Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliopistossa opiskelevat!

Vierailija
08.12.2006 |

Yritättekö saada tenteistä mahdollisimman hyviä arvosanoja vai tähtäättekö vain siihen, että tentti menee läpi?

Mitä opiskelet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku (aika harva) on niin vaikeita, että tavoitteena on vain läpipääsy. Osasta kursseista sitten tavoittelen hyvää arvosansaa. Noin yleisesti ottaen olen kolmoseen tyytyväinen.

Opiskelen logopediaa.

Vierailija
2/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtäsin tiettyyn tasoon, johon itse olin tyytyväinen. Esim. pääaineessani halusin 2,5 tai yli, sivuaineessa riitti kakkonenkin. Huvikseen tenttimäni sivuaineen arvosanat oli yhdentekeviä. Pääaine oli arkeologia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuaineista yritän nyt saada vähintään nelosta, jotta aineopintojen keskiarvo pysyisi nelosen puolella. Mutta perusopinnot yms ihan yhdentekeviä, eihän niiden arvosana tutkintotodistuksessa näy. Ennen yritin saada aina 2-, nykyään tuntuu että 4 irtoaa pelkällä pikalukemisella...riippuu tietenkin aineesta ja mielenkiinnosta. En ole kyllä tähän mennessä uusinut mitään. Huonoin arvosanani on ollut 1+ vanhassa arvostelussa. Pääaineeni on Suomen historia.

Vierailija
4/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän mennessä " huonoin" arvosana on ollut 4. Minusta ei ole ollut mitenkään ylivoimaista. Pääaine on yhteiskuntapolitiikka ja sivuaine jota olen viime aikoina tenttinyt on tiedotusoppi

Vierailija
5/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esseet 4-5. Esseet tasapainottaa mukavasti sitä aikaa kun taas sairastan pahemman masennusjakson ja pääsen hädintuskin läpi edes toisella yrittämällä.

Vierailija
6/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin 2004 yo:sta, ja tänä syksynä tulin jatko-opiskelijaksi. Hämmästyin, kun hain opintosuoritusotteen ja siinä oli nelosia ja vitosiakin.

Vierailija
7/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä saa aina 50-60 % tenteistä hylätyn. Tentit tosi vaativia, koealueet noin 2000 sivua ja 1 arvosanan saadakseen, pitää saada puolet pisteistä! 5 saadakseen pitää saada 95% oikein.. Huh.. Eli meillä ei juuri kukaan vitosia saa.. Itse olen saanut 1-4, ihan riippuen siitä

-miten ehtii/jaksaa lukea

-miten kysymykset sattuu

-onko helppo vai vaikea kierros..

Rankkaa puuhaa, kunhan paperit saa olen TYYTYVÄINEN:))

Vierailija
8/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina en onnistu tietenkään, mutta kyllä minä vähintään kolmosen saan aina jos olen valmistautunut normaalisti.

Jotkut tilastolliset menetelmäkurssit, tai ne psykan alueet, niinkuin vaikka havaintopsykologia ykkösellä läpi, eikä harmita yhtään. Gradussa olisin ihan tyytyväinen magnaan. En kyllä aio hirveesti viilata, jos tulee c niin tulee.

Tärkeiksi kokemissa kursseissa kolmonen vituttaa, nelonen on ihan ok, viitoseen tähtään.

Vierailija
9/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa arvosanat. Toki pääaineen harjoitustöissä tähtään vähintään neloseen, mutta muuten riittää, että läpi pääsee.

Aika on kuitenkin rajallista, eikä ketään tule tulevaisuudessa kiinnostamaan yksittäiset arvosanat..

Vierailija
10/10 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun psykan tenteistä ollut nelosia. Myös kolmonen on ihan ok, varsinkin jos joku kurssi ei ole itselle niin tärkeä. Meillä on kyllä jonkin verran sellaisia ammatillisia kursseja, joissa arvostelu on hyväksytty-hylätty. Gradusta sain magnan ja siihen olin erittäin tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän