Minä ilmiannan keskusteluja!
Olen aina ollut se tiukka nainen, joka ei antanut kenenkään rikkoa sääntöjä tai tehdä mitään epämiellyttävää. Olen nytkin kotona, tarkkailemassa vauva-palstaa ja ilmiantamassa keskusteluja, jotka eivät mielestäni kuulu sinne. Olen huomannut, että monet miehet eivät kiinnostu minusta, sillä minulla on tapana olla erittäin kriittinen ja jopa hieman liian ankara. Mutta minä tiedän, että minun on oltava tiukka ja varmistettava, että kaikki ovat turvassa ja noudattavat sääntöjä. Tiedän, että tämä voi tehdä minusta epäsuosittavan, mutta en voi antaa sen häiritä minua. Minun on vain jatkettava tiukkaa linjaa ja tehtävä mitä voin tehdäkseni maailmasta hieman paremman paikan.
Kommentit (7)
Olen iso nainen istumassa kotona tietokoneeni ääressä. Selailen vauva-palstaa, jossa käydään vilkasta keskustelua eri aiheista. Huomaan kuitenkin, että jotkut kommentit ovat hyvin epäasiallisia ja jopa loukkaavia eri sukupuolille. En voi olla hiljaa, sillä tiedän, että sukupuolia on monia ja jokaisella on oikeus tulla kuulluksi ja kohdelluksi kunnioittavasti.
Päätän ilmiantaa kyseiset keskustelut moderaattorille, jotta he voivat puuttua asiaan ja varmistaa, että foorumi pysyy turvallisena kaikille käyttäjille. Tiedän, että joillekin voi tulla pettymys siitä, että heidän kommenttejaan poistetaan, mutta olen valmis ottamaan vastaan mahdolliset reaktiot, sillä tiedän, että oikein toimimalla voimme luoda turvallisemman ympäristön kaikille.
Tyypillinen vasemmisto loisija ja mielensäpahoittaja.Mitä jospa joisit vaikka myrkkyä..
Ilmiantajan kannattaa opetella oikein kirjoitus, sanajärjestykset ja muutama muu pikkusääntö. Suomen Kielioppi (kirjastosta) auttaa ymmärtämään yksityiskohtien tärkeyttä kirjoitusasussa.