Jos tienaisin 6000e/kk en kyllä jauhais paskaa täällä
Kommentit (11)
Ja siis harrastaisit työpäivän jälkeen puolilleöin asti.. Jep jep
-se joka tienas viime kk:ssa 8500e-
miten ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia ihmiset voivat pahimmillaan olla. Se ei lakkaa hämmästyttämästä. Palstan seuraaminen on minulle jonkinlaista sosiologista tirkistelyä. Mieheni vertasi tätä siihen, kun itse kävi armeijan ja kohtasi siellä vastaavia miespuolisia tyyppejä, joiden ajattelu vain oli niin kaukana siitä omasta maailmasta. Terv. akateeminen pelkosektioäiti, joka osaimetti vain 4 kk ja palkkasi vauvalleen hoitajan ja pisti 2,5 -vuotiaan leikkikouluun eikä tehnyt itse soseita jne. jne.
Ei yleensä ole aikaa matkustella. Lomapäivätkin käytän lasten kanssa touhuamiseen ja ulkoiluun.
Miehenikin tienaa enemmän, kun mainitsemasi summan. Silti emme ole RIKKAITA vaan tavallisia tallaajia.
silti käyn täällä välillä hihittelemässä:)
Olisitte vain onnellisia, että joku maksaa veroja jotta te köyhät voitte loisia muiden kustannuksella!
Mun mies tienaa varmaan tuon verran tai enemmänkin, itse asiassa en edes tiedä. Me ollaan ihan taviksia, olen lasten kanssa kotona ja käyn marketissa ostoksilla ja puistoilemassa, sitten välillä notkun täällä kun ei ole muuta tekemistä. Mun mies on muuten melkein aina töissä, että saa tuotua sitä rahaa kotiin. On hieno auto ja talo mutta ei me missään rahassa kylvetä. Matkustella voitais rahan puolesta mutta kun mies ei pääse niin ei pääse. Jouluna mennään kanarialle eli " oikein superjuppimatkalle" , kadehtikaa ihmeessä.
Ei mulla ole muutakaan tekemistä, tällainen ylläpidetty nainen kun olen. :)
Täällä " näkee" kyllä koko suomalaisen elämän kirjon kun ihmiset jotka muuten ei kohtaisi ottavat yhteen.
sen ylevämpiä harrastuksia kuin rahvaallakaan. Usko pois.