Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät suomalaiset HLBT-vastustajat muuta Venäjälle?

Vierailija
18.06.2023 |

Siellä toteutetaan sellaista politiikkaa mitä kaipaatte.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on. Joku helsingin liikennelaitos vai?

Vierailija
2/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat olla lesbo tai homo, mutta älä tule hipelöimään minun varustustani. Olet myös vähemmistössä mielipiteittesi kanssa, joten se pitää hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat olla lesbo tai homo, mutta älä tule hipelöimään minun varustustani. Olet myös vähemmistössä mielipiteittesi kanssa, joten se pitää hyväksyä.

Muuta siis Venäjälle. Se yhteiskunta on tehty teidän homo ja tarnsfoobikkojen mukaan.

Vierailija
4/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin ihmettelen. Kyllä Venäjällä tilaa on hyvin kaikille Suomen homo ja transfoobikoille.

Vierailija
5/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta siis Venäjälle. Se yhteiskunta on tehty teidän homo ja tarnsfoobikkojen mukaan.

Koskemattomuuden kunnioittaminen ei ole mitään fobiaa. Sinä olet r*ssä.

Vierailija
6/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastit juuri, että olet s3ksuaalinen ahdistelija. Muille ei tulisi mieleenkään pelätä tuollaista, koska eivät itse ahdistele.

Vierailija
7/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät suomalaiset HLBT-aktivistit muuta Venäjälle? Siellähän sitä työsarkaa on, Suomessa asiat on jo hyvin.

Vierailija
8/8 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna pelattiin jalkapalloa yhdessä maassa. ne jotka eivät pidä tavallisesta poikkeavista ihmisistä, niin heille tuo maa olisi kiva paikka asua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan