Mitä mieltä parisuhteesta, jossa nainen dominoi miestä joka asiassa?
Mies tupakoi, mutta nainen päättää, montako savuketta mies saa polttaa päivässä. Mies saa juoda olutta saunan jälkeen melkein koko 0.33 l tölkin, mutta nainen päättää, miten pitkiä kulaukset saa olla 5 tunnin aikana saunan jälkeen.
Miehen golf-asusteet seuraavalle kierrokselle valitsee vaimo: "Tänään on yli +22 C, joten puet golf-shortsit!"
Mielipiteitä?
Kommentit (33)
vierestä, mutta painonpudotukseen italiansalaatti ja perunasalaatti- siis majoneesimössöjä jotka vain nimellisesti salaattia? ei kovin tehokasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakanhajuinen ja olutta juova mies epätrendikkäissä golf-vaatteissa on täydellinen turn845-off for me.
Kukaan siitä kysynyt eikä kyseinen mies ole seksilelu vaan ihminen.
Itse aiheeseen: valitettavan moni mies sietää tuollaisia aikansa. Kun lopulta saa lähdettyä, on mies tietysti narsku kusipää jonka ei ole tarpeen lapsiaan nähdä enää - koska nainen niin päättää.
Kyllä molemmilla vanhemmilla on oikeus nähdä lapsiaan(, ellei oikeudessa ole muuta päätetty). Jos lähivanhempi kieltää etävanhempaa näkemästä lapsiaan, niin siitä vaan sitten oikeuteen. Mutta eihän ne miehet sitä tee, ja siitä päästäänkin siihen juurisyyhyn miksi nainen on ollut "dominoiva", koska tän tyyppiset miehet tykkää vaan valittaa, mutta eivät laita tikkua ristiin jotta asiat muuttuisi, eivät saa asioita aikaiseksi, ellei joku käske (toistuvasti) niin tekemään.
Oikeuteen? Tuohon liittyy järjettömät riskit, alkaen mielipuolisista kustannuksista ja päättyen jonkin tekaistun väitteen perusteella langetettuun rikostuomioita. Ei hullukaan uskalla.
Olen joskus napauttanut naisystävälleni, että tietääkseni en ole vanki etkä sinä minun vanginvartijani.
Ilkeää ehkä, mutta oli tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus napauttanut naisystävälleni, että tietääkseni en ole vanki etkä sinä minun vanginvartijani.
Miehesi on sika. Jätä se narsisti.
Ratkaisu tyrannitautiseen naisystävään (jos ei tahdo erota) on oma asunto.
Jos tuntuu että meno ei maistu, niin heippa ja nähdään taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei minun naisystäväni ole mieheni. mitä ihmettä taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei minun naisystäväni ole mieheni. mitä ihmettä taas?
Ei, mutta tuon vihjeen hän saisi tältä palstalta, jos selittäisi hankalan miehensä edesottamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu tyrannitautiseen naisystävään (jos ei tahdo erota) on oma asunto.
Jos tuntuu että meno ei maistu, niin heippa ja nähdään taas!
Ei se naisystävä tuollaiseen lupaa anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakanhajuinen ja olutta juova mies epätrendikkäissä golf-vaatteissa on täydellinen turn845-off for me.
Kukaan siitä kysynyt eikä kyseinen mies ole seksilelu vaan ihminen.
Itse aiheeseen: valitettavan moni mies sietää tuollaisia aikansa. Kun lopulta saa lähdettyä, on mies tietysti narsku kusipää jonka ei ole tarpeen lapsiaan nähdä enää - koska nainen niin päättää.
Kyllä molemmilla vanhemmilla on oikeus nähdä lapsiaan(, ellei oikeudessa ole muuta päätetty). Jos lähivanhempi kieltää etävanhempaa näkemästä lapsiaan, niin siitä vaan sitten oikeuteen. Mutta eihän ne miehet sitä tee, ja siitä päästäänkin siihen juurisyyhyn miksi nainen on ollut "dominoiva", koska tän tyyppiset miehet tykkää vaan valittaa, mutta eivät laita tikkua ristiin jotta asiat muuttuisi, eivät saa asioita aikaiseksi, ellei joku käske (toistuvasti) niin tekemään.
Oikeuteen? Tuohon liittyy järjettömät riskit, alkaen mielipuolisista kustannuksista ja päättyen jonkin tekaistun väitteen perusteella langetettuun rikostuomioita. Ei hullukaan uskalla.
Nykykriteerein tuo oli henkistä väkivaltaa, joka ehkä havaitaan jossain kyselyssä, ja tulevassa naisiin kohdistuvan väkivallan vähentämiskampanjassa säädetään rangaistavaksi.
Mielisairas kontrollihullu ja pelokas rauhallinen ihminen ovat kyllä karsea yhdistelmä edes katsoa vierestä.
Saati sitten että eläisi tuollaisessa painajaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä meni näin: Olen 6-kymppinen keskivaralolihava mies.
Tiedän, että keskivartalolihavuus johtuu sisäelinten, etenkin maksan rasvoittumisesta. Päätin, että alan säännöstellä syömisiäni ja alkoholinkäyttöäni. Aloin vaihtaa lihan, ja makkaran syömisen salaatteihin. Italiansalaattiin, perunasalaattin ja kurkkusalaattin noin aluksi.
Puoliso kuitenkin huomasi dieettini ja määräsi minulle normaalin kotiruokailun.
Lihaa, pottua ja ruisleipää ja voita.
Liha ja pottu on terveellisempää kuin nuo majoneesisalaatit, ja valmis kurkkusalaatti on enempi sokeria kuin mitään hyödyllistä. Vaimosi on siis oikeassa. Kannattaa kyllä laittaa kasviksia sellaisenaan/höyryettynä/uunitettuna sen potun ja lihan viereen.
Hyi helevetti. Kaikenlaiseen ihmiset ainoan elämänsä haaskaavatkin.
Sairasta meininkiä kytätä toisen tekemisiä. Yhdessä tuttavaperheessä mies on täydellisessä kontrollissa. Vaimo määrää kaiken. Jos mies ei tottele, nainen lyö. On tarkoin määritelty miten pitkään koiraa ulkoilutetaan. Paljonko meni rahaa lähikioskille. Kenenkä kanssa on jutellut. Katsooko muita naisia. Mitä syö. Mitä katsoo tv:stä.