Mikseivät suomalaiset HLBT-vastustajat muuta Venäjälle?
Siellä toteutetaan sellaista politiikkaa mitä kaipaatte.
Kommentit (8)
Kyllä saat olla lesbo tai homo, mutta älä tule hipelöimään minun varustustani. Olet myös vähemmistössä mielipiteittesi kanssa, joten se pitää hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat olla lesbo tai homo, mutta älä tule hipelöimään minun varustustani. Olet myös vähemmistössä mielipiteittesi kanssa, joten se pitää hyväksyä.
Muuta siis Venäjälle. Se yhteiskunta on tehty teidän homo ja tarnsfoobikkojen mukaan.
Sitä minäkin ihmettelen. Kyllä Venäjällä tilaa on hyvin kaikille Suomen homo ja transfoobikoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta siis Venäjälle. Se yhteiskunta on tehty teidän homo ja tarnsfoobikkojen mukaan.
Koskemattomuuden kunnioittaminen ei ole mitään fobiaa. Sinä olet r*ssä.
Vierailija kirjoitti:
Paljastit juuri, että olet s3ksuaalinen ahdistelija. Muille ei tulisi mieleenkään pelätä tuollaista, koska eivät itse ahdistele.
Mikseivät suomalaiset HLBT-aktivistit muuta Venäjälle? Siellähän sitä työsarkaa on, Suomessa asiat on jo hyvin.
viime vuonna pelattiin jalkapalloa yhdessä maassa. ne jotka eivät pidä tavallisesta poikkeavista ihmisistä, niin heille tuo maa olisi kiva paikka asua.
Mikä se on. Joku helsingin liikennelaitos vai?