Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä parisuhteesta, jossa nainen dominoi miestä joka asiassa?

Vierailija
18.06.2023 |

Mies tupakoi, mutta nainen päättää, montako savuketta mies saa polttaa päivässä. Mies saa juoda olutta saunan jälkeen melkein koko 0.33 l tölkin, mutta nainen päättää, miten pitkiä kulaukset saa olla 5 tunnin aikana saunan jälkeen.
Miehen golf-asusteet seuraavalle kierrokselle valitsee vaimo: "Tänään on yli +22 C, joten puet golf-shortsit!"
Mielipiteitä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanhajuinen ja olutta juova mies epätrendikkäissä golf-vaatteissa on täydellinen turn845-off for me.

Vierailija
2/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni näin: Olen 6-kymppinen keskivaralolihava mies.

Tiedän, että keskivartalolihavuus johtuu sisäelinten, etenkin maksan rasvoittumisesta. Päätin, että alan säännöstellä syömisiäni ja alkoholinkäyttöäni. Aloin vaihtaa lihan, ja makkaran syömisen salaatteihin. Italiansalaattiin, perunasalaattin ja kurkkusalaattin noin aluksi.

Puoliso kuitenkin huomasi dieettini ja määräsi minulle normaalin kotiruokailun.

Lihaa, pottua ja ruisleipää ja voita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo totta ole? Eihän...

Vierailija
4/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaista justiinameininkiä

Vierailija
5/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei järin hyvän kuuloinen parisuhde. Ihmetyttää miten tuohon on päädytty, että mies on kuin avuton lapsi jota pitää komentaa? Mutta kai jotkut miehet sitten haluaa vaimon olevan samalla äiti.

Vierailija
6/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on jokaisen oma asia, millaisia roolileikkejä haluaa leikkiä. Jos joku tuosta saa kiksejä, niin siitä vaan. Ei se keneltäkään muulta ole pois.

Vierailija
7/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan nyt yllättyy mutta tuollaisia miehiä on vaikka kuinka jotka nimenomaan kaipaa sitä että nainen kertoo miehelle montako savuketta on ok polttaa, miten juoda olutta ja pukea päälle.

Itse en tuollaista kestäisi päivääkään mutta näitä jotka haluaa jonkun katsovan perään on yllättävän paljon.

Ja mä olen nainen.

Vierailija
8/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä niitä miehiä, jotka suostuu tuollaiseen. Tietynlaista henkistä väkivaltaa tuokin. Sinkkunakin on hyvä olla ja rahalla saa naista kun haluttaa, jos ei muuten saa. Ei kenenkään tarvitse kestää tuollaista justiina-elämää.

Vierailija
9/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan nykyään tasa-arvoksi.  Jos roolit olisivat toisinpäin, se olisi henkistä parisuhdeväkivaltaa. 

Vierailija
10/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on kyllä tosi perässävedettäviä, mitään omaa mielipidettä ei oikein tunnu löytyvän mihinkään. Tämmöiset kai sitten usein päätyy päsmäröivän naisen kanssa yhteen, kun ei kukaan normaali jaksa semmoista, ja tuo on sit se lopputulos. No, toki tuon aloituksen kuvaam kontrollointi on jo aika äärimmäistä. Voihan se olla että tuo asetelma joillekin sitten sopii, tai voi olla että molemmat kärsii, muttei osata muutenkaan oikein olla.

Vierailija
11/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että keskivartalolihavuus johtuu sisäelinten, etenkin maksan rasvoittumisesta. Päätin, että alan säännöstellä syömisiäni ja alkoholinkäyttöäni. Aloin vaihtaa lihan, ja makkaran syömisen salaatteihin. Italiansalaattiin, perunasalaattin ja kurkkusalaattin noin aluksi.

Kerro vielä miten tämmöiseen dynamiikkaan on perheessä päädytty? Miten puoliso voi määrätä tuollaisesta asiasta?

Vierailija
12/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on nykyään standardi. Jos mies yrittää päättää esim pukeutumisestaan, se on naisen alistamista, ehkä jopa jotain hyväksikäyttöä. Rikoksen rajat ovat lähellä. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi. 

Vierailija
13/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kutsutaan nykyään tasa-arvoksi.  Jos roolit olisivat toisinpäin, se olisi henkistä parisuhdeväkivaltaa. 

Eikä kutsuta! Ja jos olisi toisinpäin, olisi ihan yhtä tyhmä suhde! Älä sotke asioita!

Vierailija
14/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nykyään standardi. Jos mies yrittää päättää esim pukeutumisestaan, se on naisen alistamista, ehkä jopa jotain hyväksikäyttöä. Rikoksen rajat ovat lähellä. Sitä kutsutaan tasa-arvoksi. 

Eikä kutsuta! Hullu mies jos jatkaa tuollaisen naisen kanssa eikä saa sanottua, että päättää itse pukeutumisestaan! Älä sotke asioita!

Vierailija
15/33 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei silloin toimi. Jos tupakka ei käy, erotaan, ei ole pakko olla yhdessä jos elintavat eivät kohtaa. Ei sitä kukaan viitsi haistella. Mutta nainen ei saisi dominoida miestä tai alistaa. Mies ei ole "lapsi", osaa itse tehdä päätökset elämässään. Ei toisinpäinkään hyvä, että nainen olisi kuin miehen lapsi jota käskytetään. Vaikka mielipide on ja keskustelut eri aiheista parisuhteessa. Leikkimieli pitää erottaa jos sanoo toiselle että laitas ne shortsit, mutta leikin varjolla ei saa manipuloida jatkuvasti.

Vierailija
16/33 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitooko sinut tuoliin ja pakottaa suun auki? Jos ei, niin mitäs syöt niitä sulle vaarallisia ruokia? En ymmärrä en.

Vierailija
17/33 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakanhajuinen ja olutta juova mies epätrendikkäissä golf-vaatteissa on täydellinen turn845-off for me.

Kukaan siitä kysynyt eikä kyseinen mies ole seksilelu vaan ihminen.

Itse aiheeseen: valitettavan moni mies sietää tuollaisia aikansa. Kun lopulta saa lähdettyä, on mies tietysti narsku kusipää jonka ei ole tarpeen lapsiaan nähdä enää - koska nainen niin päättää.

Vierailija
18/33 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa...

Vierailija
19/33 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan siitä kysynyt eikä kyseinen mies ole seksilelu vaan ihminen.

Itse aiheeseen: valitettavan moni mies sietää tuollaisia aikansa. Kun lopulta saa lähdettyä, on mies tietysti narsku kusipää jonka ei ole tarpeen lapsiaan nähdä enää - koska nainen niin päättää.

Kyllä molemmilla vanhemmilla on oikeus nähdä lapsiaan(, ellei oikeudessa ole muuta päätetty). Jos lähivanhempi kieltää etävanhempaa näkemästä lapsiaan, niin siitä vaan sitten oikeuteen. Mutta eihän ne miehet sitä tee, ja siitä päästäänkin siihen juurisyyhyn miksi nainen on ollut "dominoiva", koska tän tyyppiset miehet tykkää vaan valittaa, mutta eivät laita tikkua ristiin jotta asiat muuttuisi, eivät saa asioita aikaiseksi, ellei joku käske (toistuvasti) niin tekemään.

Vierailija
20/33 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitooko sinut tuoliin ja pakottaa suun auki? Jos ei, niin mitäs syöt niitä sulle vaarallisia ruokia? En ymmärrä en.

Vaimo käskee. Ei voi niskuroida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä