Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiheuttaako muilla helle päänsärkyä?

Vierailija
20.06.2023 |

Yleensä en ole kipeä mutta nyt heti aamusta päätä pakottanut. Ei tunnu helpottavan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa ja lievää kurkkukipua myös. Muistan kyllä juoda vettä runsaasti, että siitä ei ole kiinni.

Vierailija
2/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko tarpeeksi? Se voi aiheuttaa päänsärkyä jos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää juoda paljon enemmän kuin normaalisti.

Vierailija
4/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestehukka yleisimpiä syitä.

Vierailija
5/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa, voi olla nestehukkaa tai jos on ilman hattua paahteessa auringonpistos.

Vierailija
6/11 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta johtuu myös hartiajumeista. Nyt on ollut sellaista heikotusta ja kuvotusta ennemmin, piti tehdä paljon lyhyempi pyörälenkki mitä olin suunnitellut kun heikotti ja tuntui että olen pian jossain ojassa pyöräni kanssa :D Suolakiteitä huiviin kotona niin auttoi.

Vierailija
7/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi hyvin suolaisen syöminen. En sentään hätääntynyt laittamaan merisuolaraetta kielen alle, siitäkin on kuulemma apua.

Vierailija
8/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamupäivällä tuntui että pää poksahtaa/räjähtää mutta arvelin että ukkosta on ilmassa ja näin olikin että reilu tunnin päästä alkoi ukonilma.

Pää jotenkin reagoi ilmanpaineeseen jne. Samoin kosteilla keleillä sattuu luihin ja niveliin helpommin.

Vierailija
9/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ja.. 

Voimia!

Vierailija
10/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ukkosen tuloa raskas olo ja usein päänsärkyä. Ilma silloin sähköinen ja varautunut. Päänsärkyyn keitän vahvan kahvin eikä sokeria eikä kermaa. Äiti vainaani ohjetta käytän ja toimivaksi todennut.

Vierailija
11/11 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle sinällään ei aiheuta päänsärkyä, vaan nestehukka, kun helteellä ihminen hikoilee enemmän.