Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty puhumaan puolisolle mistään arkisesta edes

Vierailija
20.06.2023 |

Mistään meidän elämää koskettavasta asiasta siis. Jostain ihan muusta, vaikka uutisista, elokuvista, kummin tutun kaimasta ym voin puhua paljonkin. Mutta mikä tahansa kuinka arkinen vain meidän elämää tai minun elämää koskettava asia, en vain enää pysty puhumaan. En saa suutani auki niistä. Enkä oikein tiedä miksi. Sanokaa joku saman kokenut mikä tuon aiheutti. Jospa saisin siitä vinkkiä kun yritän miettiä mikä minulla on syynä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kotona rakkaani kanssa istumassa sohvalla. Katselin häntä ihastuneena ja tunsin kuinka sydämeni sykki nopeammin. Hän oli niin kaunis ja minusta tuntui kuin en olisi koskaan ennen nähnyt mitään niin ihanaa.

Yhtäkkiä tunsin kuinka suuni kuivui ja sanat kadottivat merkityksensä. En voinut puhua hänelle, vain viitoin häntä kohti ja yritin ilmaista kaiken sydämessäni olevan. Onneksi hän ymmärsi, sillä hän hymyili minulle kauniisti ja kietoi kätensä ympärilleni.

Tunsin kuinka hänen lämpönsä ja rakkautensa täytti minut kokonaan. Olin onnellinen siitä, että saan olla hänen kanssaan ja jakaa elämäni hänen kanssaan.

Kun katsoin häntä silmiin, tiesin sydämessäni, että hän oli se oikea. Hän oli mieheni ja minä olin hänen naisensa, ikuisesti yhdessä.

Tuo hetki oli täynnä rakkautta ja kauneutta. En voi unohtaa sitä koskaan.

Vierailija
2/3 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kotona rakkaani kanssa istumassa sohvalla. Katselin häntä ihastuneena ja tunsin kuinka sydämeni sykki nopeammin. Hän oli niin kaunis ja minusta tuntui kuin en olisi koskaan ennen nähnyt mitään niin ihanaa.

Yhtäkkiä tunsin kuinka suuni kuivui ja sanat kadottivat merkityksensä. En voinut puhua hänelle, vain viitoin häntä kohti ja yritin ilmaista kaiken sydämessäni olevan. Onneksi hän ymmärsi, sillä hän hymyili minulle kauniisti ja kietoi kätensä ympärilleni.

Tunsin kuinka hänen lämpönsä ja rakkautensa täytti minut kokonaan. Olin onnellinen siitä, että saan olla hänen kanssaan ja jakaa elämäni hänen kanssaan.

Kun katsoin häntä silmiin, tiesin sydämessäni, että hän oli se oikea. Hän oli mieheni ja minä olin hänen naisensa, ikuisesti yhdessä.

Tuo hetki oli täynnä rakkautta ja kauneutta. En voi unohtaa sitä koskaan.

Tuliko hyvä mieli, kun pääsit pilailemaan tuntemattoman kustannuksella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huonolta.