Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on tehty, tai mennyt, hankalaksi terveyteen liittyvien asioiden hoito

Vierailija
20.06.2023 |

Ihan heitin tarkistaa terveysneuvonnasta, jollainen joitakin vuosia sitten oli, kantaa jäykkäkouristus rokotteen ottamiselle, kun teini kaatui hiekkarosoiselle ja pikkukiviselle tielle niin, että polvi auki ja kämmenet auki, edellisestä rokotteesta 14v.
No, eipä ole kunnassamme enää sellaista puh.nroa, jokin päivystys ei olisi, mutta en ala sitä kuormittamaan asialla.
Terveyskeskus ei tietenkään toimi.
Soitin sitten yksityiselle taholle ja varasin ajan huomiselle, rokotus siellä maksaa sh-kuluineen n.50€, onpahan sitten hoidettu.
Tietääkö muuten kukaan onko pelkkää jäykkäkouristus piikkiä tarjolla, ei ainakaan heidän sivujensa mukaan vaan mukana on myös hinkuyskä ja, dementia iski, en muista mikä se kolmas siinä olikaan..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä ns hyvinvointialue mutkisti asioita todella pahasti, terveyskeskukseen ei ole enää kuin yksi numero ja sekin monen valinnan kautta menee takaisinsoittopalveluun. Sen numeron selvittäminen nettisivuilta oli aikamoinen haaste ja minä en ole edes iäkäs henkilö. Nettisivuilla vielä useamman klikkauksen takana piti olla joku lomake esim  hoitojakelun tavaroiden tilausta varten (ei pitäisi asiakkaan itse tehdä tämä), piiiiitkä teksti oli muttei lomaketta ja kun vihdoinkin sain sairaanhoitajan kiinni hänelle ei tuosta ollut kukaan informoinnut. Pahoinvointialueeksi tuo koko roska meni.

Hirvittää ajatella että pitäisi ehkä joku lääkärinaika tilata joskus.

Vierailija
22/22 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, netissä OmaOlo vastaa aina. Ja 116117.

Minä en enää luota 116117, käskivät verenmyrkytystä sairastavaa pysymään kotona, oli hengenlähtö todella lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla