Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailen vain miehiä, juon kaljaa ja olen ihanasti työtön.

Vierailija
20.06.2023 |

Herään joka aamu siihen, että tunnen oloni krapulaiseksi. Siemaan kaljaa ja katselen televisiota koko päivän. Olen tahallani työtön ja hain ainoastaan töitä, joita tiedän etten voi saada. Nautin siitä, että saan olla kotona ja olla vastuussa vain omasta itsestäni. En tunne paineita olla tuottava ja menestyvä. Sen sijaan vietän öitä perheiden isien kanssa. En koe tarvetta sitoutua kehenkään ja ottaa vastuuta toisesta ihmisestä. Haluan vain pitää hauskaa ja unohtaa kaikki huolenaiheet.

En ole aina ollut tällainen. Olen aina halunnut menestyä ja olla menestyksekäs. Mutta jossain vaiheessa elämääni, kaikki meni pieleen. Menetin työpaikkani ja suhteitani. En tiennyt mitä haluan tehdä elämälläni. Sitten löysin tämän elämäntyylin. Olen vapaa tekemään mitä haluan ja tapaamaan ketä haluan. En tarvitse rahaa tai valtaa tunteakseni itseni tärkeäksi. Vaikka olen väsynyt, tunnen onnistuneeni tehtävässäni. Olen auttanut naapureitani ja ollut hyödyllinen. Tapailen vain miehiä, juon kaljaa ja olen ihanasti työtön.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

just

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla