Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lomailee koko kesän, rassaa minua.

Vierailija
18.06.2023 |

Teen töitä ja opiskelen. Miesystävällä taas on lomaa lähes 3kk. Urheilee, on rannalla, veneilee, katsoo leffoja. Odottaa minulta huomiota kun itse on enemmän kuin rentoutunut. Minulle työnteko kuumassa on rankempaa kuin talvella. Aiheuttaa ristiriitoja, olen itse iltaisin väsynyt ja haluaisin lukea kirjaa sängyssä alkuillasta ja nukahtaa. Mies haluaisi käydä yhdessä iltaisin jossain, jutella, nauttia, olla ja valvoa kanssani. Tällä hetkellä tuntuu etten jaksaisi häntä ja odotuksiaan yhtään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies ei oo sua varten, etsihän sopivampi itsellesi.

Vierailija
22/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat elää niin, että olet jatkuvasti väsynyt eikä energia riitä miehen kanssa olemiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kohtaaminen kirjoitti:

Oletko kokeillut oikeaa kohtaamista?

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Sää oot kanssa yks rusinat pullasta -hullu.

Vierailija
24/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte näitä helmiä?

Vierailija
25/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
27/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on vastannut kun olet sanonut että tarvitset enemmän latautumisaikaa?

Sanoi lähtevänsä jouluksi thaimaaseen.

Ap

Viisas valinta.

Vierailija
28/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin mies joka haluaisi viettää naisensa kanssa aikaa kesällä vieläpä, miksi minä en koskaan törmää noihin, huoh. Aina tuntuu menevän väärin elämässä nämä parien muodostumiset.

Vierailija
29/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joku dillukka söpö luokanope? Tukka hyvin jne

Vierailija
30/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se miesystäväsi rassailee sinua koko kesän?

Vierailija
31/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kertakaikkiaan pönttö mies. Tuossa tilanteessa lomaileva osapuoli, jos olisi fiksu, ottaisi 100% vastuun kotitöistä ja arjen askareista, ja pyrkisi tekemään sen väsyneen osapuolen elämän  mahdollisimman mukavaksi. Esim. kun tulisit kotiin olisi kivan siistiä, ehkä kukkakimppu maljakossa, valmis ruoka odottamassa. Ja todellakin antaisi sinun olla kaikessa rauhassa kirjan kanssa palautumassa raskaasta päivästä, eikä ruinaamassa  viihdettä itselleen! 

Vierailija
32/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin mies joka haluaisi viettää naisensa kanssa aikaa kesällä vieläpä, miksi minä en koskaan törmää noihin, huoh. Aina tuntuu menevän väärin elämässä nämä parien muodostumiset.

Farmer's Only,FarmersD,single farmers dating,westernmatch.com.Appikaupasta cowboy dating. Aloita yhdestä sivusta kerrallaan.

Googleta käyttäjän antama nimi sekä kuvat nähkää Skypessä. Perehdy profiilin luontiin ja saatuihin vastauksiin. Et vastaa hedelmättömän oloisiin profiileihin.

Vie ensitreffeille itsetehty lahja ja puolofee kakku flirttailua varten (ojenna paperia samalla lukien toisen eleitä)

Tutustu allaoleviin videoihin. Koita poimia vinkkejä.

%3D%3D

%3D

Vierailija
33/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miehelläsi ole kavereita? Käske hänen hommata niitä ja roikkua heidän kanssaan. Mihin nainen miestä oikeasti tarvii?

Se miehen palkkapussi on ihan kiva lisä?

Minkään takia tosiasia saa alapeukkuja noin paljon?

Vierailija
34/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo että haluaa kaiken liikenevän ajan olla yhdessä, ja osoittaa pettymystä jos haluan omaa tilaa.

No jos haluaa olla kokoajan yhdessä niin varmaan kuskaa sinut töihin, tekee ruuan valmiiksi kun tulet töistä jne

Hyi tuollaista 24/7 kiehnäämistä. Tuollaista harrasta kuin teinit.

Vierailija
35/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kertakaikkiaan pönttö mies. Tuossa tilanteessa lomaileva osapuoli, jos olisi fiksu, ottaisi 100% vastuun kotitöistä ja arjen askareista, ja pyrkisi tekemään sen väsyneen osapuolen elämän  mahdollisimman mukavaksi. Esim. kun tulisit kotiin olisi kivan siistiä, ehkä kukkakimppu maljakossa, valmis ruoka odottamassa. Ja todellakin antaisi sinun olla kaikessa rauhassa kirjan kanssa palautumassa raskaasta päivästä, eikä ruinaamassa  viihdettä itselleen! 

Ei helvetti🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
36/36 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä? eikö sillä ole omaa kotia? Sano et aina ei jaksa seurustella, lepoa duunin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi