Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi tyylitöntä?

Vierailija
08.12.2006 |

Jos jätetään toisten arvostelu pois joukosta siis:)

Omasta mielestä ulkonäöllisesti: napakorut, varvassormukset, liiallinen vaaleanpunaisiin pukeutuminen yli 10-vuotiailla, lyhyet hiukset kaikilla jotka eivät näytä Kate Mossilta tai Twiggylta tai Winona Ryderilta.

Muuten tyylitonta on tuijotus, jos kyse ei ole tutusta, tupakointi ja kaljan juonti naisilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Vierailija
2/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättiviuhkat seinällä mauttomia myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on vähän hassua (en nyt tiedä kuinka tyylitöntä) pitää urheiluvaatteita silloin kuin ei urheile. Moni vetää verkkareissa ruokakaupassa, pankissa ja muilla asioilla.

Sama koskee muutenkin sitä, että ei pukeudu tilanteen vaatimalla tavalla. Tässä joku aika sitten oli hyvin myrskyisät kelit (lokakuun lopulla?) ja tosi moni tuli housut/hame märkänä töihin ja tyypillisesti nahkakengät pilalla. Mulla oli kummarit ja öljykangastakki, kassissa sitten suorat housut ja korkokengät, jotka vaihdoin työpaikalla.

Vierailija
4/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutua liian pieniin vaatteisiin.

Vierailija
5/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paakkuiset silmämeikit ja huulissa tumma rajaus ja vaaleanlila huulipuna.... iiiih *puistatus*

napapaidat ja hipsterfarkut yli 20-vuotiailla

Vierailija
6/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun mielestä ihminen voi harrastaa hyötyliikuntaa myös matkalla ruokakauppaan, pankkiiin tms? No joo, niissä ei tietysti voi (Tai kannata) vaihtaa vaatteita asiointia varten vessassa ja sitten uudestaan kun lähtee ulos, mutta niihinkin on oikein hyödyllistä kävellä tai pyöräillä...

Vierailija:

mun mielestä on vähän hassua (en nyt tiedä kuinka tyylitöntä) pitää urheiluvaatteita silloin kuin ei urheile. Moni vetää verkkareissa ruokakaupassa, pankissa ja muilla asioilla.

Sama koskee muutenkin sitä, että ei pukeudu tilanteen vaatimalla tavalla. Tässä joku aika sitten oli hyvin myrskyisät kelit (lokakuun lopulla?) ja tosi moni tuli housut/hame märkänä töihin ja tyypillisesti nahkakengät pilalla. Mulla oli kummarit ja öljykangastakki, kassissa sitten suorat housut ja korkokengät, jotka vaihdoin työpaikalla.

Vierailija
7/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttius ja nousukkuus, molemmat siis.

Vierailija
8/8 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin juntti kuin snobi. On aina tyylitöntä yrittää teeskennellä hienompaa kuin onkaan - mutta tyylikästä yrittää kehittää itseään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi