Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pitää sietää meteliä kerrostalossa?

20.06.2023 |

Olen päivittäin nyt kuunnellut, kun nuori pari huudattaa musiikkia, kolistelee asunnossaan, raahaa huonekaluja monta kertaa päivässä. Olin asiasta yhteydessä isännöintiin ja hänen mukaansa tämä kuulostaa normaalilta elämiseltä. Onko asia tosiaan näin, että esimerkiksi musiikkia saa huudattaa päivittäin 1-3h ja se lasketaan normaaliksi elämiseksi? Mikäli isännöitsijä on asiassa väärässä, mihin minun kannattaisi asian kanssa edetä, kun hän ei asialle ainakaan tee mitään? Minua ei häiritse vauvan itkut eikä kolistelu, mutta tämä kaikki yhdessä koko päivän mittaisena niin alkaa raastaa hermoja. Se musiikin jumputus on pahin, kaikkea muuta siedän mielelläni, jos pitäisi äkkiseltään valita. Olen tosi stressaantunut jo seuraavasta päivästä, koska olen alkanut pelkäämään melua. Pelkään esimerkiksi sitä, että jos en saa nukuttua yötä kunnolla, niin joudun koko päivän vetämään max 2h unilla, koska en voi päivällä mennä tunniksi pariksi nukkumaan, koska naapurit meluaa. Tämä tilanne on ajanut minut umpikujaan ja masennun täällä asumisesta, koska ei ole varaa muuttaa poiskaan.

Kommentit (1)

1/1 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mikä on liian kovaa, on kuuntelijasta kiinni. Jotkut valittaa siitä pienestäkin äänestä.

Mulla naapuri on pauhannut niin kovaa musaa, että kuulosti kuin se olis mun omassa huoneessa. Sillon on liian kovalla. Sillon on mentävä naapurin oven taakse kolkuttelemaan ja pyytämään soittamaan musiikkia hiljempaa ja kertoa tilanteesta (eikä vain kehottaa olemaan hiljempaa). Oma yläkerran naapurini ei halunnut tulla kohdatuksi eli ei avannut ovea, joten kirjoitin hänelle ystävällisen viestin ja ehdotin kuulokkeiden hankkimista, sillä hän tykkäsi pelata pelejä yöaikaan.  Jos ei lopu, niin siinä vaiheessa soittaisin poliisit paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi