Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää huomenta. Mitäs teille kuuluu?

Vierailija
18.06.2023 |

Itse tässä ihmettelen, että milloin olen syntynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikävä kyllä vielä hengissä.

Vierailija
2/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikävä kyllä vielä hengissä.

Sinä pärjäät kyllä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Kissa on ruokittu ja oman aamupalani juuri lopettelin. Yöunet olivat hyvät joten ihan hyvää kuuluu.

Hyvää päivänjatkoa!

Vierailija
4/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Kissa on ruokittu ja oman aamupalani juuri lopettelin. Yöunet olivat hyvät joten ihan hyvää kuuluu.

Hyvää päivänjatkoa!

Odotan, että nään tyttöni kissat!

Vierailija
5/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kilttejä ja vastatkaa minulle. Se olisi aika tärkeää, kun olen niin yksinäinen.

- ap

Vierailija
6/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta sinulle ja kaikille muille.Aamiainen syöty,lehdet luettu..Pöytä tuletin pärrä tuossa vieressä.Ihan viellä en viitsi lähteä ulos kävelee.Teen sen kyllä kaupan kautta ja menen istuu puiston varjoon,lukemaan kirjaa.

Vierailija
7/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta sinulle ja kaikille muille.Aamiainen syöty,lehdet luettu..Pöytä tuletin pärrä tuossa vieressä.Ihan viellä en viitsi lähteä ulos kävelee.Teen sen kyllä kaupan kautta ja menen istuu puiston varjoon,lukemaan kirjaa.

Kiitos ja mukavaa päivää sinullekin 😊

Minulla on muutama pöytätuuletin tullut tiensä päähän. Koko yön pitää olla sellainen päällä. Voiko vaihdevuodet kestää 16 vuotta? Tai ylikin?

- ap

Vierailija
8/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaalla nukun ja kohta kahvinkeittoon, syötän kissat 😊

Vierailija
9/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että tunnet itsesi yksinäiseksi. 💔🤗

Jos oloasi helpottaa kuulumisten vaihto, omaan aamuuni kuuluu oikein hyvää! En saanut nukahdettua koko yönä, mutta olo helpottui, kun päätin, ettei tällä kertaa tarvitsekaan. Näin auringonnousun ja kävin pihalla kuuntelemassa lintujen laulua. 

En vastustele ajatusta päivänokosista, mutta päätin olla ottamatta siitäkään paineita. 

Vierailija
10/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Aina, kun joku asia painaa, rauhoitu. Kaikki järjestyy.

Vierailija
11/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilis paranee pikkuhiljaa kuin mitä ilmeisimmän SIBOn (ohutsuolen liiallisen bakteerikasvun?) aiheuttama lievä aamullinen etominen hellittää hörpättyäni pari lasillista laimeaa omenasiiderietikkaa (heikentää ohutsuolen alkupään bakteeriston elinolosuhteitako?).

Kohta on taas makkarissa 26 astetta, mutta on melkeinpä viluinen olo. Johtunee yleisestä kalorirajoituksesta ja hiilareiden välttämisestä. Niitä ei tule juuri muualta kuin kahvileipänä käytetystä suklaasta (gluteeniherkkyyden takii). Tuo on melko helppoa kun on lähes aina ollut melko huono ruokahalu. Ei käy katteex niitä, joilla on lähes krooninen kiljuva nälkä ja on pikku pakko kerätä nykyoloissa melko turhaa varastorasvaa, joka ei todellakaan helpottane helteisillä keleillä!

Viime viikolla koin tuon ainakin pikkuisesti kiljuvan nälän parin päivän pakkopaaston jälkeen kun ei ruoka maittanut yhtään SIBOon liittyvän vesiripulin ja yrjöttämisen tautta. Saattoi olla myös norovirus, mutta tuskin sentään. Kaipa tuo vesiripuli käy jonkinlaisesta suolihuuhtelusta, joka ainakin tilapäisesti vähentää bakteeriston liikakasvua??

Vierailija
12/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvää kuuluu. Suunnittelen tässä aamiaista.

Mustikka smoothieita, kurkku smoothieita ja taidan keittää lisäksi pari kanamunaa.

Tämä laukaisee sitten koko päiväisen nälän. Loppupäivä meneekin seuraavaa ateriaa miettiessä.

Ulos on päästävä, mahdollisimman pian, vaikka kuinka myrskyää 7m/s. Näistä viileistä säistä osaa nykyään nauttia.

Vierailija
13/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän aloitustani: "Itse tässä ihmettelen, että milloin olen syntynyt".

Löysin siis vanhan kansakoulun todistukseni (60-luvulta), johon opettajani oli merkinnyt syntymäpäiväkseni muun kuin mitä olen luullut.

- ap

Vierailija
14/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko hyvää kuuluu. Suunnittelen tässä aamiaista.

Mustikka smoothieita, kurkku smoothieita ja taidan keittää lisäksi pari kanamunaa.

Tämä laukaisee sitten koko päiväisen nälän. Loppupäivä meneekin seuraavaa ateriaa miettiessä.

Ulos on päästävä, mahdollisimman pian, vaikka kuinka myrskyää 7m/s. Näistä viileistä säistä osaa nykyään nauttia.

Itse en lähtisi ulos vaikka pyssyllä uhattaisiin. Sitten vasta syksyllä, kun on raikas keli. En tykkää hikoilla. Täällä Keski-Suomessa siis on nyt 25 astetta lämmintä ja se on minulle liikaa.

Vierailija
15/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi helle ei ole Suomessa tavallista.

Vierailija
16/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Tänään viimeistä päivää mökillä ja kyllä tätä järvimaisemaa aamukahvilla tulee ikävä!

Vierailija
17/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä parvekkeella kahvia juon. Huomenna on kesäloman ensimmäinen päivä. Ihanaa että ei töitä hetkeen.

Vierailija
18/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä parvekkeella kahvia juon. Huomenna on kesäloman ensimmäinen päivä. Ihanaa että ei töitä hetkeen.

Onpa kiva! Onko jo suunnitelmia vai otatko rennosti?

Vierailija
19/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, väsyny,nuutunu olo kun huonosti nukuin. Nukun muutenkin huonosti mutta nyt kuumuus vaan pahentaa. Asunto liian kuuma. Myös yksinäinen,masis olo, mikään ei oikein innosta.

N59v

Vierailija
20/21 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän aloitustani: "Itse tässä ihmettelen, että milloin olen syntynyt".

Löysin siis vanhan kansakoulun todistukseni (60-luvulta), johon opettajani oli merkinnyt syntymäpäiväkseni muun kuin mitä olen luullut.

- ap

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi