Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rakkaus on?

Vierailija
08.12.2006 |

Haluan sinun tietävän että Jumala itse rakastaa SINUA ja hänellä on ihana suunnitelma elämääsi varten. Minulla onkin hyvin tärkeä kysymys SINULLE. Jos kuolisit tällä sekunnilla tiedätkö varmasti ilman epäilyksen häivääkään että menisit taivaaseen? Jos tiedät niin se on hyvä. Miksi muuten sanot niin? Jos et usko sinne pääseväsi niin on muuten olemassa keino tietää menevänsä sinne varmuudella. Ihan totta.

Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU. Ja sinä kuulut myös tuohon ryhmään. Eikö vain? Tietysti kuulut.

jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:

" Rakas Herra Jeesus tee itsesi todelliseksi minulle, tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen. Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuota kaikkea kun kyseessä on Jumala. Mutta myös ihmisten välillä on rakkautta, ei niin täydellistä kuin Jumalan rakkaus mutta silti hienoa.

Olin sairaalassa kuukauden tänä syksynä, ja se huolenpito, jota aviomieheni silloin osoitti, oli minulle osoitus siitä syvästä rakkaudesta, jota ihmisten välillä voi olla.

" Ja suurin niistä on rakkaus..."

Vierailija
2/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on armo ja anteeksianto. Saat tulla hänen luokseen sellaisena kuin olet mitä peittelemättä ja kaunistelematta. Hän on luonut sut ja tuntee sut läpikotaisin, tietää kaikki salaisuutesikin. Hän ottaa sut rakastavaan syliinsä. Taivaan isä on maailman paras iskä!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hän on ilmoittanut sinulle, ihminen, mikä hyvää on; ja mitä muuta Herra sinulta vaatii, kuin että teet sitä, mikä oikein on, rakastat laupeutta ja vaellat nöyrästi Jumalasi edessä?" (Miika 6:8)

Jumala TOIMII oikeuden mukaisesti, mutta hän RAKASTAA armoa ja käskee meitä toimimaan samalla tavalla. Isä ei ole koskaan tehnyt kompromissia synnin ja vanhurskauden käsittelyssä. Kuitenkin juuri siitä syystä Jeesus tuli maailmaan, että hän saataisi langenneen ihmiskunnan ansaitsemattomaan Jumalan armoon ja rakkauteen. Risti on paikka, jossa oikeus ja armo kohtaavat ja missä ihminen on sovitettu sekä Jumalan että kansaveljiensä suhteen.

Kuinka ihmeellinen ja voimallinen Jeesuksen Kristuksen risti onkaan. Täydellinen ja viaton Jumalan Poika antoi vapaaehtoisesti ja rakkaudella oman elämänsä, ottaen minun ja sinun synnit päälleen ja täydellisesti maksaen minun ja sinun velat vanhurskaalle ja pyhälle Jumalalle. Se on avannut Isälle tien tehdä mitä Hän on aina halunnut tehdä: rakastaa ihmiskuntaa koko sydämestään - sitä samaa mitä Hän pyytää meitä tekemään itseään kohtaan (Matt.22:37).

Oikeus ja armo kohtaavat ristillä. Heti kun me astumme nöyrtyen sille paikalle, että tunnustamme syyllisyytemme ja Pelastuksen tarpeemme, Jeesus Kristus kokonaan maksaa meidän valtaisat velkamme ja täydellinen oikeus tapahtuu kun viaton halukkaasti maksaa syyllisen puolesta. Nyt tie Isän rakastavaan läsnäoloon on auki.

Vierailija
4/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka koputtamista Niin Hän AVAA oven sinulle

Sillä ETSIVÄ LÖYTÄÄ HÄNET JA KOLKUTTAVALLE HÄN AVAA OVEN

Kun maalliset isät haluavat antaa lapsilleen lahjoja niin kuinka paljon enemmän taivaallinen isä haluaakaan antaa Pyhän Hengen niille jotka häneltä sitä pyytävät!

TEIDÄN TÄYTYY SYNTYÄ UUDESTI YLHÄÄLTÄ muuten ette tule näkemään taivastenvaltakuntaa. Kun Pyhä Henki tulee sisällesi asumaan kun haluat ottaa Jeesuksen vastaan elämääsi pelastajana niin synnyt uudesti ylhäältä ja tulet isän lapseksi. Jokainen on joko Jeesuksen oma ja Jumalan lapsi tai saatanan oma. Varmista se että haluat olla Jumalan lapsi ja pelastua etkä olla saatanan omaisuutta ja helvettiin matkalla!!!!!!!!!!!!! Ja jos edellä mainittu alkoi pelottamaan niin hyvä sillä ehkä siitä seuraa pelastus sinun elämäsi kohdalla. OLET JUMALALLE NIIN RAKAS ETTÄ HÄN ANTOI AINOAN POIKANSA SOVOITTAMAAN VIRHEESI JOTTEI YKSIKÄÄN JOKA HÄNEEN USKOO HUKKUISI VAAN HÄNELLÄ OLISI IANKAIKKINEN ELÄMÄ!

Vierailija
5/5 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni fenyyli-etyyni-alaniinia ja sekoitus muitakin aineita. Oikein kiva koktail... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan