Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko fiksu yh-nainen löytää ns. toisella kierroksella miehen parisuhteeseen?

Vierailija
20.06.2023 |

Eli jos on yksi lapsi avioliitosta, joka on päättynyt eroon. Ja tämä nainen on fiksu, mukava, savuton jne eli tavallinen koulutettu nainen, ei mikään baariruusu tai lapselleen uutta elättäjää etsivä. Lapsen isä on kuvioissa lapsen elämässä harvakseltaan, eli liian tiivis kontakti exään ei ainakaan tulisi olemaan ongelma. Lapsen ikä on 7.

Mitä kokemuksia teillä on vastaavasta tilanteesta? Millaisia miehiä löytyy vai löytyykö? Ja siis pysyvään pitkäaikaiseen parisuhteeseen, yhden yön lämmittäjät ei kiinnosta yhtään. Yhteenmuutto ei välttämättä ole tavoitteena, mutta voi sitä harkita, jos se on miehelle tärkeää.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tilanne vaikuttaa inhimilliseltä uuden ihmisen tulla. Lapsi ei ole ihan pieni enää, etkä ole yh. Juurikin sellainen mies, jolla itselläänkin on lapsia voisi sopia kuvioon. Ja molemmat oman katon alla siihen asti, kunnes lapset ovat muuttaneet pois, tai miksen sen jälkeenkin.

Näen onnistumisen mahdollisuuden.

Kiva kuulla!

Sen verran korjaan, että olen käytännössä yh, koska lapsi tapaa isäänsä vain harvoin. Ei todellakaan edes joka toinen viikonloppu vaan tunnin silloin, toisen tällöin. Kuukausittain kuitenkin. Ei pidä luonaan öitä.

Ap

Kyllähän tuohon on aikamoinen haaste kenenkään tulla. En itse naisena lähtisi kuvioon, jossa yhteinen lapseton aika jää NOIN vähiin.

Kylläpä näin ja en lähtisi moiseen kuvioon jossa kumppanin lapsi olisi kuin kahleet jalassa. Itselläni on viikko-viikko teinit ja naisystävällä yksi lapsi, ja tämä lapsi on isällään joka toinen viikonloppu. Kyllä me naisen kanssa tehdään useampi viikon (jopa pidempikin) reissu vuoden aikana vain kahdestaan ja lapsi menee isälleen siksi aikaa, saapa olla sitten enemmän yhdessä. Minulla eksä myös nikottelematta pitää teinejä pidempään jos tarve vaatii. Asumme siis omissa talouksissa eikä yhteenmuutosta olla edes puhuttu. Näin on toiminut viimeiset 6 vuotta hyvin enkä näe että vielä useaan vuoteen tätä kuviota aletaan muuttamaan. M46

Vierailija
62/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon siitä että miltä se yyhoo näyttää.

Jos ulkonäkö on kunnossa, niin pitäisi kyllä uusi mies löytyä helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan fiksua miestä

Mun mieheni (nykyinen siis) oli niin fiksu että rakastuttuaan minuun ymmärsi lasten kuuluvan pakettiin. Hän tiesi alusta saakka saavansa samalla perheen ja on aina kohdellut lapsiani kuin omiaan. Myös taloudellisesti. Yhteinen lapsemme syntyi suuresti odotettuna ja toivottuna vasta 6v myöhemmin.

Tyhmäkään tuo ei ole, suuren kansainvälisen yrityksen maajohtaja, pidetty ja arvostettu kollega ja esimies. Kuten kaveriporukassamme myös.

27v yhdessä

Vierailija
64/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no such thing kirjoitti:

"Fiksu" ja "yh-nainen" samassa lauseessa on niin sanottu oxymoron eli siinä on kaksi toisensa kieltävää käsitettä. 

Olen kouluttautunut, tehnyt hyvä uran mm myyntijohtajana ja asiantuntijana, tienannut kivasti, kerännyt varallisuutta ja omaisuutta, kasvattanut 4 fiksua lasta koulutetuiksi veronmaksajiksi.

Lisäksi olen ollut yh (tosin 27v uudessa liitossa jo)

Miten sinun "älykkyytesi" vertautuu minun "yh-tyhmyyteeni"

Vierailija
65/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alakautta synnyttänyt, ei kukaan järkevä huoli. Väljävittuja sellaiset.

Kokemattomuutesi ja naisettomuutesi suorastaan huokuu tästä kommentista🤣

Vierailija
66/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää. Mä löysin lapsettoman miehen.

Vierailija
67/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy. Ei kannata. Erosithan jo kerran.

Vierailija
68/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö mies.

Tai sit on sun kanssa näyttääkseen normaalilta, eikä onnettomalta sinkkumieheltä ja vonkaa lämpöä ja läheisyyttä entisiltä paeskelurtutuiltaan..😅 Näitä on!

Vierailija
69/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :(

Vierailija
70/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tilanne vaikuttaa inhimilliseltä uuden ihmisen tulla. Lapsi ei ole ihan pieni enää, etkä ole yh. Juurikin sellainen mies, jolla itselläänkin on lapsia voisi sopia kuvioon. Ja molemmat oman katon alla siihen asti, kunnes lapset ovat muuttaneet pois, tai miksen sen jälkeenkin.

Näen onnistumisen mahdollisuuden.

Kiva kuulla!

Sen verran korjaan, että olen käytännössä yh, koska lapsi tapaa isäänsä vain harvoin. Ei todellakaan edes joka toinen viikonloppu vaan tunnin silloin, toisen tällöin. Kuukausittain kuitenkin. Ei pidä luonaan öitä.

Ap

Kyllähän tuohon on aikamoinen haaste kenenkään tulla. En itse naisena lähtisi kuvioon, jossa yhteinen lapseton aika jää NOIN vähiin.

Ydinperheessä meillä ei ollut kahdenkeskistä aikaa edes joka vuosi. Kyllä aikuisaika on eron myötä itselläni lisääntynyt, vaikka sitä nytkin on vain joka toinen viikonloppu.

Eri

Vierailija
71/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmö mies.

Tai sit on sun kanssa näyttääkseen normaalilta, eikä onnettomalta sinkkumieheltä ja vonkaa lämpöä ja läheisyyttä entisiltä paeskelurtutuiltaan..😅 Näitä on!

Tai sitten se on rakastunut. Kannattaisi kokeilla joskus. Se on aika jännä tunne.

Vierailija
72/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen ei kysy tyhmiä. Tyhmä taas ei tiedä olevansa tyhmä.

Vierailija
73/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä lapsia, jos ei ole aikomusta pysyä yhdessä tämän isän/äidin kanssa?

Parisuhde lasteni isän kanssa kesti kuitenkin 19 vuotta. Tee sama perässä ja tule sitten neuvomaan. Ensimmäinen tavoite olisi päästä edes treffeille. Lykkyä siihen.

Vierailija
74/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no such thing kirjoitti:

"Fiksu" ja "yh-nainen" samassa lauseessa on niin sanottu oxymoron eli siinä on kaksi toisensa kieltävää käsitettä. 

Olen kouluttautunut, tehnyt hyvä uran mm myyntijohtajana ja asiantuntijana, tienannut kivasti, kerännyt varallisuutta ja omaisuutta, kasvattanut 4 fiksua lasta koulutetuiksi veronmaksajiksi.

Sivusta. Aika yksinkertaiselta silti vaikutat. Jos haluat että noiden asioiden perusteella arvioidaan sinun älyäsi, se on keskiverto.

Vierailija
75/76 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no such thing kirjoitti:

Sivusta. Aika yksinkertaiselta silti vaikutat. Jos haluat että noiden asioiden perusteella arvioidaan sinun älyäsi, se on keskiverto.

Luettelin vain helpoiten ymmärrettävät ja mitattavissa olevat jotta sinäkin pysyisit mukana;)

Toki minusta löytyy myös muunlaista älykkyyttä.

Vierailija
76/76 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin kelpaisi. Olen vela-mies, mutta kuitenkin sinänsä minusta on ihan hauska välillä puuhastella lasten kanssa.

Kuulostaa kivalta. Kestäisitkö kuitenkin tietyt hankaluudet, joita liittyy siihen, että on lapsia? Esim kahden kesken matkalle ei pääse, koska lasta ei voi jättää yksin kotiin eikä hoitajaa saa pitkäksi aikaa oikein millään. Lapsi saattaa yllättäen sairastua, ja silloin on vain pakko perua kaikki suunniteltu kiva tekeminen. Lapset saattaa olla hankalia, eivät välttämättä kovin helposti hyväksy elämäänsä uutta aikuista.

Ap

Tuon tähän myös sen näkökulman, että on hyvä miettiä mahtuuko siihen elämään parisuhdetta. Vaikka suhteen haluaisi, niin onko sille riittävästi aikaa ja tilaa?

Ja olen itsekin eronnut äiti. Aikataulut menee niin kellontarkasti, että tiedän minä päivinä minulla olisi aikaa, ja milloin taas lapsi on minulla.

Mutta olin suhteessa, jossa näin ei ollut. Eli mukavan alun jälkeen niitä poikkeuksien poikkeuksia tuli koko ajan. Eli meillä ei pahemmin lapsetonta yhdessäoloaikaa ollut. Toinen perusteli sillä, että jos on mahdollisuus ottaa lapsi luokseen, niin tämä menee automaattisesti edelleni.

No, ymmärrän toki tuonkin. Mutta kannattaako silloin etsiä elämäänsä parisuhdetta, on taas toinen kysymys.