Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan herkkujen syömistä, enkä jaksa urheilla

Vierailija
18.06.2023 |

Haluaisin myös miehen mutta vaikeuttaa liika lihavuus. Ei ole itsekuria.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa aina naurattaa, kun näitä kehopositiivisia ihralöllyköitä näkyy tuolla ruokaostoksilla lyllertämässä. On niin hassua, kun ne mättävät ostoskärryt täyteen roskaruokaa ja epäterveellisiä herkkuja, sehän on kuin sahaisivat omaa oksaansa, kun pahentavat vointiaan tuolla roskalla ja ennen kaikkea pitemmän ajan kuluessa alkaa yhä enempi erilaiset vaivat ja syöpäriskit yms. painaa XD

röh röh röh

Eiku se on geneettistä kun koko perhe lihoo roskaruoalla ja herkuilla. Niin väittävät.

Vierailija
22/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rakastan. Ja olen laiska liikkuja. Huvittaa harrastaa liikuntaa vaan sateisina syyspäivinä. Helteet ärsyttää. En ole kuinlievä läski. Melkein tavallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa aina naurattaa, kun näitä kehopositiivisia ihralöllyköitä näkyy tuolla ruokaostoksilla lyllertämässä. On niin hassua, kun ne mättävät ostoskärryt täyteen roskaruokaa ja epäterveellisiä herkkuja, sehän on kuin sahaisivat omaa oksaansa, kun pahentavat vointiaan tuolla roskalla ja ennen kaikkea pitemmän ajan kuluessa alkaa yhä enempi erilaiset vaivat ja syöpäriskit yms. painaa XD

röh röh röh

Eiku se on geneettistä kun koko perhe lihoo roskaruoalla ja herkuilla. Niin väittävät.

Kjeh, kjeh, niin tosiaan väittävät XD

Vierailija
24/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin rakastan. Ja olen laiska liikkuja. Huvittaa harrastaa liikuntaa vaan sateisina syyspäivinä. Helteet ärsyttää. En ole kuinlievä läski. Melkein tavallinen.

Itse olen hoikka, mutta en myöskään tykkää helteellä liikkua, eikä siinä ole kovin järkeäkään. Ajoitan liikkumiset iltaan, kun on viileämpää. Ihan turha uuvuttaa itsensä tyhjän päiten. Jos ei voi illalla liikkua aikaisen aamuheräämisen takia, niin voi sitten elää sillä rytmillä, että liikkuu varhain aamulla, kun on viileämpää.

Vierailija
25/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

röh röh röh

Niin sen täytyy olla. Onhan niitäkin ihmisiä, jotka lihovat, vaikka eivät omien sanojensa mukaan syö juuri mitään. Geenit on ainoa syy.

Vierailija
26/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten se kehopositiivisuusaktivisti Viiden jälkeen-ohjelmassa: pukeudu mustaan. Sitähän sanotaan, että musta hoikistaa. Siksi tuollakin oli musta paita ja mustat housut ja isohko hattu. Instassakin se kikkailee valon ja varjojen avulla, vaikka hyvin vaikeaa se noin läskin kohdalla jo on. Ei se siinä ohjelmassa sen hoikemmalta mustissaan näyttänyt.....

Vierailija
27/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mikäs siinä. On myös miehiä, jotka tykkää pyöreämmistä naisista.

Mä olen moinen, ns chubby chaser, se ei tarkota että minä tykkäisin laiskasta muodottomasta kasasta, mun kink ei ole mikään sosiaalisten teurasjätteiden roskis kiitos vaan.

Vierailija
28/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pituus 165 cm, paino kammottavat 75 kg ja kaikki läski mahassa ja reisissä. Tissejä ei ollenkaan. Hirveän näköistä. Karkkia menee joka päivä ja nyt kesäisin 1-2 jätskiäkin....

Vierailija
29/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuden eteen on tehtävä töitä. Olet selkärangaton.

Vierailija
30/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa lisätä proteiinia ja kuitua kunnolla ruokavalioon. Nälkä lähtee eikä tee mieli enää herkkuja, kun ateriat vievät nälän ja herkkuhimot.

Monella ylipainoon ja herkutteluun johtaa usein juuri makroravinteiltaan liian köyhä höttöruokavalio + liian vähäinen nukkuminen, jonka takia on sitten jatkuva mässäilytarve.

Juuri itse olen saanut kokea, miten proteiinin lisäys on vaikuttanut niin paljon tuohon kuuluisaan "itsekuriin". Pari ensimmäistä päivää menee vielä herkkuja himoiten, mutta sitten ei tee enää mieli, jos osaa koostaa ruokavalionsa oikein.

Jos tämä ei onnistu tehdä itse, voisitko ajatella hyödyntäväsi ravitsemusterapeuttia?

Vierailija
31/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski nainen voi olla ihan komea jos omaa myös rehevät ryntäät. Tällainen pienitissinen kuten minä joutuu yrittämään pysytellä hoikkana.

Vierailija
32/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon itsetunnoltaan heikkoja ihmisiä, kun heti pitää iskeä aloittajan kimppuun ilkkumaan kuin hyeena

Vierailija
33/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilepa lisätä proteiinia ja kuitua kunnolla ruokavalioon. Nälkä lähtee eikä tee mieli enää herkkuja, kun ateriat vievät nälän ja herkkuhimot.

Monella ylipainoon ja herkutteluun johtaa usein juuri makroravinteiltaan liian köyhä höttöruokavalio + liian vähäinen nukkuminen, jonka takia on sitten jatkuva mässäilytarve.

Juuri itse olen saanut kokea, miten proteiinin lisäys on vaikuttanut niin paljon tuohon kuuluisaan "itsekuriin". Pari ensimmäistä päivää menee vielä herkkuja himoiten, mutta sitten ei tee enää mieli, jos osaa koostaa ruokavalionsa oikein.

Jos tämä ei onnistu tehdä itse, voisitko ajatella hyödyntäväsi ravitsemusterapeuttia?

Tämä, ja sitten ihan vaan se tottumus. Muutama päivä on tosi vaikea kun jättää vaikka ne karkit pois, parin viikon päästä ei enää muistakaan miksi ne muka oli niin välttämättömiä.

Vierailija
34/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon itsetunnoltaan heikkoja ihmisiä, kun heti pitää iskeä aloittajan kimppuun ilkkumaan kuin hyeena

Oliko tämä sinulle yllätys? Ei tämä ketju ole edes pahimmasta päästä täällä.

Vierailija
35/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pituus 165 cm, paino kammottavat 75 kg ja kaikki läski mahassa ja reisissä. Tissejä ei ollenkaan. Hirveän näköistä. Karkkia menee joka päivä ja nyt kesäisin 1-2 jätskiäkin....

No huh huh, aika surkeat setit

Vierailija
36/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon olisi läskejä miehiä kehopositiivisille tylleröille tarjolla, mutta kehopossut huolii vain hoikkia ja lihaksikkaita miehiä itselleen. Jostain syystä kehopossut saa vaatia "koska minä haluan", mutta itsestään huolta pitävät ei saisi vaatia vastaavalla tavalla toiselta osalta puolelta terveitä elintapoja.

Miksi ottaa läski, kun saan paremmankin?

- Kehopossu

Vierailija
37/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olet voimaantunut kehopositiivinen huippunaisellinen nainen XD

röh röh röh

En ole vielä päässyt kehopositiiviseksi

Vierailija
38/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

varo ettei lihakset kasva liikaa , jumppaa se on syöminenkin.

Vierailija
39/39 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varo ettei lihakset kasva liikaa , jumppaa se on syöminenkin.

Kaksoisleuka kasvaa