Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin Tinderiin, mutta en uskaltanut laittaa vielä kasvokuvaa

Pelokas
19.06.2023 |

Mun ja miehen ero on tuore asia, vasta kuukausi mennyt. Ajattelin liittyä Tinderiin ihan huvin vuoksi ja ketään en ole vielä tapaamassa. Kyllähän siellä on tullut vastaan kiinnostavan näköisiä ja oloisia miehiä, mutta en ole vielä valmis.

Sitäkin ihmettelen, että kun tykkäyksiä sataa vaikka mulla on kaksi kuvaa joissa kummassakin kukkia. Miehet siis vain metsästävät ja laittavat tykkäyksiä kaikille mahdollisille naisille? Jos joltakulta lohkeaisi. :D No multa ei lohkea vaan Tinder on mulle ajanvietettä.

Pelkään sitäkin kyllä, että jos laitan sinne kasvokuvani niin mua ei kukaan kelpuuta. Olen 44v. ja reippaasti ylipainoinen. Toki painonpudotus on juuri nyt menossa. Sekin vielä, että asun pienellä paikkakunnalla ja mietin, että mitä ihmiset ajattelee kun kuulevat mun olevan Tinderissä. Kun joku kuitenkin näkee ja kertoo eteenpäin. No toisaalta tässä iässä ei pitäisi kyllä ajatella muiden mielipiteitä vaan tehdä kuten itse haluaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee, että kuvaton nainen on seksiä vailla ja seksimielessä miehille kelpaa reikä kuin reikä.

Vierailija
2/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit mielestäni hölmösti siinä mielessä, että kulutit parhaan algoritmisi kuvattomana pelleilyyn.

Seuraavan kerran kun ajattelet tehdä tilin vakavassa mielessä niin algoritmi rankaisee sua tilin poistosta ja uudelleen asentamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ensin perskannikoista kuva kuten muutkin.

Vierailija
4/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen laittamaan oman kuvasi. Epätoivo seksiä voit saada, vaikka et olisikaan kaunis. Mahdollisuutesi ovat kuitenkin melko heikot saada parisuhdetta.

Vierailija
5/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi nuolla haavojaan eron jälkeen, eikä mennä heti lihatiskille tarjolle. Sieltä voi saada inhottavia kokemuksia. Täältä myös saat inhottavia kommentteja. Ulos ihmisten ilmoille, siellä tutustut uusiin miehiin.

Vierailija
6/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimit mielestäni hölmösti siinä mielessä, että kulutit parhaan algoritmisi kuvattomana pelleilyyn.

Seuraavan kerran kun ajattelet tehdä tilin vakavassa mielessä niin algoritmi rankaisee sua tilin poistosta ja uudelleen asentamisesta.

Miksi mun pitäisi tämä nykyinen tili poistaa? Voihan sinne vaihtaa myöhemmin kasvokuvan.

Vierailija
7/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen laittamaan oman kuvasi. Epätoivo seksiä voit saada, vaikka et olisikaan kaunis. Mahdollisuutesi ovat kuitenkin melko heikot saada parisuhdetta.

Mistä sä päättelit onko ap kaunis vai ei? Sunko mielestä ylipainoiset ei voi saada parisuhdetta?

Vierailija
8/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole etsimässä parisuhdetta. Enkä laita kasvokuvaa jos en halua. Mä vain katselen siellä. Olen tavallisen näköinen kuten on moni mieskin. En ole ruma. Mun mahdollisuuksista parisuhteeseen et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
9/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi nuolla haavojaan eron jälkeen, eikä mennä heti lihatiskille tarjolle. Sieltä voi saada inhottavia kokemuksia. Täältä myös saat inhottavia kommentteja. Ulos ihmisten ilmoille, siellä tutustut uusiin miehiin.

No en ole tapaamassa ketään vaan vain katselen huvin vuoksi. Kyllä mä ihmisten ilmoilla kuljen, mutta en mä halua nyt tutustua uusiin miehiin. 

Vierailija
10/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain bannit kun ei ollut kuvaa

Vierailija
11/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisille en suosittele Tinderiä. Tulee tukevalle vain paha mieli.

Vierailija
12/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä sä siellä siis katselet jos et halua tutustua uusiin miehiin? Jos et kerta halua tutustua niin miksi sä pelkäät ettet saisi ketään kasvokuvalla? Kuulostaa siltä että vois olla hyvä toipua nyt kuukauden takaisesta erosta ja opetella voimaan hyvin ja elämään itsen näköistä elämää naapureiden mielipiteistä välittämättä (jos he kuulee että oot Tinderissä niin silloin oot itse kertonut tai he itse on myös Tinderissä, mieti sitä).

Vierailija
13/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus kertoo että sulla ei ole minkäänlaista itsekuria tai elämänhallintaa. Hoida itsesi ensin kuntoon. Kukaan ei jaksa tuollaista.

Mies33

Vierailija
14/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen 44v. ja reippaasti ylipainoinen"

Voi hyvää päivää, aikamoinen paketti olet. Kai sä nyt edes kerrot profiilissasi että olet reippaasti ylipainoinen?

Vierailija
15/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri eronnut

-EI Tinderiin syötiksi seksinsaalistajille, koska sydämesi on särkynyt ja särkyy lisää siellä

-Olet haavoittuvassa tilassa ja altis haksahtamaan ja taas haavoitut lisää

-pieni paikkakunta, älä herrantähden laita kasvokuvaa, koska ihmiset on julmia ja menetät maineesi

-jos laitat kuvan, niin tunnelmakuva, joka on viitteellinen, ei tarvita mitään yksityiskohtaista naamakuvaa

-jos itsetunto ei ole kohdallaan, ja kurveja enemmän kuin haluat, niin tulee sattumaan lisää, koska Tinder on julma paikka

Kuten tuossa jo sanottu, mene ihmisten ilmoille, elä elmämää itseäsi hoitaen, se sopiva tulee vastaan.

Vierailija
16/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ajattelee, että kuvaton nainen on seksiä vailla ja seksimielessä miehille kelpaa reikä kuin reikä.

Tuttavani liittyi muinoin Tinderiin. Hällä oli siellä kuva silmästään, siis periaatteessa kasvokuva, mutta vain silmä näkyi. Oli tullut mätsi jonkun harrastusryhmästä tutun miehen kanssa, tää nainen oli aatellut että mies tunnisti ja innostunut. Sanonut tälle miehelle että niin mehän siis tunnetaan sieltä harrastuksen parista, tää mies oli hiljennyt. Eli kannatan kasvokuvaa ja kokovartalokuvaa mikäli sinne ylipäänsä pitää mennä.

Vierailija
17/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani liittyi muinoin Tinderiin. Hällä oli siellä kuva silmästään, siis periaatteessa kasvokuva, mutta vain silmä näkyi. Oli tullut mätsi jonkun harrastusryhmästä tutun miehen kanssa, tää nainen oli aatellut että mies tunnisti ja innostunut. Sanonut tälle miehelle että niin mehän siis tunnetaan sieltä harrastuksen parista, tää mies oli hiljennyt. Eli kannatan kasvokuvaa ja kokovartalokuvaa mikäli sinne ylipäänsä pitää mennä.

Aina kasvokuva ja kokovartalokuva. Aina.

Jotkut miehet ovat niin typeriä että menevät tapaamaan kuvatonta naista, mutta niistä seuraa usein ikäviä tilanteita, jos/kun mies ei pystykään peittämään pettymystään kun näkee naisen ensimmäisen kerran.

Vierailija
18/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavuus kertoo että sulla ei ole minkäänlaista itsekuria tai elämänhallintaa. Hoida itsesi ensin kuntoon. Kukaan ei jaksa tuollaista.

Mies33

Haista sinä asiantuntija pitkä vee mielipiteinesi. Tunnen monta miestä, jotka aidosti tykkää vähän muhkummista.

Aapeelle sanoisin, että miksi ei kasvokuvaa (semmoista joka kertoo myös kokosi rehellisesti)?

Mitä väliä tietääkö tutut vai ei? Kaikkihan siellä on nykyään, varmasti törmäät myös niihin tuttuihin jos pienemmältä paikkakunnalta olet.

N 52kg

Vierailija
19/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis mennä Tinderiin, mutta vaatii puhelinnumeron. Musta saa numeron googlaamalla aivan liikaa tietoa, jota en tähän tarkoitukseen halua, joten en pääse sovellukseen lainkaan. Vai onko mahdollista pelkällä sähköpostilla? Tarkoitus olisi juurikin saada seksiä... mutta aviomieheni olisi paikalla. Vielä ei ole mitään muuta kautta onnistunut saada ylimääräistä miestä... ja ei, en ole ylipainoinen niin ei tarvi siitäkään naukua...

Vierailija
20/21 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se exäskin siellä on, että rohkeasti vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän