Tulisitko naikkareihin parin päivän varoajalla?
Jotenkin tympinyt, kun tänä kesänä ei ole yhtään häitä, ja omistakin alkaa olla se vuosi.
Olisko sun juhannukselle floppi vai toppi päästä juhlistamaan naikkareidein ekaa vuosipäivää?
Vihkijä on perhe piiristä eli hän olisi todennäköisesti käytettävissä. Samoin sama tila, jossa voi myös yöpyä. Nyt olisi kuitenkin eri teema, eli hyödyntäisin häissä sen varateemaan, jota en päässyt hyödyntämään (Frozen). Salaatteja jne. mielelläni tekisin.
Kommentit (82)
Parin päivän varoajalla en ole tulossa edes omiin hautaisiini.
Miksi naimisiinmenoa pitää tähän sotkea millään tavalla, etkö vaan voi pitää juhlat ilman sen kummempaa syytä jos sellaisia tekee mieli?
Vierailija kirjoitti:
Parin päivän varoajalla en ole tulossa edes omiin hautaisiini.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Miksi naimisiinmenoa pitää tähän sotkea millään tavalla, etkö vaan voi pitää juhlat ilman sen kummempaa syytä jos sellaisia tekee mieli?
Mulle olisi niin tärkeä juttu saada otettua hääkuvia juhannuskoivujen ja kokon jne. keskellä, kun viime kesänä jouduin tekemään liikaa kompromisseja häiden suhteen. Haluisin myös käyttää tämän toisenkin hääteeman, johon olen laittanut paljon aikaa ja vaivaa. Se on koko ajan kulkenut mun rinnallani tässä, vielä tuntuu vaikealta luopua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Naikkarit? Kuulostaa joltain häröltä bileiltä jossa porukka n*ssii ristiin rastiin.
Ruotsissahan ne just pidettiin
Teillä oli jo häät alle vuosi sitten. Ketään ei kiinnosta teidän häät toista kertaa. Ja jotkut vihkivalojen vannomiset on niiiiin amerikkalaista ja aiheuttaa pelkästään suurta myötähäpeää. Miten tuommoinen kakara on edes naimisissa, kun kuulostaa siltä, että olet 15 vee?
Kokon keskellä saakin tosi "tunnelmallisia" kuvia😆🔥😆
Vierailija kirjoitti:
Teillä oli jo häät alle vuosi sitten. Ketään ei kiinnosta teidän häät toista kertaa. Ja jotkut vihkivalojen vannomiset on niiiiin amerikkalaista ja aiheuttaa pelkästään suurta myötähäpeää. Miten tuommoinen kakara on edes naimisissa, kun kuulostaa siltä, että olet 15 vee?
Tämä on mulle tärkeä juttu, jollekin muulle on jokin toinen. Oon omia häitä suunnittelut tosi pitkään, suunnittelin puolipäiväisesti kaksi vuotta viime kesän häitä. Silti jouduin tekemään monta kompromissiä, vaikka kyseessä on mulle tosi tärkeä juttu. Kaikille ei varmasti ole, mutta mulle on. En jaksanut odottaa enää tähän kesään, että vihkipaikka olisi ollut juuri se haluttu. Muuten meillä olisi ollut tänä Jussina häät. Käsittelen tätä asiaa vieläkin, koska häiden jälkeen on ollut niin tavattoman tyhjä olo. Vaikea käsittää sitä, että vuosien työ tulee päätökseensä päivässä.
Tulen, jos saan pukeutua mieheni alkkareihin!
Mumma 75v.
Kyllä mä Jonnaan ja Eriniin tulisin paaljon nopeammalla varoajalla.
Juu, mutta vain ja ainoastaan Elisa- asussa.
Siis siihen Frozen- teemaan liittyen.
Ja ei, "oon varannut sen itselleni".
Ota tai jätä, ap!
Kyllä jos siellä ois suikkaripalvelu takahuoneessa.
Juhannukseen juhlien tällääminen on typerää, ja aivan erityisen typerää jos vielä lyhyellä varoitusajalla.
Vierailija kirjoitti:
Toista kertaa? Tämähän alkaa kuulostaa siltä että tässä rakennetaan nyt jokavuotista perinnettä, ja tottakai Juhannukseksi jolloin kenelläkään ei koskaan tietenkään mitään suunnitelmia ole.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta vain ja ainoastaan Elisa- asussa.
Siis siihen Frozen- teemaan liittyen.
Ja ei, "oon varannut sen itselleni".
Ota tai jätä, ap!
Eikö se ole Elsa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta mitkään Frozen-teemaiset kekkerit.
6 vuotiaille sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nylon Beatin kolmanneksi laulajaksi? Tulisin.
Sama tuli mieleen.
Naikkarit? En oikein ymmärtänyt koko aloitusta, mitä toi naikkareiden eka vuosipäivä ja vihkijäkin on käytettävissä tarkoittaa?Naikkarit = naimisissa olo eli en halua häiden nimellä enää juhlia laittaa, vaan mun mielestä naikkarit on hyvä nimi tälle kevyemmälle, mutta arvokkaalle juhlalle.
Miehen isä vihki meidät eli toivoisin jonkun vapaamuotoisen vihkivalan uusinnan, jossa voitaisiin kertoa vaikka miltä tää vuosi naikkareissa on nyt tuntunut <3Okei, eli 10kk-hääpäivä tai jotain.... Jotenkin kuulostaa ei-niin-aikuisten jutulta nää "naikkarit".
Mulle naikkarit olis tärkeä juttu, ymmärrän, että kaikille muille ei. Esim. mies ei ole vielä lupautunut, vaikka eihän häntä siinä niin tarvita.
No nyt. Eli miehen ei niin tartte osallistua🤣
Vierailija kirjoitti:
Tulen, jos saan pukeutua mieheni alkkareihin!
Mumma 75v.
Hei mumma, meil olis 53-vuotis naikkarit. Mites teillä?🤣🤣
T.mummeli 75 v
Mulle naikkarit olis tärkeä juttu, ymmärrän, että kaikille muille ei. Esim. mies ei ole vielä lupautunut, vaikka eihän häntä siinä niin tarvita. Ajattelin että tää olisi ollut just aikuisille hauska piristysruiske Jussiin päästä vähän irrottelemaan ripauksella hääteemaa. Silti kaikki saisi toki keskittyä juomaan, syömään, uimaan, saunaan. Lisäksi ihanaa, kun olisi niin paljon perhettä ja sukua koossa.