Ennustan tänään 21.6.23, että Olli REHN on seuraava Suomen tasavallan presidentti
Kommentit (133)
Kepulainen ei tule olemaan seuraava presidentti enkä muutenkaan ymmärrä miksi häntä edes yritetään tunkea tuohon hommaan. Jyrähtelee ja larppaa Niinistöä, ei kiitos, nyt tarvitaan joku jolla on jotain visioita ja hieman tuoreempi tapa katsoa maailmaa.
Stubb on Kokoomuksen ehdokas, mutta ei pärjää Rehnille. Ylioppilas Pekka liian pehmoinen tapaus. Aatola voipi yllättää, mutta ei taida tulla ehdokasta.
Et tolleen.
Jos ei nämä niin sitten Jethro, sen Fuengirolan kebab- kauppias.
Jos ei ole poliittisesti samaa mieltäkään, mutta kunhan nyt edustaisi sitä tavallista mutta sivustynyttä suomalaista. Rehn.
Vierailija kirjoitti:
Kepulainen ei tule olemaan seuraava presidentti enkä muutenkaan ymmärrä miksi häntä edes yritetään tunkea tuohon hommaan. Jyrähtelee ja larppaa Niinistöä, ei kiitos, nyt tarvitaan joku jolla on jotain visioita ja hieman tuoreempi tapa katsoa maailmaa.
Olli Rehn asettuu ehdokkaaksi valitsijayhdistyksen kautta.
Keskusta ei ole valinnut häntä ehdokkaakseen.
Myöskään Vihreät eivät ole valinneet Haavistoa ehdokkaaksi.
Molemmat, sekä Haavisto että Rehn, hankkivat kannatuksensa ehdokkaaksi, kannatuskorttien kautta.
Ovat siis molemmat, Suomen kansan itse haluamia ja kannattamia presidenttiehdokkaita.
On erittäin todennäköistä, että toisella äänestys kierroksella ovat vastakkain Haavisto ja Rehn.
Ja tottakai tuolloin, oikeisto antanee äänensä Rehnille.
Jonkin täytyy mennä pahasti ja perusteellisesti pieleen, ellei Olli Rehnistä tule, Suomen srvaa presidenttä.
Itse kylläkin kannatan Haavistoa.
No hyvä että tuli edes yksi vähän varteenotettava ehdokas.
Haavisto voisi olla ihan ok mutta hänen yksityiselämänsä ei jotenkin sovi kuvioon.
Joten Rehn. Seuraava presidentti.
Aaltola ei ollenkaan presidenttiainesta. Omasta mielestäni hän on jopa hiukan pelottava.
Haavisto olisi liian kansaa jakava.
Ja liian vähemmistöjen sätkynukke
En tiedä paljoakaan Rehnistä mutta tuntuu parhaimmalta tähän asti
Haavisto voittaa jos saa karistettua vihreät kannoiltaan.
H0m0 presidenttinä. Suoraansanottuna en kehtaisi edes ulkomailla kertoa mikä meidän pressa on. Ihan kuka vaan pressaksi, muttei hän näin tärkeään ja kansaa edustavaan virkaan. Muututaan h0m0landiaksi ikuisesti. Muuten varmaan ihan hyvä tyyppi muttei pressaksi.
Eipäs vaan Väyrynen. Paven aika on koittanut.
Mies ei tainnut tehdä EUssa yhtään mitään kuin omaksi, ja oman asemansa eduksi.
Ei se ainakaan Suomen etua ajatellut.
Toivon, että olet väärässä! Tunnen hänet
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että olet väärässä! Tunnen hänet
No kerro lisää!
Joku muu nyt täytyy löytää! On ihan pakko. En voi äänestää näistä ketään ja luulen, ettei moni muukaan voi.
ajattelin aamulla samaa, vaikken ehkä häntä äänestäisi (minulle aika tuntematon tyyppi), tosin ei ne muutakaan ehdokkaat ole mieleeni
Pakko se kai on kepulaista äänestää, kun ei missään nimessä vihreää voi äänestää.
Rehn ei todellakaan ole seuraava presidentti
Mika Aaltola on pätevä alallaan.
Ei koskaan.