Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hääkutsun, ensimmäisen vuosiin- miten riuska ja toimelias tolkun ihminen voisi voimiensa mukaan autella hääpari heidän elämänsä tärkeimpänä päivänä? ( Tumput suorana en osaa olla, parhaimmillqni olen tarttuessani toimeen!)

Vierailija
18.06.2023 |

Millaista apua hääpäivänä tuoksinassa kaipaisitte vieraalta jolla kokemusta melkeinpä kaikista kotitöistä ja valmius ja halu oma-aloiteisestikkin selvitä myös pienistä remonttikohteistakin, esim sähköt, viemärit, huonekalujen kantaminen.
Mielelläni syön runsaasti ja hyvin ja ruuasta kiitän nikkarointitaidoillani.
Mitä kotonamme on sellaista minkä haluaisitte korjattavan/ muutettava mutta ette kehtaa siitä vieraille mainita?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sait kutsun häihin? Sä olet vieras siellä, etkä mikään puuha-pete. Kesken hääjuhlienko ajattelit ilmata patterit, putsata viemärit ja kantaa huonekalut pihalle? Vai oliko tää juttu nyt ikään kuin lahja?

Vierailija
2/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sitä, että vieras noudattaa kutsun aikoja ja etikettiä.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka alkajaisiksi vihkaiset heidät.

Sitten leikkaat hääkakun ja tanssahtelet häävalssin. Kyllä se siitä lähtee sitten omalla painollaan sujumaan.

Vierailija
4/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy rohkeasti hääparilta, tarvitsevatko apua järjestelyissä. Meille tuollainen ystävä olisi olisi ollut kullanarvoinen, joka ei turhia sooloile, vaan osaa tarttua siihen toimeen, mitä oikeasti tarvitaan.

Sen sijaan saimme häihimme pari riesaa, jotka kuuntelivat ohjeet, mutta tekivät oman mielensä mukaan. No, siitähän meni sotkuun monta asiaa ja homma aiheutti mielipahaa monelle häävieraalle.

Vierailija
5/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten leikkaat hääkakun ja tanssahtelet häävalssin. Kyllä se siitä lähtee sitten omalla painollaan sujumaan.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
6/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nykyään kotitöitä tehdään häissäkin?

Jopas...

Vierailija
7/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teidän kodista nyt niin tiedä, mutta en mä omassa kodistakaan vieraille ala kertomaan, että tuo nurkka kaipais remppaa. Vieraat on vieraita.

Vierailija
8/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu dancefloorilla!!!

Vierailija
9/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on kuttu häihin vieraaksi. Älä sekaannu muihin hommiin.

Vierailija
10/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla vieraan roolissa eli ei auttele, kun apua ei kaivata! Olisit painajainen missä tahansa häissä!

Vierailija
11/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole nyt ap:lle hääkutsua lähettää, mutta voin toki sellaisen askarrella ja lähettää jos saan apua esim. pakastimen sulatukseen, pyykin pesuun ja muutamaan muuhunkin pikku askareeseen.

Ja huomenna pitäis käydä pankissa sekä kaupassa.

Tokihan hoidat nekin ja onhan sulla paksu lompakko?

Vierailija
12/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En teidän kodista nyt niin tiedä, mutta en mä omassa kodistakaan vieraille ala kertomaan, että tuo nurkka kaipais remppaa. Vieraat on vieraita.

Onpa outoa🙄

Kyllä meillä vieraat aina siivoaa ja nikkaroi siinä sivussa kaikkea pientä.

Se mies kun sattuu vielä olemaan sähkömies, niin eihän se kertakaikkiaan

edes pysty pitämään näppejään erossa erinäisistä pikku projekteista.

Vaimoke taas on ompelija, niin sehän näprää uudet verhot aina joutessaan.

Joka kerta.

Vierailija
13/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut vieraita ihmisiä kotiisi?

Vierailija
14/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa outoa🙄

Kyllä meillä vieraat aina siivoaa ja nikkaroi siinä sivussa kaikkea pientä.

Se mies kun sattuu vielä olemaan sähkömies, niin eihän se kertakaikkiaan

edes pysty pitämään näppejään erossa erinäisistä pikku projekteista.

Vaimoke taas on ompelija, niin sehän näprää uudet verhot aina joutessaan.

Joka kerta.

Mä olen ymmärtänyt jotain ja pahasti väärin, kun en ole tuommoista osannut hyödyntää. Pitääpä ottaa takas - kaikki nämä - vuodet.

Vierailija
15/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt vaan oli hurjan hellunen aloitus. :)

Vierailija
16/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsut vieraita ihmisiä kotiisi?

Niinpä. Jäinkin nyt miettimään, että kuinka paljon mä olenkaan vieraitani rajoittanut, kun en ole kertonut repsottavasta tapetista, tai naarmusesta parketista, tiskit tiskaamatta, matot tamppaamatta... Saunaa vois tuoda tähän päivään.

Parat vaan istuneet pullat suussa kahvia hörppien ja katselleet ympärilleen, että kuis tässä nyt näin kävi. Täällä vaan höpötellään jouten, vaikka riuskaotteisia vieraita olis paikalla, oma-aloitteisia eivät sitten kuitenkaan.

Vierailija
17/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipaset piiraat ekaksi ja kaakut, sitten siivot, koristelut, kyydit anopeille ja tätsyille, portsarina ovella olet ja siitä tarpeen mukaan illan mittaan?

Vierailija
18/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartu Toimiin, älä toimeen.

Vierailija
19/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoat palveluksiasi hääparille ensin morsian tyytyväiseksi ja sen jälkeen voi antaa sulhaselle suklaaherkkuasi. 

Vierailija
20/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartu Toimiin, älä toimeen.

Tykkäiskö Toimi tämmösestä?

Nimim. Mä VAAN kysyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän