Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: miten suhtaudut tällaiseen naiseen?

Vierailija
08.12.2006 |

Kuvitellaan tilanne, että naispuolinen työkaverisi (kaunis ja mukava) on ihastunut sinuun. Itsekin pidät hänestä, teillä juttu luistaa ja muutenkin synkkaa hyvin. Olkoon vielä niin, että molemmat tai jompi kumpi teistä on varattuja, joten ihastunut nainen yrittää kätkeä sinulta tunteitaan. Mutta kyllähän sen silti huomaa, jos on vetovoimaa...

Sitten tapahtuu se klassinen juttu: pikkujouluissa on vähän liian kivaa ja päädytte suutelemaan keskenänne. Ei mitään sen pahempaa, mutta tarpeeksi kuitenkin. Jotain on selvästi muuttunut välillänne.

Käytte sattuneen suuteloimisen läpi pintapuolisesti ja hyvässä hengessä läpi seuraavana päivänä, tyyliin: onko kaikki ok? Vitsailette hieman, mutta sen syvempää analyysiä ette tee tilanteesta. Huomaatte kuitenkin, että rento välittömyys on kadonnut ja välillenne on tullut jännitettä. Ennen niin hauska ja supliikki nainen punastelee, menee hämilleen, ei keksi mitään nasevaa sanottavaa jne. aina kun on miehen seurassa.

Minä olen tuo nainen ja varsinainen kysymykseni tuon piiitkän alustuksen jälkeen kuuluu: kokisitko vastaavassa tilanteessa naisen

a. hellyyttäväksi, söpöksi jne.

b. säälittäväksi idiootiksi

c. joksikin muuksi, miksi?

Itse luonnollisesti koen olevani vaihtoehdon b. kaltainen, koska todellakin nykyään miehen seurassa muutun aivan tampioksi (koska ainut, mitä pystyn ajattelemaan, on se, miten riisuisin häneltä vaatteet pois ja mitä sen jälkeen tekisin...). Tiedän kyllä, että mieskin pitää minusta, mutta pelkään, ettei enää kauaa, niin tyhmäksi pikkutytöksi itseni tunnen. Siis löytyykö miesnäkökulmaa punasteleviin jne. naisiin?

Kiitos, jos joku jaksoi lukea ja vielä suurempi kiitos, jos joku jaksaa vastata!

t. epätoivoinen n32

PS. Moraalisia neuvoja en tilanteeseen kaipaa, näistä työpaikkaihastumisista onkin jo ollut ihan hyviä ketjuja. En varsinaisesti suunnittele miehen viettelyä tms., haluaisin vain vaikuttaa normaalilta hänen seurassaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sitten jätät pikkujoulut väliin.

Vierailija
2/4 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitenpä minä sitä estäisinkään ;), mutta jos luet ekan viestini otsikon, niin huomaat kyllä, että erityisesti tässä nyt haetaan miesten mielipiteitä...

Saman kysymyksen olisin voinut muotoilla myös lyhyemmin ja järkevämmin: onko ujous, punastelu, hämillisyys jne. naisessa sinua imartelevaa vai totaalinen turn off? Riippuu tietysti naisesta, mutta jos siis lähtökohtaisesti pidät hänestä?

Omassa tapauksessani tuo työkaveri mies on edelleen hauska ja säkenöivä seurassani, vain minä olen muuttunut änkyttäväksi pikkulapseksi hänen edessään.

Ja moraalista vielä: itse olen sinkku, mies varattu. Pikkujouluissa mies teki aloitteen, vaikken tietysti vastaankaan pannut. Ja pakko tunnustaa - ikävä kyllä - että en välttämättä kykenisi vastustamaan häntä jatkossakaan, jos hän jotain päättäisi tehdä. Toivotaan ettei tee.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäytyy seurassasi.

Mutta varoituskellot! Kuulostaa niin tutulta että olisiko sinulla vähän liikaa tunteet mukana? en sano ettei miehelläkin voisi olla mutta pidä varasi, tuosta voi tulla pitkä kissa-hiirileikki jonka lopuksi kuitenkin mies pysyy liitossaan ja sinä nuoleskelet haavojasi.

koita ottaa etäisyyttä jos vain mitenkään voit (- vaikka tietysti se on vaikeaa kun vain haaveilet milloin seuraavan kerran näet hänet? ;-)) Ja koita vakuutella itsellesi ettei mies ole oikeasti kiinnostunut sinusta vaikka vaikuttaisi ihan muulta. Tämä sinun takiasi eikä minkään moralisoinnin.

Vierailija
4/4 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se nyt sööttiä, kun daami punastelee ja takeltelee;D

Eli, ei siitä nyt mitään varsinaisia negatiivisia tuntemuksia tule, voi kyllä pitää " vähän" hassuna

M77

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi