Aiheuttaako muilla helle päänsärkyä?
Yleensä en ole kipeä mutta nyt heti aamusta päätä pakottanut. Ei tunnu helpottavan.
Kommentit (11)
Aiheuttaa, voi olla nestehukkaa tai jos on ilman hattua paahteessa auringonpistos.
Joskus, mutta johtuu myös hartiajumeista. Nyt on ollut sellaista heikotusta ja kuvotusta ennemmin, piti tehdä paljon lyhyempi pyörälenkki mitä olin suunnitellut kun heikotti ja tuntui että olen pian jossain ojassa pyöräni kanssa :D Suolakiteitä huiviin kotona niin auttoi.
Minulla auttoi hyvin suolaisen syöminen. En sentään hätääntynyt laittamaan merisuolaraetta kielen alle, siitäkin on kuulemma apua.
Eilen aamupäivällä tuntui että pää poksahtaa/räjähtää mutta arvelin että ukkosta on ilmassa ja näin olikin että reilu tunnin päästä alkoi ukonilma.
Pää jotenkin reagoi ilmanpaineeseen jne. Samoin kosteilla keleillä sattuu luihin ja niveliin helpommin.
Ennen ukkosen tuloa raskas olo ja usein päänsärkyä. Ilma silloin sähköinen ja varautunut. Päänsärkyyn keitän vahvan kahvin eikä sokeria eikä kermaa. Äiti vainaani ohjetta käytän ja toimivaksi todennut.
Helle sinällään ei aiheuta päänsärkyä, vaan nestehukka, kun helteellä ihminen hikoilee enemmän.
Aiheuttaa ja lievää kurkkukipua myös. Muistan kyllä juoda vettä runsaasti, että siitä ei ole kiinni.