Titanicin hylylle sukeltanut sukellusvene on POHJASSA! Ei ole noussut vieläkään ylös ja kyydissä on rikkaita turisteja. Mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut? :(
Kommentit (2201)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne kaikki matkustajat olis saaneet olla naisia.
Ei naiset ole niin tyhmiä, että tuollaiselle matkalle lähtisivät.
Tämä ketju on taas hyvä osoitus palstan kummallisesta moderoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miten tuollaiseen sukellusveneeseen ei ole minkäänlaista paikannus laitetta pistetty siltä varalta, että yhteydet katkeaa. Toinen mitä mietin on se, että miten ne käy siellä vessassa?
Siellä on verhon takana pieni vessa. Mutta koska se on niin pieni, kehoitetaan matkustajia olemaan mahdollisimman pienellä ravinnolla ennen sukellusta.. Eli on siellä ehtinyt tulla nälkäkin. Tuskin niillä mitään eväitä siellä oli.
Pakistanissa takuulla nauretaan ja iloitaan enemmän kuin täällä noiden ukkojen maineen tuntien.
No ukko kävi avaruudessa ja nyt hautautuu meren pohjaan. Sai rahoilleen ainakin vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on taas hyvä osoitus palstan kummallisesta moderoinnista.
Yhyy yhyy😫
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kello on 17.05.
Ne ökyilijä-seikkailijat ovat kuolleet ja hyvä niin.
The End
Minä olen kyl sen verran pelkuri, että taatusti olisi joku tajunnan vievä tabletti tai pari mukana, jos kovin epätoivoiselta näyttää. Toisaalta korkea hiilidioksidipitoisuus ajaa saman asian.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän tätä ketjua luen, sitä enemmän olen tyytyväinen että Petteri Orpo on pääministeri.
Ei ole kauaa. Ei kerma-ahterin polla tule kestämään.
Mitähän tapahtuu, kun Orpo laittaa joutilaat töihin? Ei pääse töiden aikana spämmäämään miten nauttii toisten kärsimyksestä. Entä mitä sitten, kun tälle foorumille tehdään mahdollisuus piilottaa spämmääjien kommentit kuten Ylilaudalla? Niitä ei sitten kukaan lue. Pitää sitten etsiä muuta sisältöä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NE ON KUOLLEET.
Ja hyvä niin. Maailmassa on liikaa ökyilijöitä.
Onko? (lainaan toisesta ketjusta):
"Melkoiset hyväntekijät siellä meren pohjassa nyt kumminkin on.
Hamish Harding on itse köyhyydestä noussut ja kirjaimellisesti omistanut elämänsä muiden auttamiselle. Hän on GFC:n (Global Fund for Children - Maailmanaajuinen lastenrahasto) päälahjoittaja ja yksi suurimmista Unisefin, kuten myös WFP:n eli YK:n World food programmen ja WHO:n kriisirahaston lahjoittajista. Näiden lisäksi hän on lahjoittanut miljoonia mm. Lontoon kodittomien, sekä opiskelijoiden ja sairaiden auttamiseksi, mm. kustantamalla ruokajakelua, stipendejä köyhille opiskelijoille ja maksuttomia terveyspalveluita sairaille, joilla ei ole varaa riittävään hoitoon.
Shahzada Dawood, joka on aluksella 19-vuotiaan poikansa kanssa, on Prince’s Trust Internationalin jäsen ja lahjoittaja. PTI toimii 17 maassa ja jakaa tukea lapsille ja nuorille koulutuksen ja työllistämisen merkeissä. Yhdistyksen tavoitteena on vähentää nuorten työttömyyttä, köyhyyttä ja syjäytymistä. Dawood on mukana ja merkittävänä lahjoittajana lukuisissa muissakin hyväntekeväisyysjärjestöissä, joiden tavoitteena on tarjota liiketoiminta- ja koulutusmahdollisuuksia pienituloisille nuorille sekä vähävaraisille yhteisöille kehitysmaissa."
Ja tämän ns puolueettoman tiedotteen on laatinut eräs maailman kalleimmista viestintätoimistoista Lontoossa 😆🤣
Sattuu olemaan ihan täyttä faktaa, ei PR-toimiston tuotos.
Nyt kannattaisi miettiä ihan järjellä: mahdollisesti jäänyt jumiin merenpohjaan/hylkyyn, tekninen vika. On myös voinut vaan kadota, tai sitten he ovat päässeet pinnalle, mutta niin pitkällä etäisyydellä, että asiasta ei vielä tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Persut ja Kokoomus lakkauttaa sossutuet niin joutuu joutilaat töihin.
Sinun tekemättömiä töitäsi tekemään vai. Mene tekemään jotain muutakin sen palkkasi eteen kuin vaan palstalla räkyttelemään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Persut ja Kokoomus lakkauttaa sossutuet niin joutuu joutilaat töihin.
Sinun tekemättömiä töitäsi tekemään vai. Mene tekemään jotain muutakin sen palkkasi eteen kuin vaan palstalla räkyttelemään
Auts.. taas niin viiltävää kuittia!
Kun tiedettiin epävarmaksi koko homma, miksi siihen kapseliin ei kiinnitetty vaijeria ja puhelinkaapelia ???
Olis ollut helppo vetää kottero ylös ja puh.yht. olis varmasti toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NE ON KUOLLEET.
Ja hyvä niin. Maailmassa on liikaa ökyilijöitä.
Onko? (lainaan toisesta ketjusta):
"Melkoiset hyväntekijät siellä meren pohjassa nyt kumminkin on.
Hamish Harding on itse köyhyydestä noussut ja kirjaimellisesti omistanut elämänsä muiden auttamiselle. Hän on GFC:n (Global Fund for Children - Maailmanaajuinen lastenrahasto) päälahjoittaja ja yksi suurimmista Unisefin, kuten myös WFP:n eli YK:n World food programmen ja WHO:n kriisirahaston lahjoittajista. Näiden lisäksi hän on lahjoittanut miljoonia mm. Lontoon kodittomien, sekä opiskelijoiden ja sairaiden auttamiseksi, mm. kustantamalla ruokajakelua, stipendejä köyhille opiskelijoille ja maksuttomia terveyspalveluita sairaille, joilla ei ole varaa riittävään hoitoon.
Shahzada Dawood, joka on aluksella 19-vuotiaan poikansa kanssa, on Prince’s Trust Internationalin jäsen ja lahjoittaja. PTI toimii 17 maassa ja jakaa tukea lapsille ja nuorille koulutuksen ja työllistämisen merkeissä. Yhdistyksen tavoitteena on vähentää nuorten työttömyyttä, köyhyyttä ja syjäytymistä. Dawood on mukana ja merkittävänä lahjoittajana lukuisissa muissakin hyväntekeväisyysjärjestöissä, joiden tavoitteena on tarjota liiketoiminta- ja koulutusmahdollisuuksia pienituloisille nuorille sekä vähävaraisille yhteisöille kehitysmaissa."
Tarina ei kerro, millaisella viekkaudella ja vääryydellä hän on ensin ne miljardinsa itselleen haalinut, ennen kuin on alkanut jotain alle 1% osuutta lahjoittelemaan hyväntekeväisyyteen.
Voi sentään, ei mikään kelpaa. Todella vanhanaikaista kommunismia ajatella, että tehtaan patruuna ruoskalla ottaa voittonsa työläisten selkänahasta.
Mitäs, jos hänellä on ollut hyvä liikeidea ja saanut onnekkaasti rahoittajat sille? Aivan alusta aloittanut koko hommelin ja keski-iässä voi nauttia työnsä hedelmistä. Hän on saattanut jakaa mahdollisuuksien mukaan kivat työolot ja vuosittaiset bonukset ahkerille ja motivoituneille työntekijöilleen. Siihen päälle työntekijöille vielä ylimääräinen eläkepotti, että pärjää mukavasti loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kyllä kertoo kyllä paljon siitä kuinka huonosti jotkut suomalaiset itse voivat henkisesti. Kun oma elämä on onnetonta niin koitetaan löytää iloa jopa toisen ihmisen kuolemasta vain siksi, että he ovat rikkaampia kuin he itse. Itse en olen rutiköyhä, mutta minulla on ainakin todella surullinen olo noiden retkeläisten ja heidän läheistensä puolesta.
Kyllä me voidaan hyvin. Rikkaat mulkerot eivät voi.
Rikkailta ei tipu myötätuntoa köyhille, eikä köyhiltä takuulla rikkaille. Saattaa kodeistaan Pakistanissa häädettyjä hieman hymyilyttää, kun ainakin yksi riistäjä on vähemmän. (no kymmenen tulee tilalle)
Tervemenoa!
Onneksi ei maailmasta ökyrikkaat lopu ja Suomessakin rikkaiden oloa helpotetaan. Hyvä!
Pakistanilainen on perinyt mm. tekstiilihikipajoja. 70-luvulla nuo hikipajojen työntekijät yrittivät ammattiliiton perustamista ja lakkoiluakin. Dawoodin isä Pakistanin silloisen diktaattorin tukemana tukahdutti moiset aikeet ja ruumiitahan siinä tuli. Lakkoilu lopetettiin päräyttämällä jollain työkoneilla työntekijöiden asuntolat paskaksi. Tämmöisellä lämminhenkisellä bisneksellä rikastuttu.