin vain todella harvakseen, jos puhelinta täytyy yllättäen ladata kesken päivän.

Vierailija
28/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yksinkertaisesti tajua, miten ihmeessä täällä voi kenellekään tulla paha mieli. Tuntemattomat ihmiset heittelevät sattumanvaraista jargonia.

Vierailija
29/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kaikenlaista hämärää mielipidevaikuttamista ja kaikenlaiset f*sistiset ketjut ja kommentit saavat jäädä.

Tunne vihollisesi ja tunne itsesi, niin et kohtaa ainuttakaan tappiota edes sadan taistelun aikana.

- Sun Tzu

Vierailija
30/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan hyvä puoli on se, että nämä ihmiset ei ota sinua silmätikukseen ja yritä tuhota elämääsi ja mielenterveyttäsi tai lähettele tappouhkauksia niin kuin ihmiset reaalielämässä. 

Mua on palstalla kerran kehotettu t*ppamaan itseni ja lopulta sitä yritinkin. Se oli siis vain yksi, varmaan "läpällä" heitetty kommentti, jolle sateli yläpeukkuja. Kun olin tarpeeksi siipi maassa jo ennestään, niin ajattelin että olen oikeastikin noin ala-arvoinen ihminen joka joutaa pois.

Mun mielestä tätä palstaa pitäisi valvoa viranomaistaholta jatkuvasti. Täällä on kaikenlaista hämärää mielipidevaikuttamista ja kaikenlaiset f*sistiset ketjut ja kommentit saavat jäädä.

Ei täällä kannata käydä kuin satunnaisesti

Vierailija
31/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en yksinkertaisesti tajua, miten ihmeessä täällä voi kenellekään tulla paha mieli. Tuntemattomat ihmiset heittelevät sattumanvaraista jargonia.

Niin, jotkut täällä käyvistä vaan ovat niin syvästi häiriintyneitä ja sadistisia mieleltään että mielestäni ihan normaalia ahdistua sellaisesta. Sehän on vähän kuin kesyversio siitä kuin se että laitettaisiin samaan huoneeseen jonkun psykohullun kanssa :D

Vierailija
32/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä mukaviakin ihmisiä, joiden kanssa on kiva jutella. Harmi, että enemmistö on sadisteja muikkuja.

Vierailija
33/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä on, että kaikki hullut keksii pesiytyä Vauva-lehden keskustelupalstalle? Miten ne löytää tän?

Vierailija
34/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä on, että kaikki hullut keksii pesiytyä Vauva-lehden keskustelupalstalle? Miten ne löytää tän?

No onhan tämä nyt erittäin tunnettu ja vilkas paikka nimettömälle keskustelulle.

Vierailija
35/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut täällä ennen näitä jankkaajia.

Vierailija
36/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on huumetta.

Vierailija
37/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna päätin Tuhkakeskiviikon messun innoittamana kokeilla ensimmäistä kertaa 40 päivän paastoa, kun messussa niin innostavasti kerrottiin miten tekee hyvää luopua jostain mitä pitää tärkeänä, ja ehkä huomata että ei se sitten olekaan. Koska kyse oli ensimmäisestä kerrasta, en halunnut ottaa jotain vaikeaa, kuten vaikka sokeria, mutta en sitten mitään helppoakaan, kuten alkoholia, kun en muutenkaan juo juuri koskaan.

Päätin sitten luopua Vauvapalstasta 40 päiväksi. Ja herranjestas se oli vaikeaa! Ensimmäiset päivät olin koko ajan hakeutumassa tänne. Piti aktiivisesti muistuttaa itselleen että ei, ei, ei. En langennut koko aikana kertaakaan, mistä olen tyytyväinen. Erityisen vaikeaa oli kun tapahtui jotain raflaavaa ja houkutus käydä katsomassa mitä täällä puhutaan asiasta, oli suuri. Mutta en käynyt. Sen sijaan noide 40 päivän aikana luin todella monta kirjaa enemmän kuin olisin muuten lukenut.

Kun 40 päivää oli ohi, katkaisin paaston. Kun tulin palstalle, valehtelematta ENSIMMÄINEN viesti jonka näin, oli se tyyppi jolta aina löyhähtelee alapäästä. Silloin kyllä nauratti ja hirvitti. Että tätäkö minulla oli ollut ikävä? Olisi itse asiassa pitänyt luovuttaa silloin, mutta jäin sitten selailemaan, ja nyt olen yhtä koukussa kuin ennenkin.

Mutta päivä päivältä mietin enemmän että taidan tosiaan lopettaa, ja tällä kertaa lopullisesti. Täältä saa enemmän negatiivista kuin positiivista oloa.

Vierailija
38/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuntuu tosi pahalta välillä lukea tätä. Olen itse työtön niin nimitellään aivan hirveillä solvauksilla. Kehtaisivatko sanoa kasvotusten loiseksi? Olisi mielenkiintoista kutsua tällainen jantteri ja idiootti samaan kahvipöytään. Olen jo 58 vuotias kroonisesti sairas, enkä pääse eläkkeelle. Olen tehnyt mittavan työuran ja maksanut veroja, ja sitten joku autisti nimittelee loiseksi. Teen jokaisesta näistä ilmiannon. Pidän joskus pitkän tauon koko palstalta.

Ja sitten sinä kuitenkin käytät sanaa autisti ableistisesti haukkumasanana ikävistä ihmisistä... Mietipä sinä, miltä se tuntuu autisteista. 

Vierailija
39/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan, että mitä ihmiset ajattelevat asioista. Harvoissa paikoissa on mielipiteitä näin laidasta laitaan kuin täällä

Vierailija
40/52 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinä nyt tuollaisesta pahoitat mielesi? Eikö se kuulu asiaan, että keskustelupalstalla kinastellaan. Taidat olla liian herkkis?