Hei, nyt olisi hyvä hetki auttaa lintuja ja pieniä eläimiä viemällä vettä
laakeassa astiassa, että saisivat juodakseen. On niin kuivaa. Se vesi pitää myös välillä vaihtaa uuteen raikkaaseen veteen. Minäkin vein tuonne tähden puskan juureen vaikka asun helsinkiläisessä kerrostalossa. Auttamisesta tulee hyvä mieli.
Kommentit (41)
Ei luontokappaleita voi totuttaa kannettuun ruokaan. Voi olla niille kohtalokasta eikä palvelus ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei luontokappaleita voi totuttaa kannettuun ruokaan. Voi olla niille kohtalokasta eikä palvelus ollenkaan.
Jaahas, sinä keksit heti tekosyyn olla auttamatta.
Viimeiset 5 kesää ollut linnuille pesu/juomapaikka, mujtta kun en kertaakaan nähnyt linnun käyttävän sitä, niin en nyt enää laittanut. En jaksa tehdä turhaa työtä astian pesun muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkista samalla että naapurin muistisairas mummo on saanut juotavaa!
Mikä ettei, jos tietää jonkun muistisairaan. Eihän se pihalle viety vesiastia estä tekemästä muitakin hyviä asioita.
Olette mielenterveysongelmaisia hössöttäjiä! Luulette auttavanne, mutta oikeasti tapatte eläimiä.
Laitoin kun viimeksi muistutit ja hyvin on vesi kelvannut :)
Vierailija kirjoitti:
Ai asuu talossa jossa ei ole vesijohtoa?
Hyvä idea. Ihana huomata, että on muitakin eläinrakkaita ihmisiä.
SIISVITTUmä nauran😆🤣
Metsän eläimet ei mitään juomavesi tarvitse kuten teinitytöt trendivesipulloineen.
Mutta muistakaa: ei maitoa. Siilin vatsa tulee kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Ihana huomata, että on muitakin eläinrakkaita ihmisiä.
Ei tuo ole eläinrakkautta vaan harhaista villieläinten inhimillistämistä jolla on huonot seuraukset.
Kun syön mun mikroääaterian niin pesen sen muovikipon ja vien vettä. Kiitos ideasta.
Totutettu eläimet ihmisen apuun jonka jälkeen ne eivät selviä yksin. Kivakiva🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Kun syön mun mikroääaterian niin pesen sen muovikipon ja vien vettä. Kiitos ideasta.
Olet vammanen hehehe😆
Laitan aina vettä jossa joukossa vähän Sanytolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vammanen hehehe😆
Sinä olet vituntyhmä.
Ihmisen apuun tottunut eläin kuolee metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vammanen hehehe😆
Sinä olet vituntyhmä.
Vammanen hiljaa.